W razie niezgodności wykrytych w przesłanych plikach lub wątpliwości dotyczących ich uzupełniania prosimy o przesyłanie zgłoszeń poprzez opcję „Zgłoś uwagę” wybierając obszar „Migracja kierunków studiów”.
Jeśli uczelnia posiada uzasadnione powody, aby jednak uwzględnić w migracji te brakujące uprawnienia lub też uruchomione kierunki, należy:
- przesłać zgłoszenie poprzez system zgłoszeń, zawierający opis danego przypadku oraz dane brakującego uprawnienia lub uruchomionego kierunku w osobnym pliku o formacie zgodnym z formatem pliku udostępnionego do pobrania. Zgłoszenie należy oznaczyć jako merytoryczne, a jako obszar wybrać „Migracja kierunków”;
- jeśli MNiSW zatwierdzi migrację tych danych, należy postępować zgodnie z instrukcją zamieszczoną tutaj: Odsyłanie plików migracyjnych.
Zobacz:
Wynik weryfikacji poprawności danych