Wyniki filtrowania możesz pobrać do pliku PDF lub XLSX. Funkcjonalność dostępna jest dla osób z rolą do modułu Studenci (tj. INST_PR_WS, INST_PR_WS_PODGLAD) i dotyczy wyłącznie studentów własnej uczelni.
Zakres danych widocznych w pliku obejmuje:
- Imię,
- Nazwisko,
- PESEL/rodzaj i numer dokumentu,
- Liczbę kierunków
- Informacje o kierunku/kierunkach:
- Nazwa kierunku
- Kod uruchomienia,
- Poziom,
- Forma,
- Tytuł uzyskany w wyniku kształcenia
- Liczba semestrów
- Nazwa uczelni, Nazwa jednostki podrzędnej (o ile została wprowadzona)
- Okres studiowania od – do
- Ostatni raportowany semestr
Wybierz właściwe atrybuty w oknie filtrów zestawienia, a następnie kliknij przycisk „Szukaj”. System wyświetli ci odnalezione rekordy w widoku tabelarycznym.
W przypadku dużej liczby wyników, ustaw liczbę rekordów wyświetlanych na stronie na 100, a następnie użyj przycisku „Pobierz listę do PDF” lub „Pobierz listę do XLSX”.
W kolejnym kroku wskaż zakres, który zostanie pobrany do pliku. Do wyboru masz trzy opcje:
- wszystko (zakres dostępny dla rekordów mieszczących się do 100 stron wykazu);
- bieżąca strona (zakres rekordów mieszczących się na wskazanej stronie wykazu);
- zakres stron od – do (zakres maksymalnie 100 stron, po wskazaniu od – do)
Po wskazaniu zakresu użyj przycisku „Pobierz”. Plik z danymi zostanie zapisany na twoim komputerze.
System poinformuje cię o nieprawidłowym wskazaniu zakresu rekordów przy próbie pobrania do pliku ponad 100 stron wyników filtrowania.
Plik PDF i XLSX poza zakresem danych będzie zawierał nazwę podmiotu, datę i dane osoby, generującej wydruk.