Pomoc POL-on
  • Pomoc
  • FAQ
  • Szkolenia
  • Portal POL-on
  • Zaloguj do POL-on
Szukaj w:

Przykładowe hasła: Kierunki studiów , Zatrudnienie , Pracownicy , Moduł Centralnego Logowania (MCL)
  • Centrum pomocy
  • Baza wiedzy

do pobrania

2 artykuły

„Ewaluacja działalności naukowej, weryfikacja poprawności danych wprowadzonych do systemu POL-on z dokumentacją kadrową” 9-10.03.2020 r.

13 marca 2020

Konferencja „Wdrożenie systemu POL-on ​ w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce​” 11.03.2020 r.

13 marca 2020

Kategorie

  • Administracja (7)
    • Zgoda na mailing z systemu
    • Lista ról w systemie POL-on
    • Zawieszenie i odwieszenie konta użytkownika
    • Nadanie uprawnień w jednostce podrzędnej
    • Nadanie i zarządzanie uprawnieniami użytkownika
    • Zakładanie konta nowemu użytkownikowi
    • Administracja - wygląd i zawartość modułu
  • Archiwum (74)
    • Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych (28)
      • Ankieta EN-1 (5)
        • Ankieta EN-1 za rok 2023/2024
        • Ankieta EN-1 za rok 2022/2023
        • Ankieta EN-1 za rok 2021/2022
        • Ankieta EN-1 za rok 2020/2021
        • Ankieta EN-1 (2019/2020)
      • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (8)
        • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (2023)
        • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (2022)
        • Podmioty zobowiązane do złożenia formularza danych uzupełniających na potrzeby naliczenia subwencji na rok 2021 oraz okres sprawozdawczy
        • Formularz na 2021 r. - Cześć 2: Import umów dotyczących współpracy międzynarodowej
        • Formularz na 2021 r. - Część 4: Import pliku z danymi umów realizowanych w ramach projektów "HORYZONT 2020"
        • Wysyłanie formularza danych uzupełniających za 2019 r. do Ministerstwa
        • Dane uzupełniające na potrzeby subwencji i dotacji za 2019 r. - okres sprawozdawczy i podstawa prawna
        • Dane uzupełniające na potrzeby naliczenia subwencji i dotacji za 2019 r.
      • Sprawozdanie z wykorzystania dotacji (4)
        • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2022
        • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2021
        • Sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2020 – ścieżka czynności i statusy
        • Sprawozdania z wykorzystania dotacji na zadania związane z zapewnieniem osobom niepełnosprawnym warunków do pełnego udziału w procesie rekrutacji lub prowadzeniu działalności naukowej za rok 2020
      • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego (4)
        • Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2022
        • Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2021
        • Sprawozdania z wykorzystania środków funduszu stypendialnego za rok 2020 – ścieżka czynności i statusy
        • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego w tym dotacji na świadczenia oraz środków na stypendia ministra za rok 2020
      • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji (7)
        • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji – ścieżka czynności i statusy
        • Wysłanie sprawozdania do ministerstwa
        • Zatwierdzenie sprawozdania
        • Błędy w pliku z danymi sprawozdania
        • Pobieranie i wysyłanie sprawozdania z wykorzystania subwencji za 2019 r.
        • Role do edycji, wysyłania i podglądu sprawozdania z wykorzystania subwencji
        • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania z wykorzystania subwencji za 2019 r. Objaśnienia do sprawozdania
    • Migracja kierunków (Kierunki studiów) (8)
      • Weryfikacja zmigrowanych danych
      • Proces migracji kierunków studiów - krok po kroku
      • Wprowadzenie - podstawowe założenia migracji
      • Pobranie wygenerowanych plików
      • Instrukcja uzupełniania wygenerowanych plików
      • Odsyłanie plików migracyjnych
      • Zgłaszanie uwag oraz obsługa sytuacji, gdy w plikach brakuje danych uprawnień lub uruchomionych kierunków
      • Wynik weryfikacji poprawności danych w moich plikach migracyjnych (wykaz komunikatów błędów)
    • Procedury rozwiązania problemu migracyjnego dotyczącego stanowisk (Pracownicy) (4)
      • Rozwiązanie problemu migracyjnego – strategia 2
      • Rozwiązanie problemu migracyjnego - strategia 1
      • Procedury rozwiązania problemu migracyjnego dotyczącego siatki stanowisk
      • Jak jest wdrażany nowy moduł Pracownicy?
    • Sprawozdawczość GUS (6)
      • Sprawozdawczość GUS za 2023 rok – Federacje
      • Sprawozdawczość GUS za 2023 rok
      • Sprawozdawczość GUS za 2022 rok – Federacje
      • Sprawozdawczość GUS za 2022 rok
      • Sprawozdawczość GUS za 2021 rok
      • Sprawozdawczość GUS za 2020 rok
    • Studenci 1.0 (8)
      • Uzupełnianie danych studenta, który zakończył studia lub oczekuje na zakończenie studiów
      • Nowy zakres danych w module Studenci
      • Wdrażanie nowego modułu Studenci
      • Dodawanie kolejnych studiów studentowi, który studiuje na więcej niż jednym kierunku
      • Rejestracja nowego studenta z rekrutacji bez podziału na kierunki na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja nowego studenta studiów międzyobszarowych na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja studenta kontynuującego studia na rok akademicki 2019/2020
      • Rejestracja nowego studenta na rok akademicki 2019/2020
    • Szczepimy się (11)
      • Dodanie danych do Wykazu pracowników instytucji zgłoszonych do szczepienia przeciw COVID za pomocą importu
      • Raport osób uprawnionych do szczepienia
      • Webinar "Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on"
      • Pomoc dla użytkowników w zakresie zgłaszania pracowników do szczepień w Systemie POL-on
      • Statusy zgłoszeń pracowników do szczepienia
      • Wysyłka danych do NFZ
      • Wysłanie przygotowanych danych do OPI
      • Etap 2 - przygotowanie zestawienia pracowników zgłoszonych do szczepienia
      • Etap 1 - wybór pracowników deklarujących udział w szczepieniach
      • Wykaz punktów szczepień
      • Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on - wprowadzenie
    • Sprawozdawczość GUS za 2022 rok – Federacje
    • Harmonogram udostępniania sprawozdań w 2023 r.
    • Sprawozdawczość GUS za 2022 rok
    • Sprawozdawczość w czerwcu 2021 roku (Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych)
    • Nowe podejście do wprowadzania danych w module Postępowania awansowe
    • Postępowania awansowe w okresie przejściowym - informacje ogólne
    • Jak sprawdzić uprawnienia podmiotu do nadawania stopnia?
    • Zatrudnienie doktoranta
    • Harmonogram prac technicznych w obszarze interfejsów masowej wymiany danych
    • Jak jest wdrażany nowy moduł Pracownicy?
    • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
    • Funkcjonowanie POL-onu w okresie przejściowym
  • Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych (36)
    • Ankieta – rekrutacja na kierunki studiów (2)
      • Ankieta – rekrutacja na kierunki studiów 2025/2026
      • Ankieta – rekrutacja na kierunki studiów 2024/2025
    • Ankieta EN-1 (1)
      • Ankieta EN-1 za rok 2024/2025
    • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji (1)
      • Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczania subwencji na rok 2025
    • Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (1)
      • Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
    • Moduł Dokumenty (3)
      • Moduł Dokumenty - Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczenia subwencji na rok 2022 - część 3 (IDUB)
      • Moduł Dokumenty - Raport roczny z wykorzystania środków otrzymanych w ramach Inicjatywy wsparcia dążenia do doskonałości (IWDD) 
      • Moduł Dokumenty - wygląd i ścieżka dodawania pliku
    • Plan finansowy (1)
      • Plan finansowy za rok 2020 oraz na rok 2021 (Centrum Łukasiewicz, Instytuty Sieci Łukasiewicz)
    • Plan rzeczowo-finansowy (7)
      • Plan rzeczowo-finansowy na rok 2023
      • Różnice w Planie rzeczowo-finansowym na rok 2022 w stosunku do roku Planu rzeczowo-finansowego na rok 2021
      • Plan rzeczowo-finansowy na rok 2021​
      • Inne fundusze tworzone na podstawie odrębnych ustaw lub statutu uczelni
      • Podmioty zobowiązane do złożenia planu rzeczowo-finansowego na 2020 r. Objaśnienia do sprawozdania
      • Plan rzeczowo-finansowy – ścieżka czynności i statusy
      • Pobranie szablonu planu rzeczowo-finansowego
    • Raporty z wykorzystania środków finansowych (4)
      • Raport końcowy z przedsięwzięcia Wsparcie uczelni niepublicznych w zakresie prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych składane przez instytuty Sieci Badawczej Łukasiewicz
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych – inwestycje w kształcenie (dla uczelni podległych MON)
      • Raporty z wykorzystania środków finansowych do wniosków z OSF
    • Sprawozdanie finansowe (5)
      • Sprawozdanie finansowe za rok 2020 (Centrum Łukasiewicz, Instytuty Sieci Łukasiewicz)
      • Sprawozdanie finansowe za rok 2020​
      • Złożenie sprawozdania finansowego za rok 2019 przez instytut Sieci Badawczej Łukasiewicz
      • Sprawozdanie finansowe za 2019 r. - ścieżka czynności i statusy
      • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania finansowego za 2019 r.
    • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego (5)
      • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2022
      • Różnice w Sprawozdaniu z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2021 w stosunku do sprawozdania za rok 2020
      • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego za rok 2020​
      • Sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego za 2019 - ścieżka czynności i statusy
      • Podmioty zobowiązane do złożenia sprawozdania z wykonania planu rzeczowo-finansowego za 2019 r. Objaśnienia do sprawozdania
    • Sprawozdanie z wykorzystania dotacji (2)
      • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2024
      • Sprawozdanie z wykorzystania dotacji na zadania związane z zapewnieniem osobom niepełnosprawnym warunków do pełnego udziału w procesie rekrutacji lub prowadzeniu działalności naukowej za rok 2024
    • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego (2)
      • Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2024
      • Sprawozdanie z wykorzystania środków funduszu stypendialnego w tym dotacji na świadczenia oraz środków na stypendia ministra za rok 2024
    • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji (2)
      • Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania subwencji za rok 2023
      • Sprawozdanie z wykorzystania subwencji za rok 2020
  • Dane finansowe instytucji (5)
    • Nakłady na badania naukowe i prace rozwojowe oraz źródła pochodzenia środków i wynik finansowy
    • Zmiany w podejściu do walidacji
    • Dane finansowe - Usunięcie starej klasyfikacji i poprawki w zakresie zapisywania wartości walutowych
    • Dane finansowe - Ścieżki pracy
    • Dane finansowe - Wprowadzenie
  • Doktoranci (POL-on 1) (1)
    • Rejestracja doktorantów, którzy zostali przyjęci na studia doktoranckie w wyniku przeniesienia od 1.10.2019 r.
  • Działalność naukowa (Moduł Instytucje) (11)
    • Opis wpływu działalności naukowej (8)
      • Stan przygotowania do ewaluacji - zestawienie liczby wymaganych opisów wpływu dla ewaluowanych dyscypliny
      • Opisy wpływu działalności naukowej oraz dowody wpływu (system STUDNIA) - nagranie z konferencji
      • Podręcznik dla ekspertów oraz ewaluowanych podmiotów w zakresie opisu wpływu działalności naukowej na funkcjonowania społeczeństwa i gospodarki
      • Opisy wpływu (rejestrowane w systemie POL-on) – informacje podstawowe
      • Formularz dodawania opisu wpływu
      • Dowody wpływu (rejestrowane w systemie STUDNIA)
      • Przekazywanie danych opisów wpływu do aplikacji SEDN
      • Zmiana kolejności opisów wpływu
    • Moduł Instytucje - Organy nadające stopnie (rejestrowane w systemie POL-on)
    • Podręcznik dla ekspertów oraz podmiotów prowadzących badania naukowe lub prace rozwojowe na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa objęte ochroną informacji niejawnych
    • Wyniki kompleksowej oceny jednostek naukowych z 2017 roku - wykaz kategorii naukowych 2017-2021
  • GUS (9)
    • Sprawozdawczość GUS za 2024 rok
    • Poprawność dokumentu w sprawozdaniach GUS
    • Sprawozdanie o mobilności studentów, absolwentów, doktorantów i pracowników S-M-POLON
    • Korekta po zatwierdzeniu sprawozdania GUS jako całości
    • Zatwierdzenie danych działu i całości sprawozdania GUS
    • Walidacje i weryfikacja sprawozdań GUS
    • Wypełnianie sprawozdań GUS w zakresie działów uzupełnianych ręcznie (częściowo lub w całości)
    • Uprawnienia do modułu Sprawozdawczość GUS
    • Klasyfikacja ISCED
  • Instytucje (5)
    • Wygląd i zawartość modułu Instytucje
    • Dodawanie jednostki organizacyjnej uczelni w module Instytucje
    • Dodawanie filii uczelni w module Instytucje
    • Zarządzanie danymi instytucji - dostęp podmiotu
    • Zarządzanie danymi instytucji - dostęp Ministerstwa
  • Inwestycje (5)
    • Moduł Inwestycje - historia techniczna
    • Moduł Inwestycje - korekta i uzupełnienie danych po rejestracji
    • Moduł Inwestycje - powiązanie inwestycji z systemem OSF
    • Moduł Inwestycje - rejestracja nowej inwestycji
    • Moduł Inwestycje - wygląd i zawartość
  • Kierunki studiów (24)
    • Archiwizacja kierunków zlikwidowanych
    • Planowane uruchomienia kierunków studiów
    • Ocena PKA
    • Studia wspólne - podmioty wprowadzające dane
    • Studia wspólne
    • Nowe dyscypliny i zmiana nazw dyscyplin w kierunkach studiów
    • Zestawienie studiów międzydziedzinowych
    • Zestawienie studiów współprowadzonych przez uczelnię lub instytucję
    • Współczynnik kosztochłonności
    • Liczba realizowana przez nauczycieli w podstawowym miejscu pracy
    • Łączna liczba godzin zajęć
    • Opłaty
    • Zmiany statusu
    • Listy dyscyplin
    • Historia zmian nazw
    • Aktualne dane studiów na kierunku
    • Usunięcie uruchomienia i kierunku studiów z wykazu
    • Rejestracja uruchomienia i aktualizacja jego danych
    • Podstawa prawna - Brak dokumentu
    • Przypisanie studiów na kierunku do jednostki organizacyjnej
    • Rejestracja studiów na kierunku
    • Uprawnienia użytkownika z rolą edycyjną
    • Kierunki studiów - wygląd i zawartość
    • Komunikat MNiSW oraz infografika w sprawie liczby godzin zajęć w systemie POL-on
  • Kształcenie specjalistyczne (2)
    • Kształcenie specjalistyczne - ścieżki pracy
    • Kształcenie specjalistyczne - wygląd i zawartość modułu
  • Masowe interfejsy wymiany danych (9)
    • REST API (9)
      • Uwierzytelnianie usług REST-API w POL-on 2.0
      • Konsultacje techniczne - Import masowy danych do Modułu Studenci - 28.04.2022 r.
      • Dokumentacja REST API - Moduł Osoby ubiegające się o stopień doktora
      • Hackathon API - Projekty naukowe, Dane finansowe, RPPD, Studenci - 6.10.2021 r.
      • Scenariusze REST API dla POL-on 2.0
      • Wersjonowanie usług REST API POL-on 2.0
      • Dokumentacja API REST - Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
      • Pobranie UUID pracownika
      • Dokumentacja API dla POL-on 2.0
  • Materiały instruktażowe (20)
    • Infografiki (2)
      • Infografika dla audytorów wewnętrznych uczelni wyższych
      • Komunikat MNiSW oraz infografika w sprawie liczby godzin zajęć w systemie POL-on
    • Materiały z konferencji (8)
      • Konferencja "POL-on i PBN - planowane i wdrożone zmiany" 31.03.2022 r.
      • „Przedstawienie zmian w systemach informatycznych wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym POL-on” 12-13.10.2021 r.
      • "Wdrożenie systemu POL-on w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce”, 26-27.01.2021 r.
      • "Ewaluacja działalności naukowej, weryfikacja poprawności danych wprowadzonych do systemu POL-on z dokumentacją kadrową" 9-10.03.2020 r.
      • Konferencja "Wdrożenie systemu POL-on ​ w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce​" 11.03.2020 r.
      • Konferencje „Wdrożenie systemu POL-on w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” 11, 13, 16.12.2019 r.
      • XI specjalistyczne seminarium dla Pełnomocników Rektorów Uczelni Technicznych ds. POL-on (20-21.11.2019 r.)
      • Konferencje „Działanie systemów informatycznych MNiSW (w tym POL-on) w ramach nowej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (wrzesień 2019 r.)
    • Nagrania ze szkoleń (4)
      • Opisy wpływu działalności naukowej oraz dowody wpływu (system STUDNIA) - nagranie z konferencji
      • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – nagranie ze szkolenia
      • Szkoły doktorskie - nagranie ze szkolenia
      • Osoby ubiegające się o stopień doktora - nagranie ze szkolenia
    • Webinary (5)
      • Konsultacje techniczne - Import masowy danych do Modułu Studenci - 28.04.2022 r.
      • Webinar "Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on"
      • Webinar "POL-on 2.0 – aktualny stan systemu (Moduł Kierunki studiów, Moduł Raporty i liczba godzin zajęć)" 29.06.2020 r.
      • Webinar "POL-on 2.0 – aktualny stan systemu i planowane wdrożenia. Moduł Szkoły doktorskie i Osoby ubiegające się o stopień doktora" 07.04.2020 r.
      • Webinar "POL-on 2.0 – aktualny stan systemu i planowane wdrożenia. Moduły Pracownicy, Studenci, Sprawozdawczość GUS" 26.03.2020 r.
    • Filmy instruktażowe o POL-on 2.0
  • Moduł Raporty (18)
    • Obszar Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - udostępnione raporty
    • Obszar Repozytorium pisemnych prac dyplomowych - udostępnione raporty
    • Obszar Inwestycje - udostępnione raporty
    • Obszar Projekty naukowe - udostępnione raporty
    • Obszar Patenty - udostępnione raporty
    • Obszar Dane finansowe – udostępnione raporty
    • Obszar Postępowania awansowe - udostępnione raporty
    • Obszar Osiągnięcia artystyczne - udostępnione raporty
    • Obszar Osoby ubiegające się o stopień doktora - udostępnione raporty
    • Obszar Jakość danych - udostępnione raporty
    • Obszar Administracja - udostępnione raporty
    • Obszar Studenci - udostępnione raporty
    • Obszar Kierunki (nowy POL-on) - udostępnione raporty
    • Obszar GUS - udostępnione raporty
    • Obszar Pracownicy audyt - udostępnione raporty
    • Obszar Pracownicy - udostępnione raporty
    • Generowanie i pobranie raportu
    • Moduł Raporty - Wygląd i ścieżka pracy
  • Ogólnie o POL-onie (5)
    • Wprowadzenie do nowego POL-onu (3)
      • Ekran startowy POL-on
      • POL-on 2.0 i systemy powiązane
      • Portal informacyjny POL-on
    • Podstawy prawne systemu POL-on
    • Przetwarzanie danych osobowych w POL-on
  • Osiągnięcia artystyczne (7)
    • Dodanie oświadczenia upoważniającego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dodanie osiągnięcia artystycznego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dodanie informacji o oświadczeniu upoważniającym w module Osiągnięcia artystyczne
    • Rejestracja nowego osiągnięcia w module Osiągnięcia artystyczne
    • Uzupełnienie danych o osiągnięciach artystycznych gromadzonych w POL-on 1 (import CSV lub XML)
    • Osiągnięcia artystyczne - wygląd i zawartość
    • Specyfikacja interfejsów masowej wymiany danych w systemie POL-on
  • Osoby kierujące podmiotem (1)
    • Osoby kierujące podmiotem​ - wygląd modułu i ścieżka rejestracji
  • Osoby ubiegające się o stopień doktora (25)
    • Pobranie danych i historii technicznej do pliku
    • Przeniesienie danych doktorantów z jednej szkoły doktorskiej do drugiej – pomiędzy podmiotami
    • Migracja danych doktorantów z jednej szkoły doktorskiej do drugiej - w ramach tego samego podmiotu
    • Dokumentacja REST API - Moduł Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Zbiorcze oświadczenie upoważniające podmiot do wykazania różnych rodzajów osiągnięć w ewaluacji
    • Dodanie oświadczenia upoważniającego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dodanie osiągnięcia artystycznego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Usunięcie osoby ubiegającej się o stopień doktora
    • Postępowanie awansowe osoby ubiegającej się o stopień doktora
    • Rozprawa doktorska i dane promotora
    • Historia zmian kształcenia
    • Zawieszenie i wznowienie kształcenia doktoranta
    • Ocena śródokresowa
    • Stypendium doktoranckie
    • Usunięcie danych kształcenia
    • Zakończenie kształcenia doktoranta
    • Skreślenie osoby z listy doktorantów
    • Zmiana programu kształcenia
    • Korekta danych kształcenia
    • Kształcenie doktorantów – Dane kształcenia
    • Stan danych niepoprawne
    • Dane osobowe kandydata na doktora
    • Tryb przygotowania rozprawy
    • Rejestracja osoby ubiegającej się o stopień doktora
    • Osoby ubiegające się o stopień doktora - wygląd i zawartość
  • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów (6)
    • Rekomendacje dotyczące rejestracji wzorów w module osób upoważnionych
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Statusy i dostępne akcje
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Osoby upoważnione
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wzory pieczęci
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wzory dokumentów
    • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - Wygląd i zawartość modułu
  • Oświadczenia o zgodności danych (1)
    • Oświadczenia o zgodności danych ze stanem faktycznym
  • Patenty i prawa ochronne (5)
    • Dodanie oświadczenia upoważniającego do sekcji twórcy lub hodowcy
    • Rejestracja wyłącznego prawa hodowcy do odmiany rośliny
    • Rejestracja prawa ochronnego na wzór użytkowy
    • Rejestracja patentu na wynalazek
    • Patenty i prawa ochronne - wygląd i zawartość modułu
  • Postępowania awansowe (24)
    • Postępowanie o nadanie stopnia doktora (8)
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Umorzenie postępowania
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Odmowa nadania stopnia doktora
      • Zmiana jednostki prowadzącej postępowanie o nadanie stopnia doktora
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Recenzenci
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Rozprawa
      • Nadanie/pozbawienie stopnia doktora.
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora - Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie stopnia doktora
    • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego (5)
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Komisja habilitacyjna
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Wniosek
      • Nadanie/pozbawienie stopnia doktora habilitowanego. Zamknięcie postępowania
      • Postępowanie o nadanie stopnia doktora habilitowanego – Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie stopnia doktora habilitowanego
    • Postępowanie o nadanie tytułu profesora (dla RDN) (5)
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Recenzenci
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Wniosek
      • Nadanie/pozbawienie tytułu profesora. Zamknięcie postępowania
      • Postępowanie o nadanie tytułu profesora – Dane postępowania
      • Rejestracja postępowania o nadanie tytułu profesora
    • Usunięcie postępowania awansowego
    • Korekta i zmiana danych osobowych w postępowaniach awansowych
    • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – podstawy prawne
    • Wygląd i zawartość modułu Postępowania awansowe
    • Baza dokumentów w postępowaniach awansowych – role i uprawnienia
    • Postępowania awansowe w okresie przejściowym - informacje ogólne
  • Pracownicy (30)
    • Nowe dyscypliny i zmiana nazw dyscyplin w oświadczeniach o dyscyplinie i zaliczeniu do liczby N
    • Zbiorcze oświadczenie upoważniające podmiot do wykazania różnych rodzajów osiągnięć w ewaluacji
    • Dane pracownika - Prowadzone zajęcia - Prowadzenie zajęć w szkole doktorskiej
    • Dane pracownika - Funkcje kierownicze
    • Dane pracownika - Zatrudnienie - Zgoda na dodatkowe zatrudnienie
    • Dodanie oświadczenia upoważniającego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dodanie osiągnięcia artystycznego z poziomu modułu Pracownicy lub Osoby ubiegające się o stopień doktora
    • Dane pracownika - Kary pracownicze
    • Zatrudnienie systemowe
    • Zakończenie zatrudnienia systemowego w kontekście umów cywilnoprawnych
    • Udział czasu pracy
    • Dopuszczalne wartości udziałów w czasie pracy w oświadczonych dyscyplinach
    • Nowa siatka stanowisk pracowników
    • Weryfikacja danych identyfikacyjnych pracownika
    • Role dla modułu Pracownicy
    • Usuwanie pracownika
    • Pobranie UUID pracownika
    • Dane pracownika - Stopnie i tytuły
    • Dane pracownika - Kompetencje
    • Inne osoby prowadzące zajęcia
    • Dane pracownika - Roczny wymiar zajęć dydaktycznych (pensum)
    • Dane pracownika – Informacje o prowadzonych zajęciach
    • Dane pracownika - Oświadczenie o liczbie N
    • Dane pracownika - Oświadczenie o dyscyplinie
    • Dane pracownika - Nieobecności
    • Dane Pracownika - Zatrudnienie - Warunki zatrudnienia
    • Dane pracownika - Zatrudnienie - Dane zatrudnienia
    • Dane pracownika - Dane podstawowe
    • Wygląd i zawartość modułu Pracownicy
    • Rejestracja pracownika
  • Projekty naukowe (7)
    • Wartości słownikowe w projektach naukowych
    • Usunięcie projektu naukowego z wykazu
    • Rejestracja projektu z dwuetapową procedurą wnioskowania
    • Korekta danych projektu naukowego oraz danych kierownika projektu
    • Rejestracja projektu naukowego
    • Migracja projektów naukowych z POL-on 1
    • Projekty naukowe – wygląd i zawartość modułu
  • Repozytorium pisemnych prac dyplomowych (4)
    • Mechanizm dostosowania prac przekazanych do ORPPD 1.0 do zakresu wymaganego przez Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
    • Repozytorium pisemnych prac dyplomowych – Wygląd i ścieżki pracy
    • Wprowadzenie do Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
    • Dokumentacja API REST - Repozytorium pisemnych prac dyplomowych
  • Studenci (39)
    • Studenci - scenariusze graficzne (16)
      • ECTS zaliczone w procesie potwierdzenia efektów uczenia się
      • ECTS - student na Erasmusie
      • Indywidualna organizacja studiów
      • Ponowne przyjęcie w trybie wznowienia
      • Powtarzanie semestru - oczekiwanie na powtarzanie
      • Powtarzanie roku - brak zaliczenia 2 roku
      • Zmiana kierunku studiów w ramach uczelni
      • Przyjęcie na studia w trybie przeniesienia z innej uczelni
      • Zmiana formy studiów
      • Zmiana danych dotyczących płci
      • Zmiana danych osobowych lub identyfikacyjnych
      • Student w trakcie urlopu od zajęć
      • Student ze studiów wspólnych
      • Student z rekrutacji bez przypisania do kierunku
      • Rozpoczęcie studiów w semestrze letnim
      • Student nowo rejestrowany
    • Zestawienie studentów na semestrach (Widok tabelaryczny)
    • Wydruk wyników filtrowania do pliku PDF lub XLSX
    • Zasady przyznawania i reguły kontrolne świadczeń
    • Korekta uruchomienia w danych studenta
    • Zdublowani studenci – instrukcja postępowania
    • Raport z historii studenta
    • Usunięcie studenta z wykazu
    • Usunięcie studiów z danych studenta
    • Dodanie informacji o zakończeniu studiów
    • Dodanie informacji o skreśleniu studenta/w procedurze skreślenia
    • Dodanie informacji o pomocy materialnej
    • Dodanie kolejnych studiów
    • Dodanie semestru
    • Otrzymanie obywatelstwa polskiego
    • Otrzymanie PESEL-u przez cudzoziemca
    • Zmiana biznesowa a korekta w danych studenta​
    • Rejestracja studenta na indywidualne studia międzyobszarowe
    • Rejestracja studenta z rekrutacji bez przypisania do kierunku
    • Dodanie informacji o podstawie zwolnienia z opłat cudzoziemca
    • Dodanie informacji o podstawie przyjęcia i kształcenia cudzoziemca
    • Rejestracja studenta nieposiadającego polskiego obywatelstwa
    • Rejestracja studenta posiadającego polskie obywatelstwo
    • Moduł Studenci - Wygląd i zawartość modułu
  • Szkoły doktorskie (8)
    • Zakończenie programu kształcenia i zaprzestanie kształcenia w szkole doktorskiej
    • Usunięcie programu kształcenia i szkoły doktorskiej
    • Korekta programu kształcenia i podmiotów, we współpracy z którymi prowadzone jest kształcenie
    • Dodanie programu kształcenia w szkole doktorskiej
    • Dodanie danych adresowych szkoły doktorskiej
    • Korekta lub zmiana danych szkoły doktorskiej i podmiotów współprowadzących szkołę
    • Dodanie nowej szkoły doktorskiej
    • Szkoły doktorskie – wygląd i zawartość modułu
  • Szkoły doktorskie - ewaluacja (31)
    • Doctoral school self-assessment report (10)
      • Doctoral school presentation at a glance
      • Information on collaboration with doctoral students councils
      • The adequacy of the education programme and individual research plans with respect to the learning outcomes for qualifications at level 8 of the Polish Qualifications Framework and their implementation
      • The method of assessing the learning outcomes for qualifications at level 8 of the PQF
      • Qualifications of academic teachers and academic staff working at a doctoral school
      • The quality of the admission process
      • The quality of scientific or artistic guidance, as well as support in research
      • The reliability of the mid-term evaluation
      • Internationalisation
      • The effectiveness of doctoral education 
    • Informacje dla kandydatów na eksperta (4)
      • Ewaluacja szkół doktorskich - podstawowe informacje
      • Wymagania do roli eksperta
      • Na czym polega praca eksperta?
      • Jak zgłosić swoją kandydaturę na eksperta?
    • Information for expert candidates (4)
      • Evaluation of doctoral schools – introduction
      • Requirements for experts
      • What tasks will the job of an expert involve?
      • How to submit your expert application?
    • Raport samooceny szkoły doktorskiej (13)
      • Raport samooceny - praca w systemie SEDok (3)
        • Role w systemie SEDok dostępne dla podmiotów
        • Przygotowanie i wysłanie Raportu samooceny szkoły doktorskiej w systemie SEDok
        • Zakres danych w Raporcie samooceny szkoły doktorskiej
      • Raport samooceny - wytyczne KEN (10)
        • Wizytówka
        • Informacja o współpracy podmiotu z samorządem doktorantów
        • Adekwatność programu kształcenia oraz indywidualnych planów badawczych do efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 PRK oraz ich realizacja
        • Sposób weryfikacji efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 PRK
        • Kwalifikacje nauczycieli akademickich lub pracowników naukowych prowadzących kształcenie w szkole doktorskiej
        • Jakość procesu rekrutacji
        • Jakość opieki naukowej lub artystycznej i wsparcia w prowadzeniu działalności naukowej
        • Rzetelność przeprowadzania oceny śródokresowej
        • Umiędzynarodowienie
        • Skuteczność kształcenia doktorantów
  • Usługi i narzędzia użytkownika (13)
    • Moduł Centralnego Logowania (MCL) (5)
      • Logowanie do konta za pomocą dwuetapowego uwierzytelniania w MCL
      • Połączenie konta MCL z kontem POL-on
      • Zakładanie konta w Module Centralnego Logowania (MCL)
      • Moduł Centralnego Logowania (MCL) - wprowadzenie
      • Logowanie do systemu POL-on
    • Podpis OPI PIB (3)
      • Podpis OPI - wersja instalacyjna
      • Podpis OPI - wersja bezinstalacyjna
      • Podpisanie dokumentów aplikacją Podpis OPI
    • System zgłoszeń - Helpdesk OPI PIB (2)
      • Dobre praktyki w zgłaszaniu uwag do Helpdesku OPI PIB
      • Zgłoszenie uwagi do Helpdesku OPI PIB
    • Pulpit użytkownika
    • Lista ról w systemie POL-on
    • Wspierane przeglądarki
  • Wybory KEN - zgłaszanie kandydatów (3)
    • Anulowanie zgłoszenia i pobranie potwierdzenia
    • Edytowanie i usuwanie danych kandydata
    • Wybory KEN – wygląd modułu i ścieżka rejestracji

Najnowsze wpisy

  • 5 maja 2025
    Obszar Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów - udostępnione raporty
  • 24 kwietnia 2025
    Wartości słownikowe w projektach naukowych
  • 10 kwietnia 2025
    Archiwizacja kierunków zlikwidowanych
  • 2 kwietnia 2025
    Logowanie do konta za pomocą dwuetapowego uwierzytelniania w MCL
  • 1 kwietnia 2025
    Rejestracja studenta nieposiadającego polskiego obywatelstwa
  • 18 marca 2025
    Planowane uruchomienia kierunków studiów
  • 13 marca 2025
    Obszar Pracownicy - udostępnione raporty
  • 11 marca 2025
    Objaśnienia do sprawozdania z wykorzystania dotacji za rok 2024
  • 11 marca 2025
    Sprawozdanie z wykorzystania dotacji na zadania związane z zapewnieniem osobom niepełnosprawnym warunków do pełnego udziału w procesie rekrutacji lub prowadzeniu działalności naukowej za rok 2024
  • 11 marca 2025
    Objaśnienia do sprawozdań z wykorzystania środków z funduszu stypendialnego za rok 2024

POL-on Zintegrowany System Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym

To najbardziej obszerne repozytorium danych o polskiej nauce i szkolnictwie wyższym. Wyodrębniono w nim blisko 40 modułów. Jest największym z punktu widzenia zakresu zbieranych danych działającym systemem publicznym. Dane gromadzone w systemie służą przede wszystkim MNiSW do kształtowania polityki dotyczącej obszaru nauki i szkolnictwa opartej na faktach. Jego działanie i zakres gromadzonych danych, a także rolę w obszarze systemów informatycznych państwa, określają właściwe ustawy i rozporządzenia. Odbiorcami danych, poza MNiSW, są inne agendy rządowe, np.: Główny Urząd Statystyczny, Centralna Komisji do spraw Stopni i Tytułów, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Narodowe Centrum Nauki. Podstawowym celem systemu jest realny wpływ na efektywne wydawanie środków publicznych na naukę i kształcenie. System POL-on ułatwił uczelniom wiele obowiązków sprawozdawczych umożliwiając zdalną sprawozdawczość. Dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji system bada różnego typu naruszenia i trendy, co daje możliwość śledzenia zdarzeń i ich weryfikacji w czasie rzeczywistym w oparciu o duże zbiory danych (big data). Pewien zakres informacji zebranych w systemie udostępniany jest publicznie.

Deklaracja dostępności

© 2025 Pomoc POL-on

Zadanie jest finansowane ze środków Ministra Nauki.

Powrót do góry