W tym artykule znajdziesz ogólne informacje o raporcie możliwym do wygenerowania w module Raporty, w obszarze Administracja.
Zaloguj się do POL-on 2.0. Wybierz z menu moduł Raporty [1]. Wybierz kafel Generowanie raportów [2], a następnie obszar Administracja [3].
Obszar będzie widoczny jeśli posiadasz rolę INST_ADM, INST_NAUK_ADM, MIN_ADM.
Aktualnie w obszarze Administracja możliwe jest generowanie Wykazu uprawnień użytkowników systemu POL-on 2.0.
Aby wygenerować i pobrać wybrany raport postępuj zgodnie ze ścieżką opisaną tutaj.
Wykaz uprawnień użytkowników systemu POL-on 2.0
Zakres danych w raporcie obejmuje:
- imię, drugie imię i nazwisko użytkownika systemu,
- login użytkownika,
- e-mail użytkownika,
- telefon użytkownika,
- aktywne logowanie 2FA,
- nazwa instytucji,
- ID instytucji,
- jednostka organizacyjna, w której rola została nadana,
- rola użytkownika,
- opis roli,
- status,
- data ostatniego logowania.
Każda rola to jeden rekord w raporcie. Oznacza to, że jeśli jeden użytkownik ma przypisane np. trzy role, to w raporcie wygenerują się trzy rekordy z jego nazwiskiem (po jednej roli w każdym rekordzie).