Obszar Jakość danych został stworzony na potrzeby weryfikacji czy w systemie POL-on 2.0 nie zostały wprowadzone błędne dane. Zestawienia dostępne w tym obszarze mogą być wykorzystywane w celach audytowych.

Informacje o udostępnieniu nowych raportów mających na celu poprawę jakości danych gromadzonych w POL-on będą wysyłane do zainteresowanych drogą mailową.

Aktualnie w obszarze udostępniono:

  • Raport studentów z nieprawidłowymi datami ukończenia/skreślenia (stan bazy POL-on z godz. 6:00 z dnia generowanie raportu),
  • Raport nieprawidłowych dyscyplin w zawiadomieniach o nadaniu stopnia doktora za rok 2020,
  • Raport niespójności pomiędzy modułem studentów i kierunków,
  • Raport pracowników dane osobowe (stan bazy POL-on z godz. 6:00 z dnia generowanie raportu),
  • Raport nieoznaczonej dyscypliny wiodącej.

Raport studentów z nieprawidłowymi datami ukończenia/skreślenia (stan bazy POL-on z godz. 6:00 z dnia generowanie raportu)

Obejmuje zakres następujących danych:

  • Uczelnia
  • Imię i nazwisko
  • PESEL
  • Numer dokumentu tożsamości
  • Kraj wydania dokumentu tożsamości
  • Rodzaj dokumentu tożsamości
  • Data zarejestrowania
  • Data ukończenia
  • Data skreślenia
  • Moduł

Dostępne formaty pliku: CSV i XLSX.

Role umożliwiające dostęp do raportu: INST_PR_WS lub INST_PR_WS_PODGLAD (zdefiniowane na główce uczelni)

Pusty raport oznacza brak studentów z nieprawidłowymi datami.

Raport nieprawidłowych dyscyplin w zawiadomieniach o nadaniu stopnia doktora za rok 2020

Obejmuje zakres następujących danych:

  • Nazwa uczelni lub instytucji naukowej,
  • Jednostka, która nadała stopień,
  • PESEL,
  • Obszar>Dziedzina>Dyscyplina,
  • Kontekst.

Dostępne formaty pliku: CSV i XLSX.

Role umożliwiające dostęp do raportu: INST_DR_DRHAB; INST_DR_DRHAB_PODGLAD (zdefiniowane na główce uczelni).

Raport pracowników dane osobowe (stan bazy POL-on z godz. 6:00 z dnia generowanie raportu)

Obejmuje on zakres następujących danych:

  • UUID instytucji,
  • Nazwa instytucji,
  • Imiona i nazwisko,
  • PESEL/Numer dokumentu tożsamości,
  • Rok urodzenia,
  • Obywatelstwo,
  • Płeć,
  • Uwagi,
  • Cudzoziemiec,
  • Zatrudnienie,
  • Zatrudnienie (od – do),
  • Warunki zatrudnienia (od – do).

Dostępne formaty pliku: CSV i XLSX.

Role umożliwiające dostęp do raportu: INST_PR, INST_NAUK_PR (zdefiniowane na główce uczelni)

Raport prezentuje zatrudnienia wraz z danymi osobowymi pracowników posiadających aktywne zatrudnienie po 2018-10-01 w jednostce, dla których nie zostały uzupełnione jedne z poniższych pól:

  • Płeć,
  • Obywatelstwo,
  • Kraj urodzenia,
  • Rok urodzenia.

Raport uwzględnia okres obowiązywania danych osobowych w kontekście całego zatrudnienia pracownika w jednostce (z uwzględnieniem warunków zatrudnienia). Informacja o braku obowiązywania wpisu została określona w kolumnie ,,Uwagi”.

Raport nieoznaczonej dyscypliny wiodącej

Obejmuje zakres następujących danych:

  • Nazwa uczelni,
  • Nowy kod kierunku,
  • Filia,
  • Nazwa kierunku,
  • Poziom kierunku,
  • Profil kierunku,
  • Dziecina>Dyscyplina,
  • Udział procentowy dyscypliny.

Dostępne formaty pliku: CSV i XLSX.

Role umożliwiające dostęp do raportu: INST_KIERUNKI_ADM; INST_KIERUNKI_PODGLAD (zdefiniowane na główce uczelni)

Generowanie i pobieranie raportu

Proces generowania i pobierania raportu przebiega analogicznie do innych raportów.