W tym artykule znajdziesz informacje o tym, jak osoba z rolą INST_KSZTALCENIE_SPEC  może zarejestrować nowe kształcenie specjalistyczne lub zaktualizować wprowadzone rekordy.

Rejestracja nowego kształcenia specjalistycznego

Kliknij w przycisk „+ Dodaj nowe kształcenie” [1], a następnie uzupełnij formularz.

Wprowadź nazwę kształcenia [2], a następnie wybierz nazwę świadectwa [3]. Do wyboru masz:

  • świadectwo dyplomowanego specjalisty
  • świadectwo dyplomowanego specjalisty technologa.

W kolejnym kroku wskaż właściwy status kształcenia (prowadzone/zakończone) [4].

Wybierz semestr rozpoczęcia kształcenia [5], a następnie kliknij przycisk „Zapisz” [6].

Edycja/aktualizacja danych o kształceniu specjalistycznym

Jeśli uczelnia zakończy prowadzone kształcenie lub ponownie uruchomia zakończone wcześniej kształcenie, odszukaj właściwy rekord, a następnie skorzystaj z:

  • ikony ołówka, po wyszukaniu rekordu [1] lub
  • przycisku „Usuń kształcenie specjalistyczne” w trybie edycji rekordu [2].

W sekcji statusu zaznacz właściwy checkbox, aby odzwierciedlić stan bieżący [1]. Nie zapomnij zapisać danych [2].

W trybie edycji możesz poprawić każdą wskazaną błędnie informację dotycząca kształcenia specjalistycznego (nazwa kształcenia, nazwa świadectwa, semestr rozpoczęcia).

Usunięcie danych o kształceniu specjalistycznym

Zarejestrowany rekord możesz usunąć z wykazu za pomocą:

  • ikony śmietnika po wyszukaniu rekordu [1] lub
  • przycisku „Usuń kształcenie specjalistyczne” w trybie edycji rekordu [2].

System poprosi cię o potwierdzenie [3], a następnie poinformuje cię o usunięciu rekordu. Czynność ta jest nieodwracalna.