W przypadku wprowadzenia błędnego wpisu o postępowaniu awansowym istnieje już możliwość usunięcia takiego wpisu z zestawienia. W przypadku pomyłki, gdy np. wprowadziliśmy to samo postępowanie dwa razy lub pomyliliśmy się określając rodzaj postępowania.
Postępowanie usunięte całkowicie „znika” z systemu i nie będzie widoczne w zestawieniu postępowań instytucji.
Jeżeli w szczegółach postępowania nie ma przycisku „Usuń błędny wpis”, oznacza to, że postępowanie ma inny status i jego usunięcie nie jest możliwe.
Aby usunąć postępowanie, wyszukaj je w wykazie postępowań i wejdź w jego szczegóły. Kliknij w przycisk „Usuń błędny wpis”. Otworzy się okno dialogowe, w którym system wyświetla informację o konsekwencjach usunięcia postępowania. Jeśli jesteś pewny swojej decyzji, potwierdź przyciskiem „OK”.
Usunięcie postępowania wykreślonego
Postępowanie o statusie „wykreślone” możesz usunąć lub przywrócić do statusu sprzed wykreślenia (postępowanie w toku). Postępowanie o statusie wykreślone (z symbolem zamkniętej kłódki) oznacza, że jest dostępne tylko w trybie do odczytu. Dopóki postępowanie posiada status „wykreślone” nie ma możliwości jego edycji.
Aby usunąć rekord wejdź w szczegóły danego postępowania i kliknij w przycisk „Usuń błędny wpis”. Otworzy się okno dialogowe z informacją, że postępowanie zostanie usunięte. Potwierdź swoją decyzję przyciskiem „Ok”. Postępowanie zostanie usunięte.
Aby przywrócić postępowanie wejdź w szczegóły danego postępowania i kliknij w przycisk „Przywróć postępowanie”. Otworzy się okno dialogowe z pytaniem czy na pewno chcesz przywrócić dokument. Potwierdź swoją decyzję przyciskiem „Tak”. Postępowanie zostanie przywrócone do statusu postępowanie w toku.
Po przywróceniu postępowania do statusu sprzed wykreślenia, dostępny jest już tylko przycisk „Usuń błędny wpis.