Techniczne aspekty integracji objęły:

  • czerwiec 2019: przedstawienie założeń zmian w interfejsach oraz rozpoczęcie konsultacji technicznych;
  • lipiec – wrzesień 2019: konsultacje techniczne z działami informatycznymi uczelni oraz zewnętrznymi dostawcami oprogramowania
  • październik 2019: opublikowanie ostatecznej wersji XSD dla studentów, pracowników naukowych,  doktorantów, osób ubiegających się o stopień doktora
  • grudzień 2019: udostępnienie testowej wersji modułów: Studenci oraz pomoc materialna,  Pracownicy naukowi na środowisku demo
  • styczeń 2020: udostępnienie importu masowego plików XML dla modułu Studenci i pomoc materialna w warunkach produkcyjnych. Wdrożenie modułu Pracownicy naukowi w warunkach produkcyjnych wraz z migracją danych oraz API. Testy importu XML w warunkach demo
  • luty 2020: pełne wdrożenie modułu Pracownicy naukowi z interfejsami API oraz importem XML w warunkach produkcyjnych
  • marzec 2020: opublikowanie i wdrożenie usług do Rejestru osób ubiegających się o stopień doktora oraz szkół doktorskich w warunkach produkcyjnych. Wdrożenie nowej wersji PBN 2.0 w warunkach produkcyjnych
  • styczeń 2020: szkoły doktorskie
  • luty 2020: Wykaz osób ubiegających się o stopień doktora
  • październik 2020: Postępowania awansowe i baza dokumentów w postępowaniach awansowych
  • lipiec 2020: zmiany w interfejsach ORPPD
  • luty 2021: Wdrożenie modułu Patenty wraz z API REST
  • maj 2021: Wdrożenie modułu Dane artystyczne wraz z API REST
  • czerwiec 2021: Wdrożenie modułu Projekty naukowe wraz z API REST
  • październik 2021: Obsłużenie dodatkowych elementów domeny pracowników
    • zajęcia prowadzone w szkołach doktorskich,
    • obsługa osób kierujących podmiotem,
    • funkcje kierownicze,
    • kary pracownicze
  • listopad 2021: Udostępnienie nowego API dla modułu Studenci na maszynie DEMO
  • I kwartał 2022: Udostępnienie nowego API (oraz XML) dla modułu Studenci w systemie produkcyjnym
  • I kwartał 2022: Wdrożenie modułu Inwestycje wraz z API REST