W tym artykule znajdziesz informacje jak zarejestrować nową (kolejną) listę dyscyplin kierunku studiów z podstawą prawną uchwała senatu/zarządzenie rektora.

Aby przejść do danych o kierunku w filtrach zestawienia studiów i uruchomień twojej jednostki wprowadź nazwę lub kod kierunku [1] i kliknij w przycisk „Szukaj”. Kliknij w nazwę kierunku [2].

Przejdź do zakładki „Lista dyscyplin”. Zakładka ta gromadzi aktualne i historyczne listy dyscyplin przypisane do kierunku.

Z poziomu zakładki „Listy dyscyplin” możesz:

  • dodać nową listę dyscyplin (z datą od kiedy obowiązuje),
  • usunąć kolejną (aktualną) listę dyscyplin.

Rejestracja nowej listy dyscyplin

Aby zmienić listę dyscyplin użyj przycisku „+ Dodaj nową listę” [1].

Wprowadź:

  • podstawę zmiany [2],
  • datę, od kiedy obowiązuje [3].

Kliknij w przycisk  „+ Dodaj dyscyplinę” [1]. Wybierz dziedzinę, a następnie dyscyplinę. Zaznacz checkbox „Czy wiodąca” – jeśli dotyczy [2]. Wprowadź udział procentowy (całe liczby) [3]. Zapisz zmiany korzystając z zielonego znacznika [4].

Powtórz ścieżkę, aby dodać kolejną dyscyplinę.

Na koniec zapisz zmiany przyciskiem „Zapisz” [5].

Usunięcie kolejnej listy dyscyplin

Jeśli omyłkowo dodałeś kolejną listę dyscyplin do kierunku, możesz ją usunąć. Kliknij w przycisk „Usuń” [1], a następnie potwierdź [2].

Kolejna lista dyscyplin zostanie usunięta. Jej miejsce jako listy aktualnej zajmie poprzednia lista.