Zatwierdzenie danych działu
Zatwierdzeniem danych działu potwierdzamy poprawność danych.
Opcja jest dostępna dla działów, które na moment zatwierdzania nie mają błędów walidacyjnych. Zatwierdzone dane działu nie podlegają edycji.
Uwaga: Jeżeli dział został zatwierdzony przez pomyłkę i konieczna jest jeszcze korekta lub uzupełnienie danych, zatwierdzenie działu może być cofnięte. Warunkiem jest brak zatwierdzenia sprawozdania jako całości.
Zatwierdzenie wszystkich działów w sekcji, powoduje, że sekcja jest wyświetlana jako zatwierdzona.
Zatwierdzenie wszystkich sekcji dla danej formy kształcenia, powoduje, że forma kształcenia wyświetlana jest jako zatwierdzona (dotyczy formularza S-10)
Zatwierdzenie całego sprawozdania
Po zatwierdzeniu wszystkich działów w sprawozdaniu dla instytucji głównej oraz jej filii, należy zatwierdzić sprawozdanie jako całość.
Zaznaczenie checkboxa Potwierdzenie poprawności i kompletności sprawozdania oraz zapisanie danych w zakładce Podsumowanie jest zatwierdzeniem całego sprawozdania.
Zatwierdzone sprawozdanie:
Warunki zatwierdzenia sprawozdania:
- Zatwierdzenie wszystkich działów sprawozdania instytucji głównej oraz wszystkich powiązanych sprawozdań dla filii. Uwaga: Działy puste, które nie zawierają żadnych danych, również muszą być zatwierdzone.
- Brak błędów walidacyjnych (w sprawozdaniu instytucji głównej oraz wszystkich powiązanych sprawozdaniach filii)
- Uzupełnienie wszystkich pól w zakładce Podsumowania sprawozdania (dotyczy sprawozdania instytucji głównej oraz wszystkich powiązanych sprawozdań filii).
Zatwierdzenie sprawozdania dla instytucji głównej powoduje zatwierdzenie wszystkich powiązanych sprowadzań filii.
Skutki zatwierdzenia sprawozdania:
- Zaprzestanie automatycznego wyliczania danych dla sprawozdań
- Brak możliwości edycji danych w sprawozdaniu ( w tym możliwości importu plików, edycji podsumowania, itp.)
Wymagane uprawnienia
- Aby zatwierdzić dane działu należy mieć uprawnienia do edycji sprawozdania, jak i uprawnienia do edycji rejestru, którego dotyczy dany dział (odpowiednio wykazu studentów, pracowników oraz doktorantów). Uprawnienia powinny być zdefiniowane na poziomie instytucji głównej. W przypadku sprawozdań dla filii dopuszczalne jest, aby były zdefiniowane na poziomie filii.
- Aby uzupełnić podsumowanie sprawozdania oraz zatwierdzić sprawozdanie jako całość wymagane są uprawnienia do edycji sprawozdań zdefiniowane na poziomie instytucji głównej.