W tym artykule poznasz procedurę uzupełnienia informacji o postępowaniu o nadanie stopnia doktora w rekordzie doktoranta.

Powiązanie rekordu kandydata na doktora z postępowaniem awansowym

W module Osoby ubiegające się o stopień doktora wejdź w zakładkę „Postępowanie awansowe”[1]. Kliknij w przycisk „Pobierz dane postępowania”[2].

Jeśli system znajdzie pasujące postępowanie [1], wyświetli ci jego dane. Aby dokonać powiązania kliknij w przycisk „Zapisz” [2].

Ponieważ jeden rekord może być powiązany tylko z jednym postępowaniem, jeżeli system znajdzie więcej niż jedno postępowanie psujące do kandydata, będziesz musiał wybrać, z którym postępowaniem chcesz powiązać rekord.

Jeśli system nie znajdzie żadnego pasującego postępowania [3] upewnij się, że w module Postępowania awansowe wprowadzono poprawnie rekord. Rola dostępowa do bazy dokumentów w postępowaniach awansowych to INST_DR_DRHAB.

Aktualizacja danych postępowania

Dane zaciągnięte do zakładki aktualizują się automatycznie, gdy po stronie modułu Postępowania awansowe zostaną wprowadzone nowe informacje lub skorygowane dotychczasowe.

Korekta danych wprowadzonych w zakładce „Postępowania awansowe” w rekordzie osoby ubiegającej się o stopień doktora możliwa jest wyłącznie po stronie modułu źródłowego.

Do korekty danych o postępowaniu awansowych prowadzonych przez twój podmiot potrzebna jest rola INST_DR_DRHAB. Jeśli ją posiadasz, możesz przejść do modułu źródłowego – z poziomu zakładki Postepowania awansowe – za pomocą aktywnego przycisku „Koryguj” [1].

Usunięcie powiązania z postępowaniem awansowym

Powiązanie rekordu osoby ubiegającej się o stopień doktora z postępowaniem awansowego jest czynnością odwracalną. Aby usunąć powiązanie użyj przycisku „Usuń powiązanie z bazą postępowań anansowych” [2].

Przypadki szczególne