Pomoc POL-on
  • Pomoc
  • FAQ
  • Szkolenia
  • Portal POL-on
  • Zaloguj do POL-on
Szukaj w:

Przykładowe hasła: Kierunki studiów , Zatrudnienie , Pracownicy , Moduł Centralnego Logowania (MCL)
  • Centrum pomocy
  • Baza wiedzy

NAWA

4 artykuły

Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów – Osoby upoważnione

8 lutego 2022
1

Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów – Wzory pieczęci

8 lutego 2022

Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów – Wzory dokumentów

8 lutego 2022

Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów – Wygląd i zawartość modułu

8 lutego 2022

Kategorie

  • Administracja (8)
    • Zgoda na mailing z systemu
    • Nadawanie uprawnień w jednostkach podrzędnych
    • Lista ról w systemie POL-on
    • Uprawnienia administratora instytucji nadzorującej
    • Zakładanie konta nowemu użytkownikowi
    • Zarządzanie uprawnieniami użytkownika
    • Podłączenie konta w POL-onie 2.0 do MCL - perspektywa administratora
    • Statusy użytkownika
  • Archiwum (40)
    • Formularz danych uzupełniających (Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych) (7)
      • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (2022)
      • Podmioty zobowiązane do złożenia formularza danych uzupełniających na potrzeby naliczenia subwencji na rok 2021 oraz okres sprawozdawczy
      • Formularz na 2021 r. - Cześć 2: Import umów dotyczących współpracy międzynarodowej
      • Formularz na 2021 r. - Część 4: Import pliku z danymi umów realizowanych w ramach projektów "HORYZONT 2020"
      • Wysyłanie formularza danych uzupełniających za 2019 r. do Ministerstwa
      • Dane uzupełniające na potrzeby subwencji i dotacji za 2019 r. - okres sprawozdawczy i podstawa prawna
      • Dane uzupełniające na potrzeby naliczenia subwencji i dotacji za 2019 r.
    • Migracja kierunków (Kierunki studiów) (8)
      • Weryfikacja zmigrowanych danych
      • Proces migracji kierunków studiów - krok po kroku
      • Wprowadzenie - podstawowe założenia migracji
      • Pobranie wygenerowanych plików
      • Instrukcja uzupełniania wygenerowanych plików
      • Odsyłanie plików migracyjnych
      • Zgłaszanie uwag oraz obsługa sytuacji, gdy w plikach brakuje danych uprawnień lub uruchomionych kierunków
      • Wynik weryfikacji poprawności danych w moich plikach migracyjnych (wykaz komunikatów błędów)
    • Procedury rozwiązania problemu migracyjnego dotyczącego stanowisk (Pracownicy) (3)
      • Rozwiązanie problemu migracyjnego – strategia 2
      • Rozwiązanie problemu migracyjnego - strategia 1
      • Procedury rozwiązania problemu migracyjnego dotyczącego siatki stanowisk
    • Sprawozdawczość GUS (2)
      • Sprawozdawczość GUS za 2021 rok
      • Sprawozdawczość GUS za 2020 rok
    • Studenci 1.0 (8)
      • Uzupełnianie danych studenta, który zakończył studia lub oczekuje na zakończenie studiów
      • Nowy zakres danych w module Studenci
      • Wdrażanie nowego modułu Studenci
      • Dodawanie kolejnych studiów studentowi, który studiuje na więcej niż jednym kierunku
      • Rejestracja nowego studenta z rekrutacji bez podziału na kierunki na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja nowego studenta studiów międzyobszarowych na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja studenta kontynuującego studia na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja nowego studenta na rok akademicki 2019/2020
    • Szczepimy się (11)
      • Dodanie danych do Wykazu pracowników instytucji zgłoszonych do szczepienia przeciw COVID za pomocą importu
      • Raport osób uprawnionych do szczepienia
      • Webinar "Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on"
      • Pomoc dla użytkowników w zakresie zgłaszania pracowników do szczepień w Systemie POL-on
      • Statusy zgłoszeń pracowników do szczepienia
      • Wysyłka danych do NFZ
      • Wysłanie przygotowanych danych do OPI
      • Etap 2 - przygotowanie zestawienia pracowników zgłoszonych do szczepienia
      • Etap 1 - wybór pracowników deklarujących udział w szczepieniach
      • Wykaz punktów szczepień
      • Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on - wprowadzenie
    • Sprawozdawczość w czerwcu 2021 roku (Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych)
  • Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych (46)
    • Ankieta EN-1 (4)
      • Ankieta EN-1 za rok 2022/2023
      • Ankieta EN-1 za rok 2021/2022
      • Ankieta EN-1 za rok 2020/2021
      • Ankieta EN-1 (2019/2020)
    • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (1)
      • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji na 2023 r.
    • Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (1)
      • Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
    • Moduł Dokumenty (3)
      • Moduł Dokumenty - Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczenia subwencji na rok 2022 - część 3 (IDUB)
      • Moduł Dokumenty - Raport roczny z wykorzystania środków otrzymanych w ramach Inicjatywy wsparcia dążenia do doskonałości (IWDD) 
      • Moduł Dokumenty - wygląd i ścieżka dodawania pliku
    • Plan finansowy (1)
      • Plan finansowy za rok 2020 oraz na rok 2021 (Centrum Łukasiewicz, Instytuty Sieci Łukasiewicz)
    • Plan rzeczowo-finansowy (6)
      • Różnice w Planie rzeczowo-finansowym na rok 2022 w stosunku do roku Planu rzeczowo-finansowego na rok 2021
      • Plan rzeczowo-finansowy na rok 2021​
      • Inne fundusze tworzone na podstawie odrębnych ustaw lub statutu uczelni
      • Podmioty zobowiązane do złożenia planu rzeczowo-finansowego na 2020 r. Objaśnienia do sprawozdania
      • Plan rzeczowo-finansowy – ścieżka czynności i statusy
      • Pobranie szablonu planu rzeczowo-finansowego
    • Raporty z wykorzystania środków finansowych (4)
      • Raport końcowy z przedsięwzięcia Wsparcie uczelni niepublicznych w zakresie prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych składane przez instytuty Sieci Badawczej Łukasiewicz
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych – inwestycje w kształcenie (dla uczelni podległych MON)
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych do wniosków z OSF
    • Sprawozdanie finansowe (5)
      • Sprawozdanie finansowe za rok 2020 (Centrum Łukasiewicz, Instytuty Sieci Łukasiewicz)
      • Sprawozdanie finansowe za rok 2020​
      • Złożenie sprawozdania finansowego za rok 2019 przez instytut Sieci Badawczej Łukasiewicz
      • Sprawozdanie finansowe za 2019 r. - ścieżka czynności i statusy
      • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania finansowego za 2019 r.
    • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego (4)
      • Różnice w Sprawozdaniu z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2021 w stosunku do sprawozdania za rok 2020
      • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2020​
      • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego za 2019 - ścieżka czynności i statusy
      • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania z wykonania planu rzeczowo-finansowego za 2019 r. Objaśnienia do sprawozdania
    • Sprawozdanie z wykorzystania dotacji (4)
      • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2022
      • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2021
      • Sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2020 – ścieżka czynności i statusy
      • Sprawozdania z wykorzystania dotacji na zadania związane z zapewnieniem osobom niepełnosprawnym warunków do pełnego udziału w procesie rekrutacji lub prowadzeniu działalności naukowej za rok 2020
    • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego (4)
      • Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2022
      • Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2021
      • Sprawozdania z wykorzystania środków funduszu stypendialnego za rok 2020 – ścieżka czynności i statusy
      • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego w tym dotacji na świadczenia oraz środków na stypendia ministra za rok 2020
    • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji (8)
      • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji za rok 2020
      • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji – ścieżka czynności i statusy
      • Wysłanie sprawozdania do ministerstwa
      • Zatwierdzenie sprawozdania
      • Błędy w pliku z danymi sprawozdania
      • Pobieranie i wysyłanie sprawozdania z wykorzystania subwencji za 2019 r.
      • Role do edycji, wysyłania i podglądu sprawozdania z wykorzystania subwencji
      • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania z wykorzystania subwencji za 2019 r. Objaśnienia do sprawozdania
    • Harmonogram udostępniania sprawozdań w 2023 r.
  • Dane finansowe instytucji (5)
    • Nakłady na badania naukowe i prace rozwojowe oraz źródła pochodzenia środków i wynik finansowy
    • Zmiany w podejściu do walidacji
    • Dane finansowe - Usunięcie starej klasyfikacji i poprawki w zakresie zapisywania wartości walutowych
    • Dane finansowe - Ścieżki pracy
    • Dane finansowe - Wprowadzenie
  • Doktoranci (POL-on 1) (2)
    • Rejestracja doktorantów, którzy zostali przyjęci na studia doktoranckie w wyniku przeniesienia od 1 października 2019 r.
    • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
  • Działalność naukowa (Moduł Instytucje) (11)
    • Opis wpływu działalności naukowej (8)
      • Stan przygotowania do ewaluacji - zestawienie liczby wymaganych opisów wpływu dla ewaluowanych dyscypliny
      • Edycja opis wpływu działalności naukowej oraz dodawanie plików do STUDNI - nagranie z konferencji
      • Podręcznik dla ekspertów oraz ewaluowanych podmiotów w zakresie opisu wpływu działalności naukowej na funkcjonowania społeczeństwa i gospodarki
      • Opisy wpływu (rejestrowane w systemie POL-on) – informacje podstawowe
      • Formularz dodawania opisu wpływu
      • Dowody wpływu (rejestrowane w systemie STUDNIA)
      • Przekazywanie danych opisów wpływu do aplikacji SEDN
      • Zmiana kolejności opisów wpływu
    • Moduł Instytucje - Organy nadające stopnie (rejestrowane w systemie POL-on)
    • Podręcznik dla ekspertów oraz podmiotów prowadzących badania naukowe lub prace rozwojowe na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa objęte ochroną informacji niejawnych
    • Wyniki kompleksowej oceny jednostek naukowych z 2017 roku - wykaz kategorii naukowych 2017-2021
  • GUS (9)
    • Sprawozdawczość GUS za 2022 rok – Federacje
    • Sprawozdawczość GUS za 2022 rok
    • Sprawozdanie o mobilności absolwentów S-M-POLON
    • Korekta po zatwierdzeniu sprawozdania GUS jako całości
    • Zatwierdzenie danych działu i całości sprawozdania GUS
    • Walidacje i weryfikacja sprawozdań GUS
    • Wypełnianie sprawozdań GUS w zakresie działów uzupełnianych ręcznie (częściowo lub w całości)
    • Uprawnienia do modułu Sprawozdawczość GUS
    • Klasyfikacja ISCED
  • Instytucje (5)
    • Wygląd i zawartość modułu Instytucje
    • Dodawanie jednostki organizacyjnej uczelni w module Instytucje
    • Dodawanie filii uczelni w module Instytucje
    • Zarządzanie danymi instytucji - dostęp podmiotu
    • Zarządzanie danymi instytucji - dostęp Ministerstwa
  • Inwestycje (5)
    • Moduł Inwestycje - historia techniczna
    • Moduł Inwestycje - korekta i uzupełnienie danych po rejestracji
    • Moduł Inwestycje - powiązanie inwestycji z systemem OSF
    • Moduł Inwestycje - rejestracja nowej inwestycji
    • Moduł Inwestycje - wygląd i zawartość
  • Kierunki studiów (19)
    • Nowe dyscypliny i zmiana nazw dyscyplin a przyporządkowanie prowadzonych kierunków studiów
    • Podstawa prawna dla studiów, dla których nie można określić właściwego aktu prawnego będącego podstawą ich prowadzenia
    • Moduł Kierunki studiów – podstawy prawne
    • Zestawienie studiów współprowadzonych przez uczelnię lub instytucję
    • Moduł Kierunki studiów – role i uprawnienia
    • Rejestracja nowego uruchomienia i zarządzanie danymi po rejestracji
    • Dane studiów na kierunku - Historia zmian nazw
    • Dane studiów na kierunku – Zmiany statusu
    • Dane studiów na kierunku – Współczynnik kosztochłonności
    • Dane studiów na kierunku – Listy dyscyplin
    • Rejestracja studiów międzydziedzinowych
    • Wygląd i zawartość modułu Kierunki studiów
    • Rejestracja studiów na kierunku
    • Dane studiów na kierunku - Przypisanie studiów na kierunku do jednostki organizacyjnej
    • Dane studiów na kierunku - Aktualne dane studiów na kierunku
    • Dane studiów na kierunku - Opłaty
    • Liczba godzin zajęć określonych w programie studiów realizowanych przez nauczycieli akademickich zatrudnionych w uczelni jako podstawowym miejscu pracy (moduł Kierunki)
    • Łączna liczba godzin zajęć określonych w programie studiów (moduł Kierunki)
    • Komunikat MNiSW oraz infografika w sprawie liczby godzin zajęć w systemie POL-on
  • Kształcenie specjalistyczne (2)
    • Kształcenie specjalistyczne - Ścieżki pracy
    • Kształcenie specjalistyczne - Wygląd i zawartość modułu
  • Masowe interfejsy wymiany danych (11)
    • Import danych (1)
      • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
    • REST API (9)
      • Uwierzytelnianie usług REST-API w POL-on 2.0
      • Moduł Studentów - konsultacje techniczne dotyczące importu masowego danych (28-04-2022)
      • Moduł Osoby ubiegające się o stopień doktora - dokumentacja REST API
      • Projekty naukowe, Dane finansowe, RPPD, Studenci - Hackathon API (06-10-2021)
      • POL-on 2.0 - scenariusze REST API
      • POL-on 2.0 - wersjonowanie usług REST API
      • Dokumentacja API REST dla Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
      • Jak pobrać UUID pracownika?
      • Dokumentacja API dla POL-on 2.0
    • Harmonogram prac technicznych w obszarze interfejsów masowej wymiany danych
  • Materiały instruktażowe (19)
    • Filmy instruktażowe (1)
      • Filmy instruktażowe
    • Infografiki (2)
      • Infografika dla audytorów wewnętrznych
      • Komunikat MNiSW oraz infografika w sprawie liczby godzin zajęć w systemie POL-on
    • Materiały z konferencji (8)
      • Konferencja "POL-on i PBN - planowane i wdrożone zmiany" 31.03.2022 r.
      • „Przedstawienie zmian w systemach informatycznych wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym POL-on” 12-13.10.2021 r.
      • "Wdrożenie systemu POL-on w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce”, 26-27.01.2021 r.
      • "Ewaluacja działalności naukowej, weryfikacja poprawności danych wprowadzonych do systemu POL-on z dokumentacją kadrową" 9-10.03.2020 r.
      • Konferencja "Wdrożenie systemu POL-on ​ w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce CZĘŚĆ 2​" 11.03.2020 r.
      • Konferencje „Wdrożenie systemu POL-on w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” 11, 13, 16.12.2019 r.
      • XI specjalistyczne seminarium dla Pełnomocników Rektorów Uczelni Technicznych ds. POL-on (XI 2019 r.)
      • Konferencje „Działanie systemów informatycznych MNiSW (w tym POL-on) w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (IX 2019 r.)
    • Nagrania ze szkoleń (4)
      • Edycja opis wpływu działalności naukowej oraz dodawanie plików do STUDNI - nagranie z konferencji
      • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – nagranie ze szkolenia
      • Szkoły doktorskie - nagranie ze szkolenia
      • Osoby ubiegające się o stopień doktora - nagranie ze szkolenia
    • Webinary (4)
      • Webinar "Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on"
      • POL-on 2.0 – moduły Kierunki, Raporty, Pracownicy (liczba godzin zajęć) - 29.06.2020 r.
      • POL-on 2.0 – aktualny stan systemu i planowane wdrożenia. Moduł Szkoły doktorskie i Osoby ubiegające się o stopień doktora - 07.04.2020 r.
      • POL-on 2.0 – aktualny stan systemu i planowane wdrożenia. Moduły Pracownicy, Studenci, Sprawozdawczość GUS - 26.03.2020 r.
  • Moduł Raporty (18)
    • Obszar Administracja (1)
      • Obszar Administracja - udostępnione raporty
    • Obszar Dane finansowe (1)
      • Obszar Dane finansowe – udostępnione raporty
    • Obszar GUS (1)
      • Obszar GUS - udostępnione raporty
    • Obszar Inwestycje (1)
      • Obszar Inwestycje - udostępnione raporty
    • Obszar Jakość danych (1)
      • Obszar Jakość danych - udostępnione raporty
    • Obszar Kierunki (2)
      • Obszar Kierunki (nowy POL-on) - Raporty dotyczące kierunków współprowadzonych
      • Obszar Kierunki (nowy POL-on) - udostępnione raporty
    • Obszar Osiągnięcia artystyczne (2)
      • Obszar Osiągnięcia artystyczne - udostępnione raporty
      • Obszar Osiągnięcia artystyczne - Raport Osiągnięcia artystyczne pracowników zarejestrowane w POLON 1
    • Obszar Osoby ubiegające się o stopień DR (1)
      • Obszar Osoby ubiegające się o stopień doktora - udostępnione raporty
    • Obszar Patenty (1)
      • Obszar Patenty - udostępnione raporty
    • Obszar Postępowania awansowe (1)
      • Obszar Postępowania awansowe - udostępnione raporty
    • Obszar Pracownicy (3)
      • Obszar Pracownicy - Raport Rozszerzone zestawienie pracowników podmiotu na dzień 2017-12-31 oraz złożonych oświadczeń do liczby N na dzień 2017-12-31
      • Obszar Pracownicy (audyt) - udostępnione raporty
      • Obszar Pracownicy - udostępnione raporty
    • Obszar Projekty naukowe (1)
      • Obszar Projekty naukowe - udostępnione raporty
    • Obszar Studenci (1)
      • Obszar Studenci - udostępnione raporty
    • Moduł Raporty - Wygląd i ścieżka pracy
  • Ogólnie o POL-onie (6)
    • Wprowadzenie do nowego POL-onu (4)
      • Ekran startowy nowego POL-onu
      • Funkcjonowanie POL-onu w okresie przejściowym
      • POL-on 2.0 i systemy powiązane
      • Nowy portal informacyjny POL-on
    • Podstawy prawne funkcjonowania systemu POL-on
    • Przetwarzanie danych osobowych w POL-onie
  • Osiągnięcia artystyczne (7)
    • Dodawanie Oświadczenia upoważniającego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Osiągnięcia artystyczne - Dodawanie informacji o oświadczeniu upoważniającym
    • Dodawanie osiągnięcia artystycznego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Osiągnięcie artystyczne - Rejestracja nowego osiągnięcia w module Osiągnięć artystycznych
    • Obszar Osiągnięcia artystyczne - Raport Osiągnięcia artystyczne pracowników zarejestrowane w POLON 1
    • Osiągnięcia artystyczne - Uzupełnienie danych o osiągnięciach artystycznych gromadzonych w POL-on 1
    • Osiągnięcia artystyczne - Wprowadzenie. Wygląd i zawartość modułu
  • Osoby kierujące podmiotem (1)
    • Osoby kierujące podmiotem​ - wygląd modułu i ścieżka rejestracji
  • Osoby ubiegające się o stopień doktora (26)
    • Przeniesienie danych doktorantów z jednej szkoły doktorskiej do drugiej – pomiędzy podmiotami
    • Migracja danych doktorantów z jednej szkoły doktorskiej do drugiej - w ramach tego samego podmiotu
    • Moduł Osoby ubiegające się o stopień doktora - dokumentacja REST API
    • Zbiorcze oświadczenie dotyczące ewaluacji​
    • Dodawanie Oświadczenia upoważniającego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dodawanie osiągnięcia artystycznego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dane osobowe kandydata na doktora
    • Wygląd i zawartość modułu Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Rozprawa doktorska
    • Jak usunąć osobę ubiegającą się o stopień doktora?
    • Postępowanie awansowe osoby ubiegającej się o stopień doktora
    • Zatrudnienie doktoranta
    • Ocena śródokresowa
    • Stypendium doktoranckie
    • Jak usunąć dane kształcenia?
    • Historia zmian kształcenia
    • Jak zakończyć kształcenie doktoranta?
    • Jak skreślić osobę z listy doktorantów?
    • Jak zawiesić lub odwiesić kształcenie doktoranta?
    • Jak zmienić doktorantowi program kształcenia?
    • Jak skorygować dane kształcenia?
    • Kształcenie doktorantów – Dane kształcenia
    • Rejestracja osoby ubiegającej się o stopień doktora
    • Nowe podejście do wprowadzania danych w module Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Kogo rejestrujemy w module Osoby ubiegające się o stopień doktora?
    • Role dla modułu Osoby ubiegające się o stopień doktora
  • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów (6)
    • Rekomendacje dotyczące rejestracji wzorów w module osób upoważnionych
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Statusy i dostępne akcje
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Osoby upoważnione
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wzory pieczęci
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wzory dokumentów
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wygląd i zawartość modułu
  • Oświadczenia o zgodności danych (1)
    • Oświadczenia o zgodności danych ze stanem faktycznym
  • Patenty i prawa ochronne (5)
    • Dodawanie wyłącznego prawa hodowcy do odmiany rośliny
    • Dodawanie nowego prawa na wzór użytkowy
    • Dodawanie nowego patentu na wynalazek
    • Dodanie oświadczenia o upoważnieniu podmiotu do wykazania osiągniecia twórcy w procesie ewaluacji
    • Wygląd i zawartość modułu Patenty i prawa ochronne
  • Postępowania awansowe (25)
    • Postępowanie o nadanie stopnia doktora (8)
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Umorzenie postępowania
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Odmowa nadania stopnia doktora
      • Zmiana jednostki prowadzącej postępowanie o nadanie stopnia doktora
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Recenzenci
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Rozprawa
      • Nadanie/pozbawienie stopnia doktora.
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie stopnia doktora
    • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego (5)
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Komisja habilitacyjna
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Wniosek
      • Nadanie/pozbawienie stopnia doktora habilitowanego. Zamknięcie postępowania
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie stopnia doktora habilitowanego
    • Postępowanie o nadanie tytułu profesora (dla RDN) (5)
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Recenzenci
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Wniosek
      • Nadanie/pozbawienie tytułu profesora. Zamknięcie postępowania
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie tytułu profesora
    • Wykreślenie postępowania awansowego
    • Korekta i zmiana danych osobowych w postępowaniach awansowych
    • Nowe podejście do wprowadzania danych w module Baza dokumentów w postępowaniach awansowych
    • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – podstawy prawne
    • Wygląd i zawartość modułu Baza dokumentów w postępowaniach awansowych
    • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – role i uprawnienia
    • Postępowania awansowe w okresie przejściowym - informacje ogólne
  • Pracownicy (33)
    • Nowe dyscypliny i zmiana nazw dyscyplin w oświadczeniach o dyscyplinie i zaliczeniu do liczby N
    • Zbiorcze oświadczenie dotyczące ewaluacji​
    • Dane pracownika - Prowadzone zajęcia - Prowadzenie zajęć w szkole doktorskiej
    • Dane pracownika - Funkcje kierownicze
    • Dane pracownika - Zatrudnienie - Zgoda na dodatkowe zatrudnienie
    • Dodawanie Oświadczenia upoważniającego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dodawanie osiągnięcia artystycznego z poziomu Modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dane pracownika - Kary pracownicze
    • Zatrudnienie systemowe
    • Zakończenie zatrudnienia systemowego w kontekście umów cywilno-prawnych
    • Udział czasu pracy
    • Dopuszczalne wartości udziałów w czasie pracy w oświadczonych dyscyplinach
    • Nowa siatka stanowisk pracowników
    • Weryfikacja danych identyfikacyjnych pracownika
    • Role dla modułu Pracownicy
    • Usuwanie pracownika
    • Jak pobrać UUID pracownika?
    • Dane pracownika - Stopnie i tytuły
    • Dane pracownika - Kompetencje
    • Inne osoby prowadzące zajęcia
    • Dane pracownika - Roczny wymiar zajęć dydaktycznych (pensum)
    • Dane pracownika – Informacje o prowadzonych zajęciach (liczba godzin zajęć)
    • Dane pracownika - Oświadczenie o liczbie N
    • Dane pracownika - Oświadczenie o dyscyplinie
    • Dane pracownika - Nieobecności
    • Dane Pracownika - Zatrudnienie - Warunki zatrudnienia
    • Dane pracownika - Zatrudnienie - Dane zatrudnienia
    • Dane pracownika - Dane podstawowe
    • Wygląd i zawartość modułu Pracownicy
    • Rejestracja pracownika
    • Komunikat MNiSW oraz infografika w sprawie liczby godzin zajęć w systemie POL-on
    • Jak jest wdrażany nowy moduł Pracownicy?
    • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
  • Projekty naukowe (4)
    • Dane kierownika - Edycja oraz korekta
    • Projekty naukowe - Migracja danych z POL-on 1
    • Projekty naukowe - Dodawanie nowego projektu naukowego
    • Projekty naukowe – Wygląd i zawartość modułu
  • Repozytorium pisemnych prac dyplomowych (4)
    • Mechanizm dostosowania prac przekazanych do ORPPD 1.0 do zakresu wymaganego przez Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
    • Repozytorium pisemnych prac dyplomowych – Wygląd i ścieżki pracy
    • Wprowadzenie do Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
    • Dokumentacja API REST dla Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
  • Studenci (38)
    • Studenci - scenariusze graficzne (16)
      • ECTS zaliczone w procesie potwierdzenia efektów uczenia się
      • ECTS - student na Erasmusie
      • Indywidualna organizacja studiów
      • Ponowne przyjęcie w trybie wznowienia
      • Powtarzanie semestru - oczekiwanie na powtarzanie
      • Powtarzanie roku - brak zaliczenia 2 roku
      • Zmiana kierunku studiów w ramach uczelni
      • Przyjęcie na studia w trybie przeniesienia z innej uczelni
      • Zmiana formy studiów
      • Zmiana danych dotyczących płci
      • Zmiana danych osobowych lub identyfikacyjnych
      • Student w trakcie urlopu od zajęć
      • Student ze studiów wspólnych
      • Student z rekrutacji bez przypisania do kierunku
      • Rozpoczęcie studiów w semestrze letnim
      • Student nowo rejestrowany
    • Zasady przyznawania i reguły kontrolne świadczeń
    • Korekta uruchomienia w danych studenta
    • Zdublowani studenci – instrukcja postępowania
    • Raport z historii studenta
    • Usunięcie studenta z wykazu
    • Usunięcie studiów z danych studenta
    • Dodanie informacji o zakończeniu studiów
    • Dodanie informacji o skreśleniu studenta/w procedurze skreślenia
    • Dodanie informacji o pomocy materialnej
    • Dodanie kolejnych studiów
    • Dodanie semestru
    • Otrzymanie obywatelstwa polskiego
    • Otrzymanie PESEL-u przez cudzoziemca
    • Zmiana biznesowa a korekta w danych studenta​
    • Rejestracja studenta na indywidualne studia międzyobszarowe
    • Rejestracja studenta z rekrutacji bez przypisania do kierunku
    • Dodanie informacji o podstawie zwolnienia z opłat cudzoziemca
    • Dodanie informacji o podstawie przyjęcia i kształcenia cudzoziemca
    • Rejestracja studenta nieposiadającego polskiego obywatelstwa
    • Rejestracja studenta posiadającego polskie obywatelstwo
    • Moduł Studenci - Wygląd i zawartość modułu
    • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
  • Szkoły doktorskie (11)
    • Zakończenie programu kształcenia i zaprzestanie kształcenia w szkole doktorskiej
    • Podmiot, we współpracy z którym prowadzone jest kształcenie
    • Dane adresowe szkoły doktorskiej
    • Korekta programu kształcenia
    • Korekta lub zmiana danych szkoły doktorskiej
    • Jak sprawdzić uprawnienia podmiotu do nadawania stopnia?
    • Podmioty współprowadzące szkołę doktorską
    • Usuwanie programu kształcenia i szkoły doktorskiej
    • Dodawanie programu kształcenia w szkole doktorskiej
    • Rejestracja szkoły doktorskiej
    • Szkoły doktorskie – informacje ogólne
  • Usługi i narzędzia użytkownika (10)
    • Moduł Centralnego Logowania (MCL) (5)
      • Nowa wersja Modułu Centralnego Logowania
      • Czym jest Moduł Centralnego Logowania - MCL?
      • Logowanie do systemu POL-on dawniej i dziś
      • Zakładanie konta w Module Centralnego Logowania - MCL
      • Pierwsze logowanie do nowego POL-onu. Scenariusze łączenia kont POL-on z MCL
    • System zgłoszeń / Helpdesk (3)
      • Nowy Helpdesk – jak przyspieszyć realizację mojego zgłoszenia?
      • Jak zalogować się do Helpdesku OPI PIB?
      • System Zgłoszeń – jak przyspieszyć realizację mojego zgłoszenia?
    • Lista ról w systemie POL-on
    • Wspierane przeglądarki
  • Wybory KEN - zgłaszanie kandydatów (3)
    • Wybory KEN – wygląd modułu i ścieżka rejestracji
    • Edytowanie i usuwanie danych kandydata w otwartym zgłoszeniu
    • Anulowanie zgłoszenia i pobranie potwierdzenia

Najpopularniejsze wpisy

  • 23 kwietnia 2020
    Zatwierdzenie danych działu i całości sprawozdania GUS 17
  • 3 listopada 2021
    Sprawozdawczość GUS za 2021 rok 16
  • 14 listopada 2019
    Dokumentacja API dla POL-on 2.0 15
  • 25 marca 2020
    Dane pracownika - Oświadczenie o liczbie N 15
  • 15 stycznia 2020
    Rejestracja pracownika 13

Najnowsze wpisy

  • 10 marca 2023
    Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Dane postępowania
  • 9 marca 2023
    Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2022
  • 9 marca 2023
    Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2022
  • 6 marca 2023
    Nowe dyscypliny i zmiana nazw dyscyplin w oświadczeniach o dyscyplinie i zaliczeniu do liczby N 4
  • 1 marca 2023
    Wybory KEN – wygląd modułu i ścieżka rejestracji 8
  • 28 lutego 2023
    Edytowanie i usuwanie danych kandydata w otwartym zgłoszeniu
  • 28 lutego 2023
    Anulowanie zgłoszenia i pobranie potwierdzenia
  • 28 lutego 2023
    Nowe dyscypliny i zmiana nazw dyscyplin a przyporządkowanie prowadzonych kierunków studiów
  • 28 lutego 2023
    Dodanie informacji o pomocy materialnej 2
  • 28 lutego 2023
    Zasady przyznawania i reguły kontrolne świadczeń

POL-on Zintegrowany System Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym

To najbardziej obszerne repozytorium danych o polskiej nauce i szkolnictwie wyższym. Wyodrębniono w nim blisko 40 modułów. Jest największym z punktu widzenia zakresu zbieranych danych działającym systemem publicznym. Dane gromadzone w systemie służą przede wszystkim MNiSW do kształtowania polityki dotyczącej obszaru nauki i szkolnictwa opartej na faktach. Jego działanie i zakres gromadzonych danych, a także rolę w obszarze systemów informatycznych państwa, określają właściwe ustawy i rozporządzenia. Odbiorcami danych, poza MNiSW, są inne agendy rządowe, np.: Główny Urząd Statystyczny, Centralna Komisji do spraw Stopni i Tytułów, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Narodowe Centrum Nauki. Podstawowym celem systemu jest realny wpływ na efektywne wydawanie środków publicznych na naukę i kształcenie. System POL-on ułatwił uczelniom wiele obowiązków sprawozdawczych umożliwiając zdalną sprawozdawczość. Dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji system bada różnego typu naruszenia i trendy, co daje możliwość śledzenia zdarzeń i ich weryfikacji w czasie rzeczywistym w oparciu o duże zbiory danych (big data). Pewien zakres informacji zebranych w systemie udostępniany jest publicznie.

Deklaracja dostępności

© 2023 Pomoc POL-on

Powrót do góry