W tym artykule znajdziesz informacje jak zarejestrować informację o tym, że pracownik prowadzi zajęcia w szkole doktorskiej naszego podmiotu oraz jak je aktualizować.

Aby zarejestrować informację o prowadzeniu zajęć w szkole doktorskiej pracownika, odnajdź go [1] i przejdź do szczegółów jego rekordu [2].

W zakładce „Prowadzone zajęcia” wybierz „Prowadzenie zajęć w szkole doktorskiej” [3]. Kliknij przycisk „+ Dodaj informację o prowadzeniu zajęć w szkole doktorskiej” [4].

Wprowadź:

  • Nazwę szkoły doktorskiej [1], a następnie
  • Nazwę/zakres programu kształcenia, w oparciu o który prowadzone są zajęcia [2].

Zapisz informację znacznikiem zapisu [3].

Jeśli nie widzisz właściwej nazwy szkoły doktorskiej lub programu kształcenia skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rejestrację danych o szkole doktorskiej w twoim podmiocie (osoba z rolą INST_SZKOLY_DR_ADM).

Status w kolumnie poinformuje cię o poprawnym wprowadzeniu danych.

Zapisany rekord możesz:

  • edytować [1]
  • przenieść do zakładki „Nieaktualne” [2] lub
  • usunąć [3].

Przeniesiony rekord możesz:

  • przywrócić do zakładki „Aktualne” [1] lub
  • usunąć [2].

Jeśli podczas rejestracji prowadzenia zajęć w szkole doktorskiej system wyświetli komunikat „Nie można podać dwa razy tego samego programu w ramach tej samej szkoły doktorskiej” [1], oznacza to, że stosowny zapis jest już w zakładce „Nieaktualne”.

Przejdź do zakładki „Nieaktualne” i przywróć informację.

Jeśli po poprawnej rejestracji w rekordzie pojawi się znacznik alertu (czerwony trójkąt z wykrzyknikiem) [2], może oznaczać usunięcie szkoły doktorskiej/programu kształcenia. W takim przypadku również skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rejestrację danych o szkole doktorskiej w twoim podmiocie (osoba z rolą INST_SZKOLY_DR_ADM).