Pomoc POL-on
  • Pomoc
  • FAQ
  • Szkolenia
  • Portal POL-on
  • Zaloguj do POL-on
Szukaj w:

Przykładowe hasła: Kierunki studiów , Zatrudnienie , Pracownicy , Moduł Centralnego Logowania (MCL)
  • Centrum pomocy
  • Baza wiedzy

nowy student

5 artykułów

Rozpoczęcie studiów w semestrze letnim

22 września 2022

Student nowo rejestrowany

22 września 2022

Rejestracja studenta nieposiadającego polskiego obywatelstwa

15 września 2022

Rejestracja studenta posiadającego polskie obywatelstwo

15 września 2022

Rejestracja nowego studenta na rok akademicki 2019/2020

16 stycznia 2020

Kategorie

  • Administracja (7)
    • Zgoda na mailing z systemu
    • Lista ról w systemie POL-on
    • Zawieszenie i odwieszenie konta użytkownika
    • Nadanie uprawnień w jednostce podrzędnej
    • Nadanie i zarządzanie uprawnieniami użytkownika
    • Zakładanie konta nowemu użytkownikowi
    • Administracja - wygląd i zawartość modułu
  • Archiwum (74)
    • Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych (28)
      • Ankieta EN-1 (5)
        • Ankieta EN-1 za rok 2023/2024
        • Ankieta EN-1 za rok 2022/2023
        • Ankieta EN-1 za rok 2021/2022
        • Ankieta EN-1 za rok 2020/2021
        • Ankieta EN-1 (2019/2020)
      • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (8)
        • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (2023)
        • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (2022)
        • Podmioty zobowiązane do złożenia formularza danych uzupełniających na potrzeby naliczenia subwencji na rok 2021 oraz okres sprawozdawczy
        • Formularz na 2021 r. - Cześć 2: Import umów dotyczących współpracy międzynarodowej
        • Formularz na 2021 r. - Część 4: Import pliku z danymi umów realizowanych w ramach projektów "HORYZONT 2020"
        • Wysyłanie formularza danych uzupełniających za 2019 r. do Ministerstwa
        • Dane uzupełniające na potrzeby subwencji i dotacji za 2019 r. - okres sprawozdawczy i podstawa prawna
        • Dane uzupełniające na potrzeby naliczenia subwencji i dotacji za 2019 r.
      • Sprawozdanie z wykorzystania dotacji (4)
        • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2022
        • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2021
        • Sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2020 – ścieżka czynności i statusy
        • Sprawozdania z wykorzystania dotacji na zadania związane z zapewnieniem osobom niepełnosprawnym warunków do pełnego udziału w procesie rekrutacji lub prowadzeniu działalności naukowej za rok 2020
      • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego (4)
        • Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2022
        • Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2021
        • Sprawozdania z wykorzystania środków funduszu stypendialnego za rok 2020 – ścieżka czynności i statusy
        • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego w tym dotacji na świadczenia oraz środków na stypendia ministra za rok 2020
      • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji (7)
        • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji – ścieżka czynności i statusy
        • Wysłanie sprawozdania do ministerstwa
        • Zatwierdzenie sprawozdania
        • Błędy w pliku z danymi sprawozdania
        • Pobieranie i wysyłanie sprawozdania z wykorzystania subwencji za 2019 r.
        • Role do edycji, wysyłania i podglądu sprawozdania z wykorzystania subwencji
        • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania z wykorzystania subwencji za 2019 r. Objaśnienia do sprawozdania
    • Migracja kierunków (Kierunki studiów) (8)
      • Weryfikacja zmigrowanych danych
      • Proces migracji kierunków studiów - krok po kroku
      • Wprowadzenie - podstawowe założenia migracji
      • Pobranie wygenerowanych plików
      • Instrukcja uzupełniania wygenerowanych plików
      • Odsyłanie plików migracyjnych
      • Zgłaszanie uwag oraz obsługa sytuacji, gdy w plikach brakuje danych uprawnień lub uruchomionych kierunków
      • Wynik weryfikacji poprawności danych w moich plikach migracyjnych (wykaz komunikatów błędów)
    • Procedury rozwiązania problemu migracyjnego dotyczącego stanowisk (Pracownicy) (4)
      • Rozwiązanie problemu migracyjnego – strategia 2
      • Rozwiązanie problemu migracyjnego - strategia 1
      • Procedury rozwiązania problemu migracyjnego dotyczącego siatki stanowisk
      • Jak jest wdrażany nowy moduł Pracownicy?
    • Sprawozdawczość GUS (6)
      • Sprawozdawczość GUS za 2023 rok – Federacje
      • Sprawozdawczość GUS za 2023 rok
      • Sprawozdawczość GUS za 2022 rok – Federacje
      • Sprawozdawczość GUS za 2022 rok
      • Sprawozdawczość GUS za 2021 rok
      • Sprawozdawczość GUS za 2020 rok
    • Studenci 1.0 (8)
      • Uzupełnianie danych studenta, który zakończył studia lub oczekuje na zakończenie studiów
      • Nowy zakres danych w module Studenci
      • Wdrażanie nowego modułu Studenci
      • Dodawanie kolejnych studiów studentowi, który studiuje na więcej niż jednym kierunku
      • Rejestracja nowego studenta z rekrutacji bez podziału na kierunki na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja nowego studenta studiów międzyobszarowych na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja studenta kontynuującego studia na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja nowego studenta na rok akademicki 2019/2020
    • Szczepimy się (11)
      • Dodanie danych do Wykazu pracowników instytucji zgłoszonych do szczepienia przeciw COVID za pomocą importu
      • Raport osób uprawnionych do szczepienia
      • Webinar "Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on"
      • Pomoc dla użytkowników w zakresie zgłaszania pracowników do szczepień w Systemie POL-on
      • Statusy zgłoszeń pracowników do szczepienia
      • Wysyłka danych do NFZ
      • Wysłanie przygotowanych danych do OPI
      • Etap 2 - przygotowanie zestawienia pracowników zgłoszonych do szczepienia
      • Etap 1 - wybór pracowników deklarujących udział w szczepieniach
      • Wykaz punktów szczepień
      • Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on - wprowadzenie
    • Sprawozdawczość GUS za 2022 rok – Federacje
    • Harmonogram udostępniania sprawozdań w 2023 r.
    • Sprawozdawczość GUS za 2022 rok
    • Sprawozdawczość w czerwcu 2021 roku (Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych)
    • Nowe podejście do wprowadzania danych w module Postępowania awansowe
    • Postępowania awansowe w okresie przejściowym - informacje ogólne
    • Jak sprawdzić uprawnienia podmiotu do nadawania stopnia?
    • Zatrudnienie doktoranta
    • Harmonogram prac technicznych w obszarze interfejsów masowej wymiany danych
    • Jak jest wdrażany nowy moduł Pracownicy?
    • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
    • Funkcjonowanie POL-onu w okresie przejściowym
  • Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych (36)
    • Ankieta – rekrutacja na kierunki studiów (2)
      • Ankieta – rekrutacja na kierunki studiów 2025/2026
      • Ankieta – rekrutacja na kierunki studiów 2024/2025
    • Ankieta EN-1 (1)
      • Ankieta EN-1 za rok 2024/2025
    • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (1)
      • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji na rok 2025
    • Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (1)
      • Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
    • Moduł Dokumenty (3)
      • Moduł Dokumenty - Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczenia subwencji na rok 2022 - część 3 (IDUB)
      • Moduł Dokumenty - Raport roczny z wykorzystania środków otrzymanych w ramach Inicjatywy wsparcia dążenia do doskonałości (IWDD) 
      • Moduł Dokumenty - wygląd i ścieżka dodawania pliku
    • Plan finansowy (1)
      • Plan finansowy za rok 2020 oraz na rok 2021 (Centrum Łukasiewicz, Instytuty Sieci Łukasiewicz)
    • Plan rzeczowo-finansowy (7)
      • Plan rzeczowo-finansowy na rok 2023
      • Różnice w Planie rzeczowo-finansowym na rok 2022 w stosunku do roku Planu rzeczowo-finansowego na rok 2021
      • Plan rzeczowo-finansowy na rok 2021​
      • Inne fundusze tworzone na podstawie odrębnych ustaw lub statutu uczelni
      • Podmioty zobowiązane do złożenia planu rzeczowo-finansowego na 2020 r. Objaśnienia do sprawozdania
      • Plan rzeczowo-finansowy – ścieżka czynności i statusy
      • Pobranie szablonu planu rzeczowo-finansowego
    • Raporty z wykorzystania środków finansowych (4)
      • Raport końcowy z przedsięwzięcia Wsparcie uczelni niepublicznych w zakresie prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych składane przez instytuty Sieci Badawczej Łukasiewicz
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych – inwestycje w kształcenie (dla uczelni podległych MON)
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych do wniosków z OSF
    • Sprawozdanie finansowe (5)
      • Sprawozdanie finansowe za rok 2020 (Centrum Łukasiewicz, Instytuty Sieci Łukasiewicz)
      • Sprawozdanie finansowe za rok 2020​
      • Złożenie sprawozdania finansowego za rok 2019 przez instytut Sieci Badawczej Łukasiewicz
      • Sprawozdanie finansowe za 2019 r. - ścieżka czynności i statusy
      • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania finansowego za 2019 r.
    • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego (5)
      • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2022
      • Różnice w Sprawozdaniu z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2021 w stosunku do sprawozdania za rok 2020
      • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2020​
      • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego za 2019 - ścieżka czynności i statusy
      • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania z wykonania planu rzeczowo-finansowego za 2019 r. Objaśnienia do sprawozdania
    • Sprawozdanie z wykorzystania dotacji (2)
      • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2024
      • Sprawozdanie z wykorzystania dotacji na zadania związane z zapewnieniem osobom niepełnosprawnym warunków do pełnego udziału w procesie rekrutacji lub prowadzeniu działalności naukowej za rok 2024
    • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego (2)
      • Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2024
      • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego w tym dotacji na świadczenia oraz środków na stypendia ministra za rok 2024
    • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji (2)
      • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania subwencji za rok 2023
      • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji za rok 2020
  • Dane finansowe instytucji (5)
    • Nakłady na badania naukowe i prace rozwojowe oraz źródła pochodzenia środków i wynik finansowy
    • Zmiany w podejściu do walidacji
    • Dane finansowe - Usunięcie starej klasyfikacji i poprawki w zakresie zapisywania wartości walutowych
    • Dane finansowe - Ścieżki pracy
    • Dane finansowe - Wprowadzenie
  • Doktoranci (POL-on 1) (1)
    • Rejestracja doktorantów, którzy zostali przyjęci na studia doktoranckie w wyniku przeniesienia od 1.10.2019 r.
  • Działalność naukowa (Moduł Instytucje) (11)
    • Opis wpływu działalności naukowej (8)
      • Stan przygotowania do ewaluacji - zestawienie liczby wymaganych opisów wpływu dla ewaluowanych dyscypliny
      • Opisy wpływu działalności naukowej oraz dowody wpływu (system STUDNIA) - nagranie z konferencji
      • Podręcznik dla ekspertów oraz ewaluowanych podmiotów w zakresie opisu wpływu działalności naukowej na funkcjonowania społeczeństwa i gospodarki
      • Opisy wpływu (rejestrowane w systemie POL-on) – informacje podstawowe
      • Formularz dodawania opisu wpływu
      • Dowody wpływu (rejestrowane w systemie STUDNIA)
      • Przekazywanie danych opisów wpływu do aplikacji SEDN
      • Zmiana kolejności opisów wpływu
    • Moduł Instytucje - Organy nadające stopnie (rejestrowane w systemie POL-on)
    • Podręcznik dla ekspertów oraz podmiotów prowadzących badania naukowe lub prace rozwojowe na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa objęte ochroną informacji niejawnych
    • Wyniki kompleksowej oceny jednostek naukowych z 2017 roku - wykaz kategorii naukowych 2017-2021
  • GUS (9)
    • Sprawozdawczość GUS za 2024 rok
    • Poprawność dokumentu w sprawozdaniach GUS
    • Sprawozdanie o mobilności studentów, absolwentów, doktorantów i pracowników S-M-POLON
    • Korekta po zatwierdzeniu sprawozdania GUS jako całości
    • Zatwierdzenie danych działu i całości sprawozdania GUS
    • Walidacje i weryfikacja sprawozdań GUS
    • Wypełnianie sprawozdań GUS w zakresie działów uzupełnianych ręcznie (częściowo lub w całości)
    • Uprawnienia do modułu Sprawozdawczość GUS
    • Klasyfikacja ISCED
  • Instytucje (5)
    • Wygląd i zawartość modułu Instytucje
    • Dodawanie jednostki organizacyjnej uczelni w module Instytucje
    • Dodawanie filii uczelni w module Instytucje
    • Zarządzanie danymi instytucji - dostęp podmiotu
    • Zarządzanie danymi instytucji - dostęp Ministerstwa
  • Inwestycje (5)
    • Moduł Inwestycje - historia techniczna
    • Moduł Inwestycje - korekta i uzupełnienie danych po rejestracji
    • Moduł Inwestycje - powiązanie inwestycji z systemem OSF
    • Moduł Inwestycje - rejestracja nowej inwestycji
    • Moduł Inwestycje - wygląd i zawartość
  • Kierunki studiów (24)
    • Archiwizacja kierunków zlikwidowanych
    • Planowane uruchomienia kierunków studiów
    • Ocena PKA
    • Studia wspólne - podmioty wprowadzające dane
    • Studia wspólne
    • Nowe dyscypliny i zmiana nazw dyscyplin w kierunkach studiów
    • Zestawienie studiów międzydziedzinowych
    • Zestawienie studiów współprowadzonych przez uczelnię lub instytucję
    • Współczynnik kosztochłonności
    • Liczba realizowana przez nauczycieli w podstawowym miejscu pracy
    • Łączna liczba godzin zajęć
    • Opłaty
    • Zmiany statusu
    • Listy dyscyplin
    • Historia zmian nazw
    • Aktualne dane studiów na kierunku
    • Usunięcie uruchomienia i kierunku studiów z wykazu
    • Rejestracja uruchomienia i aktualizacja jego danych
    • Podstawa prawna - Brak dokumentu
    • Przypisanie studiów na kierunku do jednostki organizacyjnej
    • Rejestracja studiów na kierunku
    • Uprawnienia użytkownika z rolą edycyjną
    • Kierunki studiów - wygląd i zawartość
    • Komunikat MNiSW oraz infografika w sprawie liczby godzin zajęć w systemie POL-on
  • Kształcenie specjalistyczne (2)
    • Kształcenie specjalistyczne - ścieżki pracy
    • Kształcenie specjalistyczne - wygląd i zawartość modułu
  • Masowe interfejsy wymiany danych (9)
    • REST API (9)
      • Uwierzytelnianie usług REST-API w POL-on 2.0
      • Konsultacje techniczne - Import masowy danych do Modułu Studenci - 28.04.2022 r.
      • Dokumentacja REST API - Moduł Osoby ubiegające się o stopień doktora
      • Hackathon API - Projekty naukowe, Dane finansowe, RPPD, Studenci - 6.10.2021 r.
      • Scenariusze REST API dla POL-on 2.0
      • Wersjonowanie usług REST API POL-on 2.0
      • Dokumentacja API REST - Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
      • Pobranie UUID pracownika
      • Dokumentacja API dla POL-on 2.0
  • Materiały instruktażowe (20)
    • Infografiki (2)
      • Infografika dla audytorów wewnętrznych uczelni wyższych
      • Komunikat MNiSW oraz infografika w sprawie liczby godzin zajęć w systemie POL-on
    • Materiały z konferencji (8)
      • Konferencja "POL-on i PBN - planowane i wdrożone zmiany" 31.03.2022 r.
      • „Przedstawienie zmian w systemach informatycznych wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym POL-on” 12-13.10.2021 r.
      • "Wdrożenie systemu POL-on w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce”, 26-27.01.2021 r.
      • "Ewaluacja działalności naukowej, weryfikacja poprawności danych wprowadzonych do systemu POL-on z dokumentacją kadrową" 9-10.03.2020 r.
      • Konferencja "Wdrożenie systemu POL-on ​ w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce​" 11.03.2020 r.
      • Konferencje „Wdrożenie systemu POL-on w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” 11, 13, 16.12.2019 r.
      • XI specjalistyczne seminarium dla Pełnomocników Rektorów Uczelni Technicznych ds. POL-on (20-21.11.2019 r.)
      • Konferencje „Działanie systemów informatycznych MNiSW (w tym POL-on) w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (wrzesień 2019 r.)
    • Nagrania ze szkoleń (4)
      • Opisy wpływu działalności naukowej oraz dowody wpływu (system STUDNIA) - nagranie z konferencji
      • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – nagranie ze szkolenia
      • Szkoły doktorskie - nagranie ze szkolenia
      • Osoby ubiegające się o stopień doktora - nagranie ze szkolenia
    • Webinary (5)
      • Konsultacje techniczne - Import masowy danych do Modułu Studenci - 28.04.2022 r.
      • Webinar "Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on"
      • Webinar "POL-on 2.0 – aktualny stan systemu (Moduł Kierunki studiów, Moduł Raporty i liczba godzin zajęć)" 29.06.2020 r.
      • Webinar "POL-on 2.0 – aktualny stan systemu i planowane wdrożenia. Moduł Szkoły doktorskie i Osoby ubiegające się o stopień doktora" 07.04.2020 r.
      • Webinar "POL-on 2.0 – aktualny stan systemu i planowane wdrożenia. Moduły Pracownicy, Studenci, Sprawozdawczość GUS" 26.03.2020 r.
    • Filmy instruktażowe o POL-on 2.0
  • Moduł Raporty (18)
    • Obszar Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - udostępnione raporty
    • Obszar Repozytorium pisemnych prac dyplomowych - udostępnione raporty
    • Obszar Inwestycje - udostępnione raporty
    • Obszar Projekty naukowe - udostępnione raporty
    • Obszar Patenty - udostępnione raporty
    • Obszar Dane finansowe – udostępnione raporty
    • Obszar Postępowania awansowe - udostępnione raporty
    • Obszar Osiągnięcia artystyczne - udostępnione raporty
    • Obszar Osoby ubiegające się o stopień doktora - udostępnione raporty
    • Obszar Jakość danych - udostępnione raporty
    • Obszar Administracja - udostępnione raporty
    • Obszar Studenci - udostępnione raporty
    • Obszar Kierunki (nowy POL-on) - udostępnione raporty
    • Obszar GUS - udostępnione raporty
    • Obszar Pracownicy audyt - udostępnione raporty
    • Obszar Pracownicy - udostępnione raporty
    • Generowanie i pobranie raportu
    • Moduł Raporty - Wygląd i ścieżka pracy
  • Ogólnie o POL-onie (5)
    • Wprowadzenie do nowego POL-onu (3)
      • Ekran startowy POL-on
      • POL-on 2.0 i systemy powiązane
      • Portal informacyjny POL-on
    • Podstawy prawne systemu POL-on
    • Przetwarzanie danych osobowych w POL-on
  • Osiągnięcia artystyczne (7)
    • Dodanie oświadczenia upoważniającego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dodanie osiągnięcia artystycznego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dodanie informacji o oświadczeniu upoważniającym w module Osiągnięcia artystyczne
    • Rejestracja nowego osiągnięcia w module Osiągnięcia artystyczne
    • Uzupełnienie danych o osiągnięciach artystycznych gromadzonych w POL-on 1 (import CSV lub XML)
    • Osiągnięcia artystyczne - wygląd i zawartość
    • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
  • Osoby kierujące podmiotem (1)
    • Osoby kierujące podmiotem​ - wygląd modułu i ścieżka rejestracji
  • Osoby ubiegające się o stopień doktora (25)
    • Pobranie danych i historii technicznej do pliku
    • Przeniesienie danych doktorantów z jednej szkoły doktorskiej do drugiej – pomiędzy podmiotami
    • Migracja danych doktorantów z jednej szkoły doktorskiej do drugiej - w ramach tego samego podmiotu
    • Dokumentacja REST API - Moduł Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Zbiorcze oświadczenie upoważniające podmiot do wykazania różnych rodzajów osiągnięć w ewaluacji
    • Dodanie oświadczenia upoważniającego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dodanie osiągnięcia artystycznego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Usunięcie osoby ubiegającej się o stopień doktora
    • Postępowanie awansowe osoby ubiegającej się o stopień doktora
    • Rozprawa doktorska i dane promotora
    • Historia zmian kształcenia
    • Zawieszenie i wznowienie kształcenia doktoranta
    • Ocena śródokresowa
    • Stypendium doktoranckie
    • Usunięcie danych kształcenia
    • Zakończenie kształcenia doktoranta
    • Skreślenie osoby z listy doktorantów
    • Zmiana programu kształcenia
    • Korekta danych kształcenia
    • Kształcenie doktorantów – Dane kształcenia
    • Stan danych niepoprawne
    • Dane osobowe kandydata na doktora
    • Tryb przygotowania rozprawy
    • Rejestracja osoby ubiegającej się o stopień doktora
    • Osoby ubiegające się o stopień doktora - wygląd i zawartość
  • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów (6)
    • Rekomendacje dotyczące rejestracji wzorów w module osób upoważnionych
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Statusy i dostępne akcje
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Osoby upoważnione
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wzory pieczęci
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wzory dokumentów
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wygląd i zawartość modułu
  • Oświadczenia o zgodności danych (1)
    • Oświadczenia o zgodności danych ze stanem faktycznym
  • Patenty i prawa ochronne (5)
    • Dodanie oświadczenia upoważniającego do sekcji twórcy lub hodowcy
    • Rejestracja wyłącznego prawa hodowcy do odmiany rośliny
    • Rejestracja prawa ochronnego na wzór użytkowy
    • Rejestracja patentu na wynalazek
    • Patenty i prawa ochronne - wygląd i zawartość modułu
  • Postępowania awansowe (24)
    • Postępowanie o nadanie stopnia doktora (8)
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Umorzenie postępowania
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Odmowa nadania stopnia doktora
      • Zmiana jednostki prowadzącej postępowanie o nadanie stopnia doktora
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Recenzenci
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Rozprawa
      • Nadanie/pozbawienie stopnia doktora.
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie stopnia doktora
    • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego (5)
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Komisja habilitacyjna
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Wniosek
      • Nadanie/pozbawienie stopnia doktora habilitowanego. Zamknięcie postępowania
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie stopnia doktora habilitowanego
    • Postępowanie o nadanie tytułu profesora (dla RDN) (5)
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Recenzenci
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Wniosek
      • Nadanie/pozbawienie tytułu profesora. Zamknięcie postępowania
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie tytułu profesora
    • Usunięcie postępowania awansowego
    • Korekta i zmiana danych osobowych w postępowaniach awansowych
    • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – podstawy prawne
    • Wygląd i zawartość modułu Postępowania awansowe
    • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – role i uprawnienia
    • Postępowania awansowe w okresie przejściowym - informacje ogólne
  • Pracownicy (30)
    • Nowe dyscypliny i zmiana nazw dyscyplin w oświadczeniach o dyscyplinie i zaliczeniu do liczby N
    • Zbiorcze oświadczenie upoważniające podmiot do wykazania różnych rodzajów osiągnięć w ewaluacji
    • Dane pracownika - Prowadzone zajęcia - Prowadzenie zajęć w szkole doktorskiej
    • Dane pracownika - Funkcje kierownicze
    • Dane pracownika - Zatrudnienie - Zgoda na dodatkowe zatrudnienie
    • Dodanie oświadczenia upoważniającego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dodanie osiągnięcia artystycznego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dane pracownika - Kary pracownicze
    • Zatrudnienie systemowe
    • Zakończenie zatrudnienia systemowego w kontekście umów cywilnoprawnych
    • Udział czasu pracy
    • Dopuszczalne wartości udziałów w czasie pracy w oświadczonych dyscyplinach
    • Nowa siatka stanowisk pracowników
    • Weryfikacja danych identyfikacyjnych pracownika
    • Role dla modułu Pracownicy
    • Usuwanie pracownika
    • Pobranie UUID pracownika
    • Dane pracownika - Stopnie i tytuły
    • Dane pracownika - Kompetencje
    • Inne osoby prowadzące zajęcia
    • Dane pracownika - Roczny wymiar zajęć dydaktycznych (pensum)
    • Dane pracownika – Informacje o prowadzonych zajęciach
    • Dane pracownika - Oświadczenie o liczbie N
    • Dane pracownika - Oświadczenie o dyscyplinie
    • Dane pracownika - Nieobecności
    • Dane Pracownika - Zatrudnienie - Warunki zatrudnienia
    • Dane pracownika - Zatrudnienie - Dane zatrudnienia
    • Dane pracownika - Dane podstawowe
    • Wygląd i zawartość modułu Pracownicy
    • Rejestracja pracownika
  • Projekty naukowe (7)
    • Wartości słownikowe w projektach naukowych
    • Usunięcie projektu naukowego z wykazu
    • Rejestracja projektu z dwuetapową procedurą wnioskowania
    • Korekta danych projektu naukowego oraz danych kierownika projektu
    • Rejestracja projektu naukowego
    • Migracja projektów naukowych z POL-on 1
    • Projekty naukowe – wygląd i zawartość modułu
  • Repozytorium pisemnych prac dyplomowych (4)
    • Mechanizm dostosowania prac przekazanych do ORPPD 1.0 do zakresu wymaganego przez Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
    • Repozytorium pisemnych prac dyplomowych – Wygląd i ścieżki pracy
    • Wprowadzenie do Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
    • Dokumentacja API REST - Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
  • Studenci (39)
    • Studenci - scenariusze graficzne (16)
      • ECTS zaliczone w procesie potwierdzenia efektów uczenia się
      • ECTS - student na Erasmusie
      • Indywidualna organizacja studiów
      • Ponowne przyjęcie w trybie wznowienia
      • Powtarzanie semestru - oczekiwanie na powtarzanie
      • Powtarzanie roku - brak zaliczenia 2 roku
      • Zmiana kierunku studiów w ramach uczelni
      • Przyjęcie na studia w trybie przeniesienia z innej uczelni
      • Zmiana formy studiów
      • Zmiana danych dotyczących płci
      • Zmiana danych osobowych lub identyfikacyjnych
      • Student w trakcie urlopu od zajęć
      • Student ze studiów wspólnych
      • Student z rekrutacji bez przypisania do kierunku
      • Rozpoczęcie studiów w semestrze letnim
      • Student nowo rejestrowany
    • Zestawienie studentów na semestrach (Widok tabelaryczny)
    • Wydruk wyników filtrowania do pliku PDF lub XLSX
    • Zasady przyznawania i reguły kontrolne świadczeń
    • Korekta uruchomienia w danych studenta
    • Zdublowani studenci – instrukcja postępowania
    • Raport z historii studenta
    • Usunięcie studenta z wykazu
    • Usunięcie studiów z danych studenta
    • Dodanie informacji o zakończeniu studiów
    • Dodanie informacji o skreśleniu studenta/w procedurze skreślenia
    • Dodanie informacji o pomocy materialnej
    • Dodanie kolejnych studiów
    • Dodanie semestru
    • Otrzymanie obywatelstwa polskiego
    • Otrzymanie PESEL-u przez cudzoziemca
    • Zmiana biznesowa a korekta w danych studenta​
    • Rejestracja studenta na indywidualne studia międzyobszarowe
    • Rejestracja studenta z rekrutacji bez przypisania do kierunku
    • Dodanie informacji o podstawie zwolnienia z opłat cudzoziemca
    • Dodanie informacji o podstawie przyjęcia i kształcenia cudzoziemca
    • Rejestracja studenta nieposiadającego polskiego obywatelstwa
    • Rejestracja studenta posiadającego polskie obywatelstwo
    • Moduł Studenci - Wygląd i zawartość modułu
  • Szkoły doktorskie (8)
    • Zakończenie programu kształcenia i zaprzestanie kształcenia w szkole doktorskiej
    • Usunięcie programu kształcenia i szkoły doktorskiej
    • Korekta programu kształcenia i podmiotów, we współpracy z którymi prowadzone jest kształcenie
    • Dodanie programu kształcenia w szkole doktorskiej
    • Dodanie danych adresowych szkoły doktorskiej
    • Korekta lub zmiana danych szkoły doktorskiej i podmiotów współprowadzących szkołę
    • Dodanie nowej szkoły doktorskiej
    • Szkoły doktorskie – wygląd i zawartość modułu
  • Szkoły doktorskie - ewaluacja (31)
    • Doctoral school self-assessment report (10)
      • Doctoral school presentation at a glance
      • Information on collaboration with doctoral students councils
      • The adequacy of the education programme and individual research plans with respect to the learning outcomes for qualifications at level 8 of the Polish Qualifications Framework and their implementation
      • The method of assessing the learning outcomes for qualifications at level 8 of the PQF
      • Qualifications of academic teachers and academic staff working at a doctoral school
      • The quality of the admission process
      • The quality of scientific or artistic guidance, as well as support in research
      • The reliability of the mid-term evaluation
      • Internationalisation
      • The effectiveness of doctoral education 
    • Informacje dla kandydatów na eksperta (4)
      • Ewaluacja szkół doktorskich - podstawowe informacje
      • Wymagania do roli eksperta
      • Na czym polega praca eksperta?
      • Jak zgłosić swoją kandydaturę na eksperta?
    • Information for expert candidates (4)
      • Evaluation of doctoral schools – introduction
      • Requirements for experts
      • What tasks will the job of an expert involve?
      • How to submit your expert application?
    • Raport samooceny szkoły doktorskiej (13)
      • Raport samooceny - praca w systemie SEDok (3)
        • Role w systemie SEDok dostępne dla podmiotów
        • Przygotowanie i wysłanie Raportu samooceny szkoły doktorskiej w systemie SEDok
        • Zakres danych w Raporcie samooceny szkoły doktorskiej
      • Raport samooceny - wytyczne KEN (10)
        • Wizytówka
        • Informacja o współpracy podmiotu z samorządem doktorantów
        • Adekwatność programu kształcenia oraz indywidualnych planów badawczych do efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 PRK oraz ich realizacja
        • Sposób weryfikacji efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 PRK
        • Kwalifikacje nauczycieli akademickich lub pracowników naukowych prowadzących kształcenie w szkole doktorskiej
        • Jakość procesu rekrutacji
        • Jakość opieki naukowej lub artystycznej i wsparcia w prowadzeniu działalności naukowej
        • Rzetelność przeprowadzania oceny śródokresowej
        • Umiędzynarodowienie
        • Skuteczność kształcenia doktorantów
  • Usługi i narzędzia użytkownika (13)
    • Moduł Centralnego Logowania (MCL) (5)
      • Logowanie do konta za pomocą dwuetapowego uwierzytelniania w MCL
      • Połączenie konta MCL z kontem POL-on
      • Zakładanie konta w Module Centralnego Logowania (MCL)
      • Moduł Centralnego Logowania (MCL) - wprowadzenie
      • Logowanie do systemu POL-on
    • Podpis OPI PIB (3)
      • Podpis OPI - wersja instalacyjna
      • Podpis OPI - wersja bezinstalacyjna
      • Podpisanie dokumentów aplikacją Podpis OPI
    • System zgłoszeń - Helpdesk OPI PIB (2)
      • Dobre praktyki w zgłaszaniu uwag do Helpdesku OPI PIB
      • Zgłoszenie uwagi do Helpdesku OPI PIB
    • Pulpit użytkownika
    • Lista ról w systemie POL-on
    • Wspierane przeglądarki
  • Wybory KEN - zgłaszanie kandydatów (3)
    • Anulowanie zgłoszenia i pobranie potwierdzenia
    • Edytowanie i usuwanie danych kandydata
    • Wybory KEN – wygląd modułu i ścieżka rejestracji

Najnowsze wpisy

  • 5 maja 2025
    Obszar Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - udostępnione raporty
  • 24 kwietnia 2025
    Wartości słownikowe w projektach naukowych
  • 10 kwietnia 2025
    Archiwizacja kierunków zlikwidowanych
  • 2 kwietnia 2025
    Logowanie do konta za pomocą dwuetapowego uwierzytelniania w MCL
  • 1 kwietnia 2025
    Rejestracja studenta nieposiadającego polskiego obywatelstwa
  • 18 marca 2025
    Planowane uruchomienia kierunków studiów
  • 13 marca 2025
    Obszar Pracownicy - udostępnione raporty
  • 11 marca 2025
    Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2024
  • 11 marca 2025
    Sprawozdanie z wykorzystania dotacji na zadania związane z zapewnieniem osobom niepełnosprawnym warunków do pełnego udziału w procesie rekrutacji lub prowadzeniu działalności naukowej za rok 2024
  • 11 marca 2025
    Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2024

POL-on Zintegrowany System Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym

To najbardziej obszerne repozytorium danych o polskiej nauce i szkolnictwie wyższym. Wyodrębniono w nim blisko 40 modułów. Jest największym z punktu widzenia zakresu zbieranych danych działającym systemem publicznym. Dane gromadzone w systemie służą przede wszystkim MNiSW do kształtowania polityki dotyczącej obszaru nauki i szkolnictwa opartej na faktach. Jego działanie i zakres gromadzonych danych, a także rolę w obszarze systemów informatycznych państwa, określają właściwe ustawy i rozporządzenia. Odbiorcami danych, poza MNiSW, są inne agendy rządowe, np.: Główny Urząd Statystyczny, Centralna Komisji do spraw Stopni i Tytułów, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Narodowe Centrum Nauki. Podstawowym celem systemu jest realny wpływ na efektywne wydawanie środków publicznych na naukę i kształcenie. System POL-on ułatwił uczelniom wiele obowiązków sprawozdawczych umożliwiając zdalną sprawozdawczość. Dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji system bada różnego typu naruszenia i trendy, co daje możliwość śledzenia zdarzeń i ich weryfikacji w czasie rzeczywistym w oparciu o duże zbiory danych (big data). Pewien zakres informacji zebranych w systemie udostępniany jest publicznie.

Deklaracja dostępności

© 2025 Pomoc POL-on

Zadanie jest finansowane ze środków Ministra Nauki.

Powrót do góry