Problemy i pytania techniczne, dotyczące obsługi formularza zgłaszania pracowników na szczepienia w Systemie POL-on należy zgłaszać poprzez HelpDesk OPI PIB dostępny:
- za pomocą przycisku “Zgłoś uwagę” z poziomu systemu POL-on 2.0 lub
- za pomocą formularza pod adresem: https://lil-helpdesk.opi.org.pl/#/login.
Jak skierować pytanie do HelpDesku?
- Jeśli nie posiadasz konta, możesz wysłać zgłoszenie klikając w przycisk „Zaloguj przez e-mail”.
- System prześle na podany adres e-mail link. System zapyta, czy chcesz utworzyć konto w systemie i ustanowić hasło – nie są to kroki obligatoryjne.
- Klikając w link otworzy się formatka „Nowego zgłoszenia”. Należy wybrać:
- System: POL-on
- Charakter zgłoszenia: Techniczne
- Obszar: Szczepimy się
- Instytucja nadzorująca: OPI PIB
- Temat: temat zgłoszenia
- Opis: W polu tekstowym należy szczegółowo opisać problem. Można załączyć plik do zgłoszenia, np. zrzut ekranu, na którym wystąpił problem.
- Odpowiedź na zgłoszenie będzie udzielona w systemie HelpDesk OPI PIB. Powiadomienie o tej odpowiedzi zostanie wysłane na adres e-mail użytkownika zgłaszającego.
Więcej na temat kierowania pytań do HelpDesku OPI PIB przeczytasz tutaj.