W tym artykule znajdziesz ogólne informacje o raporcie możliwym do wygenerowania w module Raporty, w obszarze Administracja.

Zaloguj się do POL-on 2.0. Wybierz z menu moduł Raporty [1]. Wybierz kafel Generowanie raportów [2], a następnie obszar Administracja [3].

Aktualnie w obszarze Administracja możliwe jest generowanie Wykazu uprawnień użytkowników systemu POL-on 2.0.

Aby wygenerować i pobrać wybrany raport postępuj zgodnie ze ścieżką opisaną tutaj.

Wykaz uprawnień użytkowników systemu POL-on 2.0

Zakres danych w raporcie obejmuje:

  • imię, drugie imię i nazwisko użytkownika systemu,
  • login użytkownika,
  • e-mail użytkownika,
  • telefon użytkownika,
  • aktywne logowanie 2FA,
  • nazwa instytucji,
  • ID instytucji,
  • jednostka organizacyjna, w której rola została nadana,
  • rola użytkownika,
  • opis roli,
  • status,
  • data ostatniego logowania.