Aktualnie w obszarze Administracja dostępny jest Wykaz uprawnień użytkowników systemu POL-on 2.0.
Obejmuje on następujący zakres danych:
- imię, drugie imię i nazwisko użytkownika systemu,
- login użytkownika,
- e-mail użytkownika,
- telefon użytkownika,
- nazwa instytucji,
- ID instytucji,
- jednostka organizacyjna, w której rola została nadana,
- rola użytkownika,
- opis roli,
- status.
Dostępne formaty pliku: CSV i XLSX.
Role umożliwiające dostęp do raportu: INST_ADM, INST_NAUK_ADM, MIN_ADM.
Generowanie raportu
Aby wygenerować raport należy wykonać poniższe czynności.
Po zalogowaniu się do systemu kliknij niebieską ikonę spisu treści w lewym górnym rogu ekranu i wybierz moduł Raporty. Następnie kliknij w kafel „Generowanie raportu”.
Wybierz obszar „Administracja”.
Następnie kliknij w przycisk generowania raportu, znajdujący się z prawej strony nazwy zestawienia.
W kolejnym kroku wybierz format zestawienia (CSV lub XLSX). Potwierdź wybór klikając w przycisk „Generuj”.
Zestawienie jest generowane asynchronicznie, co oznacza, że może być ono niedostępne tuż po zleceniu.
Po wykonaniu zlecenia zostaniesz poinformowany o możliwości przejścia do wygenerowanego raportu w sekcji „Raporty wygenerowane”.
Do sekcji tej możesz przejść także korzystając z akcji „Przejdź do wygenerowanego raportu”.
Pobieranie raportu
Pobieranie raportu możliwe jest z poziomu sekcji „Raporty wygenerowane”.
Aby pobrać wygenerowany raport kliknij w przycisk „Pobierz raport”, znajdujący się z prawej strony nazwy zestawienia.
Inna akcja dostępna z tego poziomu to opcja ponownego zlecenia wygenerowania raportu.
Aby ponownie wygenerować to samo zestawienie kliknij z w przycisk „Przejdź do ponownego generowania raportu”. Zostaniesz przeniesiony z powrotem do sekcji „Generowanie raportu”.