Aby zarejestrować nowe studia na kierunku, należy wykonać poniższe czynności.
Po zalogowaniu się do systemu kliknij niebieską ikonę spisu treści w lewym, górnym rogu ekranu i wybierz moduł „Kierunki studiów”. Następnie wybierz zestawienie studiów i uruchomień.
Kliknij w przycisk „+ Dodaj studia na kierunku”.
Uzupełnij dane podstawowe o kierunku:
- Wpisz nazwę kierunku.
- Wprowadź dane o poziomie i profilu używając rozwijanego menu.
- Zaznacz checkbox „Filologia obca” i „Nauczycielskie” jeśli dotyczy to tego kierunku.
- Wprowadź dane o klasyfikacji ISCED używając rozwijanego menu.
W kolejnym kroku dodaj dyscyplinę kierunku korzystając z przycisku „+ Dodaj dyscyplinę”. Wybierz dziedzinę z rozwijanego menu, a następnie w taki sam sposób wybierz dyscyplinę. Zaznacz checkbox „Czy wiodąca” jeśli dotyczy. Wprowadź udział procentowy. Zapisz zmiany korzystając z zielonego znacznika.
W sekcji „Jednostki organizacyjne instytucji prowadzącej studia” możesz wskazać jednostki na potrzeby zarządzania danymi w uczelni.
Aby przypisać jednostkę organizacyjną uczelni do kierunku kliknij przycisk „Dodaj”, a następnie „Dodaj jednostkę organizacyjną”. Z rozwijanego menu wybierz odpowiednią jednostkę. Akcję potwierdź za pomocą zielonego znacznika.
W sekcji „Podstawa prawna” wpisz numer aktu prawnego, a także wprowadź datę jego wydania. Kliknij w ikonę kalendarza, a następnie wybierz lub wpisz właściwą datę.
Zakończ rejestrację kierunku za pomocą przycisku „Zapisz”, znajdującego się na dole strony.
System poinformuje cię o pomyślnym dodaniu kierunku.
O rejestracji studiów wspólnych przeczytasz tutaj.
Edycja zarejestrowanych danych oraz usuniecie kierunku z zestawienia zostały omówiona we wpisie „Aktualne dane studiów na kierunku”.