Pomoc POL-on
  • Pomoc
  • FAQ
  • Szkolenia
  • Portal POL-on
  • Zaloguj do POL-on
Szukaj w:

Przykładowe hasła: Kierunki studiów, Zatrudnienie, Pracownicy, Moduł Centralnego Logowania (MCL)
  • Centrum pomocy
  • Baza wiedzy
  • Wykaz instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki

Szkoły doktorskie

11 artykułów

Zakończenie programu kształcenia i zaprzestanie kształcenia w szkole doktorskiej

4 września 2020

Podmiot, we współpracy z którym prowadzone jest kształcenie

3 września 2020

Dane adresowe szkoły doktorskiej

3 września 2020

Korekta programu kształcenia

15 lipca 2020

Korekta lub zmiana danych szkoły doktorskiej

24 czerwca 2020

Jak sprawdzić uprawnienia podmiotu do nadawania stopnia?

11 maja 2020

Podmioty współprowadzące szkołę doktorską

21 kwietnia 2020

Usuwanie programu kształcenia i szkoły doktorskiej

21 kwietnia 2020

Szkoły doktorskie – informacje ogólne

21 kwietnia 2020
2

Dodawanie programu kształcenia w szkole doktorskiej

21 kwietnia 2020

Rejestracja szkoły doktorskiej

20 kwietnia 2020

Kategorie

  • Archiwum (9)
    • Formularz danych uzupełniających (6)
      • Podmioty zobowiązane do złożenia formularza danych uzupełniających na potrzeby naliczenia subwencji na rok 2021 oraz okres sprawozdawczy
      • Formularz na 2021 r. - Cześć 2: Import umów dotyczących współpracy międzynarodowej
      • Formularz na 2021 r. - Część 4: Import pliku z danymi umów realizowanych w ramach projektów "HORYZONT 2020"
      • Wysyłanie formularza danych uzupełniających za 2019 r. do Ministerstwa
      • Dane uzupełniające na potrzeby subwencji i dotacji za 2019 r. - okres sprawozdawczy i podstawa prawna
      • Dane uzupełniające na potrzeby naliczenia subwencji i dotacji za 2019 r.
    • Procedury rozwiązania problemu migracyjnego dotyczącego stanowisk (3)
      • Rozwiązanie problemu migracyjnego – strategia 2
      • Rozwiązanie problemu migracyjnego - strategia 1
      • Procedury rozwiązania problemu migracyjnego dotyczącego siatki stanowisk
  • Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych (44)
    • Ankieta EN-1 (4)
      • Ankieta EN-1 za rok 2022/2023
      • Ankieta EN-1 za rok 2021/2022
      • Ankieta EN-1 za rok 2020/2021
      • Ankieta EN-1 (2019/2020)
    • Dokumenty (3)
      • Moduł Dokumenty - Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczenia subwencji na rok 2022 - część 3 (IDUB)
      • Moduł Dokumenty - Raport roczny z wykorzystania środków otrzymanych w ramach Inicjatywy wsparcia dążenia do doskonałości (IWDD) 
      • Moduł Dokumenty - wygląd i ścieżka dodawania pliku
    • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (1)
      • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji
    • Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (1)
      • Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
    • Plan finansowy (1)
      • Plan finansowy za rok 2020 oraz na rok 2021 (Centrum Łukasiewicz, Instytuty Sieci Łukasiewicz)
    • Plan rzeczowo-finansowy (6)
      • Różnice w Planie rzeczowo-finansowym na rok 2022 w stosunku do roku Planu rzeczowo-finansowego na rok 2021
      • Plan rzeczowo-finansowy na rok 2021​
      • Inne fundusze tworzone na podstawie odrębnych ustaw lub statutu uczelni
      • Podmioty zobowiązane do złożenia planu rzeczowo-finansowego na 2020 r. Objaśnienia do sprawozdania
      • Plan rzeczowo-finansowy – ścieżka czynności i statusy
      • Pobranie szablonu planu rzeczowo-finansowego
    • Raporty z wykorzystania środków finansowych (4)
      • Raport końcowy z przedsięwzięcia Wsparcie uczelni niepublicznych w zakresie prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych składane przez instytuty Sieci Badawczej Łukasiewicz
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych – inwestycje w kształcenie (dla uczelni podległych MON)
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych do wniosków z OSF
    • Sprawozdanie finansowe (5)
      • Sprawozdanie finansowe za rok 2020 (Centrum Łukasiewicz, Instytuty Sieci Łukasiewicz)
      • Sprawozdanie finansowe za rok 2020​
      • Złożenie sprawozdania finansowego za rok 2019 przez instytut Sieci Badawczej Łukasiewicz
      • Sprawozdanie finansowe za 2019 r. - ścieżka czynności i statusy
      • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania finansowego za 2019 r.
    • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego (4)
      • Różnice w Sprawozdaniu z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2021 w stosunku do sprawozdania za rok 2020
      • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2020​
      • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego za 2019 - ścieżka czynności i statusy
      • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania z wykonania planu rzeczowo-finansowego za 2019 r. Objaśnienia do sprawozdania
    • Sprawozdanie z wykorzystania dotacji (3)
      • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2021
      • Sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2020 – ścieżka czynności i statusy
      • Sprawozdania z wykorzystania dotacji na zadania związane z zapewnieniem osobom niepełnosprawnym warunków do pełnego udziału w procesie rekrutacji lub prowadzeniu działalności naukowej za rok 2020
    • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego (3)
      • Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2021
      • Sprawozdania z wykorzystania środków funduszu stypendialnego za rok 2020 – ścieżka czynności i statusy
      • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego w tym dotacji na świadczenia oraz środków na stypendia ministra za rok 2020
    • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji (8)
      • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji za rok 2020
      • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji – ścieżka czynności i statusy
      • Wysłanie sprawozdania do ministerstwa
      • Zatwierdzenie sprawozdania
      • Błędy w pliku z danymi sprawozdania
      • Pobieranie i wysyłanie sprawozdania z wykorzystania subwencji za 2019 r.
      • Role do edycji, wysyłania i podglądu sprawozdania z wykorzystania subwencji
      • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania z wykorzystania subwencji za 2019 r. Objaśnienia do sprawozdania
    • Sprawozdawczość w czerwcu 2021 roku
  • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych (25)
    • Postępowanie o nadanie stopnia doktora (8)
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Umorzenie postępowania
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Odmowa nadania stopnia doktora
      • Zmiana jednostki prowadzącej postępowanie o nadanie stopnia doktora
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Recenzenci
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Rozprawa
      • Nadanie/pozbawienie stopnia doktora. Zamknięcie postępowania
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie stopnia doktora
    • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego (5)
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Komisja habilitacyjna
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Wniosek
      • Nadanie/pozbawienie stopnia doktora habilitowanego. Zamknięcie postępowania
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie stopnia doktora habilitowanego
    • Postępowanie o nadanie tytułu profesora (dla RDN) (5)
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Recenzenci
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Wniosek
      • Nadanie/pozbawienie tytułu profesora. Zamknięcie postępowania
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie tytułu profesora
    • Wykreślenie postępowania awansowego
    • Korekta i zmiana danych osobowych w postępowaniach awansowych
    • Nowe podejście do wprowadzania danych w module Baza dokumentów w postępowaniach awansowych
    • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – podstawy prawne
    • Wygląd i zawartość modułu Baza dokumentów w postępowaniach awansowych
    • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – role i uprawnienia
    • Postępowania awansowe w okresie przejściowym - informacje ogólne
  • Ewaluacja jakości działalności naukowej (26)
    • Opis wpływu działalności naukowej (7)
      • Stan przygotowania do ewaluacji - zestawienie liczby wymaganych opisów wpływu dla ewaluowanych dyscypliny
      • Edycja opis wpływu działalności naukowej oraz dodawanie plików do STUDNI - nagranie z konferencji
      • Podręcznik dla ekspertów oraz ewaluowanych podmiotów w zakresie opisu wpływu działalności naukowej na funkcjonowania społeczeństwa i gospodarki
      • Opisy wpływu (rejestrowane w systemie POL-on) – informacje podstawowe
      • Formularz dodawania opisu wpływu
      • Przekazywanie danych opisów wpływu do aplikacji SEDN
      • Zmiana kolejności opisów wpływu
    • Osiągnięcia artystyczne (7)
      • Dodawanie Oświadczenia upoważniającego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
      • Osiągnięcia artystyczne - Dodawanie informacji o oświadczeniu upoważniającym
      • Dodawanie osiągnięcia artystycznego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
      • Osiągnięcie artystyczne - Rejestracja nowego osiągnięcia w module Osiągnięć artystycznych
      • Obszar Osiągnięcia artystyczne - Raport Osiągnięcia artystyczne pracowników zarejestrowane w POLON 1
      • Osiągnięcia artystyczne - Uzupełnienie danych o osiągnięciach artystycznych gromadzonych w POL-on 1
      • Osiągnięcia artystyczne - Wprowadzenie. Wygląd i zawartość modułu
    • Patenty i prawa ochronne (5)
      • Dodawanie wyłącznego prawa hodowcy do odmiany rośliny
      • Dodawanie nowego prawa na wzór użytkowy
      • Dodawanie nowego patentu na wynalazek
      • Dodanie oświadczenia o upoważnieniu podmiotu do wykazania osiągniecia twórcy w procesie ewaluacji
      • Wygląd i zawartość modułu Patenty i prawa ochronne
    • Projekty naukowe (4)
      • Dane kierownika - Edycja oraz korekta
      • Projekty naukowe - Migracja danych z POL-on 1
      • Projekty naukowe - Dodawanie nowego projektu naukowego
      • Projekty naukowe – Wygląd i zawartość modułu
    • Podręcznik dla ekspertów oraz podmiotów prowadzących badania naukowe lub prace rozwojowe na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa objęte ochroną informacji niejawnych
    • Dowody wpływu (rejestrowane w systemie STUDNIA)
    • Wyniki kompleksowej oceny jednostek naukowych z 2017 roku - wykaz kategorii naukowych 2017-2021
  • GUS (9)
    • Sprawozdawczość GUS za 2021 rok
    • Sprawozdawczość GUS za 2020 rok
    • Sprawozdanie o mobilności absolwentów S-M-POLON
    • Korekta po zatwierdzeniu sprawozdania GUS jako całości
    • Zatwierdzenie danych działu i całości sprawozdania GUS
    • Walidacje i weryfikacja sprawozdań GUS
    • Wypełnianie sprawozdań GUS w zakresie działów uzupełnianych ręcznie (częściowo lub w całości)
    • Uprawnienia do modułu Sprawozdawczość GUS
    • Klasyfikacja ISCED
  • Masowe interfejsy wymiany danych (10)
    • Import danych (1)
      • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
    • REST API (8)
      • Uwierzytelnianie usług REST-API w POL-on 2.0
      • Moduł Studentów - konsultacje techniczne dotyczące importu masowego danych (28-04-2022)
      • Moduł Osoby ubiegające się o stopień doktora - dokumentacja REST API
      • Projekty naukowe, Dane finansowe, RPPD, Studenci - Hackathon API (06-10-2021)
      • POL-on 2.0 - scenariusze REST API
      • POL-on 2.0 - wersjonowanie usług REST API
      • Jak pobrać UUID pracownika?
      • Dokumentacja API dla POL-on 2.0
    • Harmonogram prac technicznych w obszarze interfejsów masowej wymiany danych
  • Materiały instruktażowe (19)
    • Filmy instruktażowe (1)
      • Filmy instruktażowe
    • Infografiki (2)
      • Infografika dla audytorów wewnętrznych
      • Komunikat MNiSW oraz infografika w sprawie liczby godzin zajęć w systemie POL-on
    • Materiały z konferencji (8)
      • Konferencja "POL-on i PBN - planowane i wdrożone zmiany" 31.03.2022 r.
      • „Przedstawienie zmian w systemach informatycznych wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym POL-on” 12-13.10.2021 r.
      • "Wdrożenie systemu POL-on w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce”, 26-27.01.2021 r.
      • "Ewaluacja działalności naukowej, weryfikacja poprawności danych wprowadzonych do systemu POL-on z dokumentacją kadrową" 9-10.03.2020 r.
      • Konferencja "Wdrożenie systemu POL-on ​ w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce CZĘŚĆ 2​" 11.03.2020 r.
      • Konferencje „Wdrożenie systemu POL-on w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” 11, 13, 16.12.2019 r.
      • XI specjalistyczne seminarium dla Pełnomocników Rektorów Uczelni Technicznych ds. POL-on (XI 2019 r.)
      • Konferencje „Działanie systemów informatycznych MNiSW (w tym POL-on) w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (IX 2019 r.)
    • Nagrania ze szkoleń (4)
      • Edycja opis wpływu działalności naukowej oraz dodawanie plików do STUDNI - nagranie z konferencji
      • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – nagranie ze szkolenia
      • Szkoły doktorskie - nagranie ze szkolenia
      • Osoby ubiegające się o stopień doktora - nagranie ze szkolenia
    • Webinary (4)
      • Webinar "Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on"
      • POL-on 2.0 – moduły Kierunki, Raporty, Pracownicy (liczba godzin zajęć) - 29.06.2020 r.
      • POL-on 2.0 – aktualny stan systemu i planowane wdrożenia. Moduł Szkoły doktorskie i Osoby ubiegające się o stopień doktora - 07.04.2020 r.
      • POL-on 2.0 – aktualny stan systemu i planowane wdrożenia. Moduły Pracownicy, Studenci, Sprawozdawczość GUS - 26.03.2020 r.
  • Moduł Raporty (21)
    • Obszar Inwestycje - udostępnione raporty
    • Obszar Projekty naukowe - udostępnione raporty
    • Obszar Patenty - udostępnione raporty
    • Obszar Dane finansowe – udostępnione raporty
    • Obszar Postępowania awansowe - udostępnione raporty
    • Obszar Osiągnięcia artystyczne - udostępnione raporty
    • Obszar Osiągnięcia artystyczne - Raport Osiągnięcia artystyczne pracowników zarejestrowane w POLON 1
    • Raport osób uprawnionych do szczepienia
    • Obszar Osoby ubiegające się o stopień doktora - udostępnione raporty
    • Obszar Pracownicy - Raport Rozszerzone zestawienie pracowników podmiotu na dzień 2017-12-31 oraz złożonych oświadczeń do liczby N na dzień 2017-12-31
    • Obszar Jakość danych - udostępnione raporty
    • Obszar Administracja - udostępnione raporty
    • Obszar Kierunki (nowy POL-on) - Raporty dotyczące kierunków współprowadzonych
    • Obszar Studenci (stary i nowy wykaz) - udostępnione raporty
    • Obszar Studenci (nowy wykaz) - udostępnione raporty
    • Obszar Kierunki (nowy POL-on) - udostępnione raporty
    • Obszar Jakość danych - Raport niespójności pomiędzy modułem studentów i kierunków
    • Moduł Raporty - Wygląd i ścieżka pracy
    • Obszar GUS - udostępnione raporty
    • Obszar Pracownicy (audyt) - udostępnione raporty
    • Obszar Pracownicy - udostępnione raporty
  • Ogólnie o POL-onie (7)
    • Wprowadzenie do nowego POL-onu (4)
      • Ekran startowy nowego POL-onu
      • Funkcjonowanie POL-onu w okresie przejściowym
      • POL-on 2.0 i systemy powiązane
      • Nowy portal informacyjny POL-on
    • Podstawy prawne funkcjonowania systemu POL-on
    • Przetwarzanie danych osobowych w POL-onie
    • Wspierane przeglądarki
  • Osoby kierujące podmiotem (1)
    • Osoby kierujące podmiotem​ - wygląd modułu i ścieżka rejestracji
  • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów (5)
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Statusy i dostępne akcje
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Osoby upoważnione
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wzory pieczęci
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wzory dokumentów
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wygląd i zawartość modułu
  • Oświadczenia o zgodności danych (1)
    • Oświadczenia o zgodności danych ze stanem faktycznym
  • Repozytorium pisemnych prac dyplomowych (4)
    • ORPPD 2.0 – interfejs użytkownika (2)
      • Mechanizm dostosowania prac przekazanych do ORPPD 1.0 do zakresu wymaganego przez ORPPD 2.0
      • ORPPD 2.0 – Wygląd i ścieżki pracy
    • ORPPD 2.0 – zasilanie przez REST API (1)
      • Dokumentacja API REST dla ORPPD 2.0
    • Wprowadzenie do ORPPD 2.0
  • Szczepimy się (11)
    • Dodanie danych do Wykazu pracowników instytucji zgłoszonych do szczepienia przeciw COVID za pomocą importu
    • Raport osób uprawnionych do szczepienia
    • Webinar "Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on"
    • Pomoc dla użytkowników w zakresie zgłaszania pracowników do szczepień w Systemie POL-on
    • Statusy zgłoszeń pracowników do szczepienia
    • Wysyłka danych do NFZ
    • Wysłanie przygotowanych danych do OPI
    • Etap 2 - przygotowanie zestawienia pracowników zgłoszonych do szczepienia
    • Etap 1 - wybór pracowników deklarujących udział w szczepieniach
    • Wykaz punktów szczepień
    • Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on - wprowadzenie
  • Usługi i narzędzia użytkownika (15)
    • Moduł Centralnego Logowania (MCL) (5)
      • Nowa wersja Modułu Centralnego Logowania
      • Czym jest Moduł Centralnego Logowania - MCL?
      • Logowanie do systemu POL-on dawniej i dziś
      • Zakładanie konta w Module Centralnego Logowania - MCL
      • Pierwsze logowanie do nowego POL-onu. Scenariusze łączenia kont POL-on z MCL
    • System zgłoszeń / Helpdesk (3)
      • Nowy Helpdesk – jak przyspieszyć realizację mojego zgłoszenia?
      • Jak zalogować się do Helpdesku OPI PIB?
      • System Zgłoszeń – jak przyspieszyć realizację mojego zgłoszenia?
    • Zarządzanie kontem użytkownika (Administracja) (6)
      • Nadawanie uprawnień w jednostkach podrzędnych
      • Uprawnienia administratora instytucji nadzorującej
      • Zakładanie konta nowemu użytkownikowi
      • Zarządzanie uprawnieniami użytkownika
      • Podłączenie konta w POL-onie 2.0 do MCL - perspektywa administratora
      • Statusy użytkownika
    • Lista ról w systemie POL-on
  • Wykaz instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki (53)
    • Dane finansowe (5)
      • Nakłady na badania naukowe i prace rozwojowe oraz źródła pochodzenia środków i wynik finansowy
      • Zmiany w podejściu do walidacji
      • Dane finansowe - Usunięcie starej klasyfikacji i poprawki w zakresie zapisywania wartości walutowych
      • Dane finansowe - Ścieżki pracy
      • Dane finansowe - Wprowadzenie
    • Instytucje (6)
      • Moduł Instytucje - Organy nadające stopnie (rejestrowane w systemie POL-on)
      • Wygląd i zawartość modułu Instytucje
      • Dodawanie jednostki organizacyjnej uczelni w module Instytucje
      • Dodawanie filii uczelni w module Instytucje
      • Zarządzanie danymi instytucji - dostęp podmiotu
      • Zarządzanie danymi instytucji - dostęp Ministerstwa
    • Inwestycje (4)
      • Moduł Inwestycje - korekta i uzupełnienie danych po rejestracji
      • Moduł Inwestycje - powiązanie inwestycji z systemem OSF
      • Moduł Inwestycje - rejestracja nowej inwestycji
      • Moduł Inwestycje - wygląd i zawartość
    • Kierunki studiów (25)
      • Migracja kierunków (8)
        • Weryfikacja zmigrowanych danych
        • Proces migracji kierunków studiów - krok po kroku
        • Wprowadzenie - podstawowe założenia migracji
        • Pobranie wygenerowanych plików
        • Instrukcja uzupełniania wygenerowanych plików
        • Odsyłanie plików migracyjnych
        • Zgłaszanie uwag oraz obsługa sytuacji, gdy w plikach brakuje danych uprawnień lub uruchomionych kierunków
        • Wynik weryfikacji poprawności danych w moich plikach migracyjnych (wykaz komunikatów błędów)
      • Studia i uruchomienia (17)
        • Moduł Kierunki studiów – podstawy prawne
        • Zestawienie studiów współprowadzonych przez uczelnię lub instytucję
        • Moduł Kierunki studiów – role i uprawnienia
        • Rejestracja nowego uruchomienia i zarządzanie danymi po rejestracji
        • Dane studiów na kierunku - Historia zmian nazw
        • Dane studiów na kierunku – Zmiany statusu
        • Dane studiów na kierunku – Współczynnik kosztochłonności
        • Dane studiów na kierunku – Listy dyscyplin
        • Rejestracja studiów międzydziedzinowych
        • Wygląd i zawartość modułu Kierunki studiów
        • Rejestracja studiów na kierunku
        • Dane studiów na kierunku - Przypisanie studiów na kierunku do jednostki organizacyjnej
        • Dane studiów na kierunku - Aktualne dane studiów na kierunku
        • Dane studiów na kierunku - Opłaty
        • Liczba godzin zajęć określonych w programie studiów realizowanych przez nauczycieli akademickich zatrudnionych w uczelni jako podstawowym miejscu pracy (moduł Kierunki)
        • Łączna liczba godzin zajęć określonych w programie studiów (moduł Kierunki)
        • Komunikat MNiSW oraz infografika w sprawie liczby godzin zajęć w systemie POL-on
    • Kształcenie specjalistyczne (2)
      • Kształcenie specjalistyczne - Ścieżki pracy
      • Kształcenie specjalistyczne - Wygląd i zawartość modułu
    • Szkoły doktorskie (11)
      • Zakończenie programu kształcenia i zaprzestanie kształcenia w szkole doktorskiej
      • Podmiot, we współpracy z którym prowadzone jest kształcenie
      • Dane adresowe szkoły doktorskiej
      • Korekta programu kształcenia
      • Korekta lub zmiana danych szkoły doktorskiej
      • Jak sprawdzić uprawnienia podmiotu do nadawania stopnia?
      • Podmioty współprowadzące szkołę doktorską
      • Usuwanie programu kształcenia i szkoły doktorskiej
      • Szkoły doktorskie – informacje ogólne
      • Dodawanie programu kształcenia w szkole doktorskiej
      • Rejestracja szkoły doktorskiej
  • Wykaz nauczycieli akademickich, innych osób prowadzących zajęcia, osób prowadzących działalność naukową oraz osób biorących udział w jej prowadzeniu (32)
    • Pracownicy (32)
      • Zbiorcze oświadczenie dotyczące ewaluacji​
      • Dane pracownika - Prowadzone zajęcia - Prowadzenie zajęć w szkole doktorskiej
      • Dane pracownika - Funkcje kierownicze
      • Dane pracownika - Zatrudnienie - Zgoda na dodatkowe zatrudnienie
      • Dodawanie Oświadczenia upoważniającego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
      • Dodawanie osiągnięcia artystycznego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
      • Dane pracownika - Kary pracownicze
      • Zatrudnienie systemowe
      • Zakończenie zatrudnienia systemowego w kontekście umów cywilno-prawnych
      • Udział czasu pracy
      • Dopuszczalne wartości udziałów w czasie pracy w oświadczonych dyscyplinach
      • Nowa siatka stanowisk pracowników
      • Weryfikacja danych identyfikacyjnych pracownika
      • Role dla modułu Pracownicy
      • Usuwanie pracownika
      • Jak pobrać UUID pracownika?
      • Dane pracownika - Stopnie i tytuły
      • Dane pracownika - Kompetencje
      • Inne osoby prowadzące zajęcia
      • Dane pracownika - Roczny wymiar zajęć dydaktycznych (pensum)
      • Dane pracownika – Informacje o prowadzonych zajęciach (liczba godzin zajęć)
      • Dane pracownika - Oświadczenie o liczbie N
      • Dane pracownika - Oświadczenie o dyscyplinie
      • Dane pracownika - Nieobecności
      • Dane Pracownika - Zatrudnienie - Warunki zatrudnienia
      • Dane pracownika - Zatrudnienie - Dane zatrudnienia
      • Dane pracownika - Dane podstawowe
      • Wygląd i zawartość modułu Pracownicy
      • Rejestracja pracownika
      • Komunikat MNiSW oraz infografika w sprawie liczby godzin zajęć w systemie POL-on
      • Jak jest wdrażany nowy moduł Pracownicy?
      • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
  • Wykaz osób ubiegających się o stopień doktora (26)
    • Doktoranci (moduł wygaszany) (2)
      • Rejestracja doktorantów, którzy zostali przyjęci na studia doktoranckie w wyniku przeniesienia od 1 października 2019 r.
      • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
    • Osoby ubiegające się o stopień doktora (24)
      • Moduł Osoby ubiegające się o stopień doktora - dokumentacja REST API
      • Zbiorcze oświadczenie dotyczące ewaluacji​
      • Dodawanie Oświadczenia upoważniającego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
      • Dodawanie osiągnięcia artystycznego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
      • Dane osobowe kandydata na doktora
      • Wygląd i zawartość modułu Osoby ubiegające się o stopień doktora
      • Rozprawa doktorska
      • Jak usunąć osobę ubiegającą się o stopień doktora?
      • Postępowanie awansowe osoby ubiegającej się o stopień doktora
      • Zatrudnienie doktoranta
      • Ocena śródokresowa
      • Stypendium doktoranckie
      • Jak usunąć dane kształcenia?
      • Historia zmian kształcenia
      • Jak zakończyć kształcenie doktoranta?
      • Jak skreślić osobę z listy doktorantów?
      • Jak zawiesić lub odwiesić kształcenie doktoranta?
      • Jak zmienić doktorantowi program kształcenia?
      • Jak skorygować dane kształcenia?
      • Kształcenie doktorantów – Dane kształcenia
      • Rejestracja osoby ubiegającej się o stopień doktora
      • Nowe podejście do wprowadzania danych w module Osoby ubiegające się o stopień doktora
      • Kogo rejestrujemy w module Osoby ubiegające się o stopień doktora?
      • Role dla modułu Osoby ubiegające się o stopień doktora
  • Wykaz studentów (10)
    • Studenci (10)
      • Uzupełnianie danych studenta, który zakończył studia lub oczekuje na zakończenie studiów
      • Nowy zakres danych w module Studenci
      • Wdrażanie nowego modułu Studenci
      • Dodawanie kolejnych studiów studentowi, który studiuje na więcej niż jednym kierunku
      • Rejestracja nowego studenta z rekrutacji bez podziału na kierunki na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja nowego studenta studiów międzyobszarowych na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja studenta kontynuującego studia na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja nowego studenta na rok akademicki 2019/2020
      • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
      • Ankieta EN-1 (2019/2020)

Najpopularniejsze wpisy

  • 14 listopada 2019
    Dokumentacja API dla POL-on 2.0 17
  • 23 kwietnia 2020
    Zatwierdzenie danych działu i całości sprawozdania GUS 17
  • 3 listopada 2021
    Sprawozdawczość GUS za 2021 rok 16
  • 25 marca 2020
    Dane pracownika - Oświadczenie o liczbie N 15
  • 15 stycznia 2020
    Rejestracja pracownika 13

Najnowsze wpisy

  • 8 sierpnia 2022
    Uwierzytelnianie usług REST-API w POL-on 2.0
  • 22 lipca 2022
    Obszar Inwestycje - udostępnione raporty
  • 9 czerwca 2022
    Różnice w Sprawozdaniu z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2021 w stosunku do sprawozdania za rok 2020
  • 9 czerwca 2022
    Różnice w Planie rzeczowo-finansowym na rok 2022 w stosunku do roku Planu rzeczowo-finansowego na rok 2021
  • 9 czerwca 2022
    Moduł Inwestycje - korekta i uzupełnienie danych po rejestracji

POL-on Zintegrowany System Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym

To najbardziej obszerne repozytorium danych o polskiej nauce i szkolnictwie wyższym. Wyodrębniono w nim blisko 40 modułów. Jest największym z punktu widzenia zakresu zbieranych danych działającym systemem publicznym. Dane gromadzone w systemie służą przede wszystkim MNiSW do kształtowania polityki dotyczącej obszaru nauki i szkolnictwa opartej na faktach. Jego działanie i zakres gromadzonych danych, a także rolę w obszarze systemów informatycznych państwa, określają właściwe ustawy i rozporządzenia. Odbiorcami danych, poza MNiSW, są inne agendy rządowe, np.: Główny Urząd Statystyczny, Centralna Komisji do spraw Stopni i Tytułów, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Narodowe Centrum Nauki. Podstawowym celem systemu jest realny wpływ na efektywne wydawanie środków publicznych na naukę i kształcenie. System POL-on ułatwił uczelniom wiele obowiązków sprawozdawczych umożliwiając zdalną sprawozdawczość. Dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji system bada różnego typu naruszenia i trendy, co daje możliwość śledzenia zdarzeń i ich weryfikacji w czasie rzeczywistym w oparciu o duże zbiory danych (big data). Pewien zakres informacji zebranych w systemie udostępniany jest publicznie.

Deklaracja dostępności

© 2022 Pomoc POL-on

Powrót do góry