W tym artykule znajdziesz informacje o tym, co znajduje się w module Pracownicy.

Aby dowiedzieć się kogo należy rejestrować w module, przejdź tutaj.

Zaloguj się do POL-on 2.0. Wybierz z menu moduł Pracownicy [1]. Następnie wybierz wykaz nauczycieli akademickich, innych osób prowadzących zajęcia, osób prowadzących działalność naukową oraz osób biorących udział w jej prowadzeniu z twojego podmiotu [2].

Wygląd modułu

Zarejestrowanych pracowników w twoim podmiocie zobaczysz w domyślnym widoku tabeli [1].

Aby odnaleźć rekord pracownika użyj filtrów lub wyszukiwarki znajdujących się po lewej stronie ekranu. Wprowadź dane osobowe lub identyfikacyjne pracownika [2].

Aby przejść do danych szczegółowych rekordu, kliknij w wybrany wiersz [3].

Widok tabelaryczny możesz zamienić na uproszczony klikając w ikonę tabeli w prawym górnym rogu ekranu [1]. W tym widoku jeden rekord pracownika – umieszczony na samej górze lub wskazany – wyświetla się w panelu po prawej stronie [2]. Aby przejść do danych szczegółowych pracownika, kliknij w link aktywny, którym jest jego nazwisko i imię [3]

Filtrowanie/wyszukiwanie 

Dzięki filtrom zestawienia możesz wyszukać pojedynczy rekord (np. prowadzając dane osobowe lub identyfikacyjne) lub przefiltrować rekordy o wskazanych atrybutach.

Możesz wyszukiwać wśród osób, które posiadają [1]:

  • aktualne zatrudnienie (w rekordzie nie wprowadzono daty ustania zatrudnienia systemowego)
  • zatrudnienie we wskazanym okresie (od – do)
  • zatrudnienie na dzień
  • karę pracowniczą lub wyrok sądowy.

Możesz przefiltrować rekordy po stanowisku, wskazując wcześniej charakter i grupę (wybierz po kolei od góry do dołu – charakter, grupę i stanowisko) [2].

Możesz użyć checkboxów i odfiltrować rekordy z informacją [3]:

  • Inna osoba prowadząca zajęcia
  • Uwzględnij dane historyczne osoby
  • Ogranicz do zatrudnień zakończonych w ciągu 30 dni
  • Ogranicz do zatrudnień bez aktywnych warunków zatrudnienia
  • Warunki zatrudnienia poza okresem zatrudnienia.

Kliknij w przycisk „Szukaj” [4].

Wyczyść filtry pomiędzy jednym a drugim wyszukiwaniem/filtrowaniem. Użyj przycisku „Wyczyść”, który dostępny jest w prawym rogu sekcji filtrów [5].

Sortowanie wyników

Wyniki w zestawieniu możesz posortować alfabetycznie rosnąco lub malejąco. Domyślnie ustawione jest sortowanie po nazwach w kolejności rosnącej.

Rekordy i strony

Rekordy wykazu możesz wyświetlić w liczbie 10, 25, 50 i 100 na stronę.

W przypadku wielu rekordów w wykazie, aby przejść do dalszych stron możesz:

  • kliknąć w przycisk „Następna” lub
  • wpisać numer strony i nacisnąć „Enter”.

Rejestracja pracownika i zarzadzanie jego danymi

Jeśli posiadasz rolę edycyjną do modułu możesz m.in.:

  • zarejestrować pracownika w wykazie,
  • skorygować lub uzupełnić jego dane,
  • usunąć rekord pracownika z wykazu.

Informacje o tych czynnościach znajdziesz w osobnych wpisach tutaj.