W tym artykule znajdziesz informacje jak zarejestrować informację o tym, że pracownik prowadzi zajęcia w szkole doktorskiej naszego podmiotu oraz jak je aktualizować.
Termin na wprowadzenie danych wynosi (jak w przypadku innych danych dotyczących pracowników) do 30 dni od momentu zaistnienia zdarzenia lub zmiany w zdarzeniu.
Aby zarejestrować informację o prowadzeniu zajęć w szkole doktorskiej pracownika, odnajdź go [1] i przejdź do szczegółów jego rekordu [2].

W zakładce „Prowadzone zajęcia” wybierz „Prowadzenie zajęć w szkole doktorskiej” [3]. Kliknij przycisk „+ Dodaj informację o prowadzeniu zajęć w szkole doktorskiej” [4].

Wprowadź:
- Nazwę szkoły doktorskiej [1], a następnie
- Nazwę/zakres programu kształcenia, w oparciu o który prowadzone są zajęcia [2].
Zapisz informację znacznikiem zapisu [3].

W formularzu możesz wskazać dane zarejestrowane w module Szkoły doktorskie.
Jeśli nie widzisz właściwej nazwy szkoły doktorskiej lub programu kształcenia skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rejestrację danych o szkole doktorskiej w twoim podmiocie (osoba z rolą INST_SZKOLY_DR_ADM).
Status w kolumnie poinformuje cię o poprawnym wprowadzeniu danych.
Zapisany rekord możesz:
- edytować [1]
- przenieść do zakładki „Nieaktualne” [2] lub
- usunąć [3].

Przeniesienie do zakładki „Nieaktualne” odzwierciedla sytuację, gdy pracownik przestaje prowadzić zajęcia w szkole doktorskiej.
Przeniesiony rekord możesz:
- przywrócić do zakładki „Aktualne” [1] lub
- usunąć [2].

Jeśli podczas rejestracji prowadzenia zajęć w szkole doktorskiej system wyświetli komunikat „Nie można podać dwa razy tego samego programu w ramach tej samej szkoły doktorskiej” [1], oznacza to, że stosowny zapis jest już w zakładce „Nieaktualne”.
Przejdź do zakładki „Nieaktualne” i przywróć informację.

Jeśli po poprawnej rejestracji w rekordzie pojawi się znacznik alertu (czerwony trójkąt z wykrzyknikiem) [2], może oznaczać usunięcie szkoły doktorskiej/programu kształcenia. W takim przypadku również skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rejestrację danych o szkole doktorskiej w twoim podmiocie (osoba z rolą INST_SZKOLY_DR_ADM).

Podstawy prawne:
Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2018 poz. 1668) – Art. 343 ust. 1 pkt 18.
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie danych przetwarzanych w Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on (Dz.U.2019 poz. 496) – § 2 ust. 7.