W tym obszarze dostępne będą raporty przeznaczone dla audytorów podmiotów z zakresu danych pracowniczych.
Aktualnie obszar raportów audytowych z modułu Pracownicy obejmuje:
- Raport dla audytorów – część 1,
- Raport dla audytorów – część 2.
Raport dla audytorów – część 1 zawiera dane pracowników związane ze składaniem oświadczeń o dyscyplinie i tzw. liczbie N.
Są to:
- Identyfikator osoby w instytucji
- Nazwisko i imię
- Nazwa podmiotu zatrudniającego
- Data zatrudnienia
- Stanowisko – jednostka zatrudniająca
- Data ustania zatrudnienia
- Dyscyplina 1 (kod – nazwa)
- Prowadzenie działalności naukowej w dyscyplinie 1
- Udział dyscypliny 1 (data – udział)
- Dyscyplina 2 (kod – nazwa)
- Prowadzenie działalności naukowej w dyscyplinie 2
- Udział dyscypliny 2 (data – udział)
- Data złożenia oświadczenia o reprezentowanych dyscyplinach
- Data złożenia oświadczenia o zaliczeniu do tzw. liczby N
- Data zakończenia oświadczenia o tzw. licznie N
- Dyscyplina 1 na oświadczeniu o liczbie N
- Dyscyplina 2 na oświadczeniu o liczbie N
Role uprawniające do generowania i pobrania pliku to: INST_PR, INST_NAUK_PR oraz INST_PR_PODGLAD, INST_NAUK_PR_PODGLAD
Dostępne formaty pliku: CSV i XLSX.
Raport dla audytorów – część 2 służy weryfikacji zgody na dodatkowe zatrudnienie pracownika i obejmuje zakres następujących danych:
- Nazwisko i imię
- Nazwa podmiotu zatrudniającego
- Data zatrudnienia
- Stanowisko – jednostka zatrudniająca
- Data ustania zatrudnienia
- Podstawowe miejsce pracy
- Dyscyplina 1 (kod – nazwa) w podmiocie
- Dyscyplina 2 (kod – nazwa) w podmiocie
- Zgoda dla podmiotu
- Data zgody od
- Data zgody do
- Zgoda na dodatkowe zatrudnienie
- Dyscypliny w dodatkowym miejscu pracy
- Dodatkowe miejsce pracy
Role uprawniające do generowania i pobrania pliku to: INST_PR, INST_NAUK_PR oraz INST_PR_PODGLAD, INST_NAUK_PR_PODGLAD
Dostępne formaty pliku: CSV i XLSX.
Generowanie raportu
Aby wygenerować raport należy wykonać poniższe czynności.
Po zalogowaniu się do systemu kliknij niebieską ikonę spisu treści w lewym górnym rogu ekranu i wybierz moduł Raporty. Następnie kliknij w kafel „Generowanie raportu”.
Wybierz obszar „Pracownicy – audyt”.
Następnie kliknij w przycisk generowania raportu, znajdujący się z prawej strony nazwy wybranego zestawienia.
W kolejnym kroku wybierz format zestawienia (CSV lub XLSX). Potwierdź wybór klikając w przycisk „Generuj”.
Po wykonaniu zlecenia zostaniesz poinformowany o możliwości przejścia do wygenerowanego raportu w sekcji „Raporty wygenerowane”.
Do sekcji tej możesz przejść także korzystając z akcji „Przejdź do wygenerowanego raportu”.
Pobieranie raportu
Pobieranie raportu możliwe jest z poziomu sekcji „Raporty wygenerowane”.
Aby pobrać wygenerowany raport wybierz obszar, a następnie kliknij w przycisk „Pobierz raport”, znajdujący się z prawej strony nazwy wybranego zestawienia.
Inna akcja dostępna z tego poziomu to opcja ponownego zlecenia wygenerowania raportu.
Aby ponownie wygenerować to samo zestawienie kliknij z w przycisk „Przejdź do ponownego generowania raportu”. Zostaniesz przeniesiony z powrotem do sekcji „Generowanie raportu”.