Treść tego artykułu jest przeznaczana dla administratorów, którzy chcą odzwierciedlić cofnięcie zgody użytkownika na otrzymywanie mailingu z systemu lub przywrócić wcześniej cofniętą zgodę.
Zgoda na otrzymywanie mailingu o nowościach, modyfikacjach lub innych istotnych wydarzeniach istotnych dla użytkownika z daną rolą w POL-on jest zaznaczana przez system domyślnie podczas nadawania uprawnień.
Wycofanie zgody na mailing
Jako administrator systemu POL-on w jednostce (na prośbę użytkownika) możesz wycofać zgodę na otrzymywanie wiadomości na adres mailowy użyty przy rejestracji konta.
W module Administracja wyszukaj użytkownika za pomocą filtrów i przejdź do szczegółów jego rekordu.
W zakładce Uprawnienia kliknij w przycisk „Edytuj uprawnienia” [1]. Odnajdź w tabeli kolumnę Mailing i odznacz checkbox przy właściwej roli do modułu [2]. Zatwierdź zmiany przyciskiem zapisu na dole strony [3].
Jeśli użytkownik przestaje pracować w module wygaś jego rolę. Dla zawieszonych ról checkbox mailingu pozostaje nieaktywny.
Przywracanie zgody na mailing
Jako administrator systemu w jednostce możesz przywrócić cofniętą zgodę na otrzymywanie wiadomości na adres mailowy użyty przy rejestracji konta. W zakładce Uprawnienia kliknij w przycisk „Edytuj uprawnienia” [1]. Odnajdź w tabeli kolumnę Mailing i zaznacz checkbox przy właściwej roli do modułu [2]. Zatwierdź zmiany przyciskiem zapisu na dole strony [3].