W tym artykule znajdziesz informacje o tym, jak osoba z rolę edycyjną do modułu (INST_DR_DRHAB, FED_DR_DRHAB, RDN_PRZEWODNICZACY) może usunąć rekord postępowania awansowego z wykazu.

Usuń postępowanie awansowe, jeśli:

  • niepotrzebnie wprowadziłeś postępowanie awansowe do wykazu lub
  • wskazałeś błędny rodzaj stopnia w postepowaniu awansowym lub
  • rekord jest duplikatem wprowadzonego postępowania awansowego lub
  • rekord posiada status „wykreślone”.

W wykazie postępowań awansowych prowadzonych na nowych zasadach odszukaj właściwy rekord [1] i przejdź do jego szczegółów [2].

Reguły techniczne

  • Usuniecie jest możliwe tylko w przypadku postępowań, które mają status „postępowanie w toku”. Oznacza to, że aby usunąć postępowania awansowe w dawnym statusie „wykreślone” musisz najpierw przywrócić mu status „postępowanie w toku”.
  • Rekord o statusie „wykreślone” (który był wprowadzany w przypadku błędu przed udostępnieniem funkcjonalności usunięcia) jest dostępny tylko w trybie podglądu (symbol kłódki) [3]. Edycja takiego rekordu (w tym usunięcie) nie jest możliwa do momentu zmiany statusu.

Usunięcie rekordu ze statusem „postępowanie w toku”

Aby usunąć postepowanie awansowe w statusie „postępowanie w toku”użyj przycisku „Usuń błędny wpis” [1], znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu. Ponieważ usunięcie postępowania jest nieodwracalne, potwierdź decyzję [2].

Usunięcie rekordu ze statusem „wykreślone”

Aby usunąć postepowanie awansowe w dawnym statusie „wykreślone” kliknij w przycisk „Przywróć postępowanie” [1] i potwierdź [2]. Postępowanie zmieni status na „postepowanie w toku”.

Następnie postępuj zgodnie ze ścieżką usunięcia postępowania w toku – użyj przycisku usunięcia [3] i potwierdź decyzję [4].