Treść tego artykułu jest przeznaczana dla administratorów, którzy chcą nadać uprawnienia użytkownikowi w systemie POL-on lub odebrać nadane wcześniej uprawnienia.

W rekordzie użytkownika możesz wykonać poniższe czynności:

Nadanie uprawnień

W rekordzie użytkownika wybierz zakładkę „Uprawnienia” [1].

W przypadku nowego użytkownika kliknij w przycisk „Nadaj uprawnienia w nowej instytucji” [2]. Wprowadź nazwę instytucji [3].

Możesz nadać uprawnienia użytkownikowi:

  • na jednostkę główną lub
  • na jednostkę podrzędną.

Szczegóły nadawania uprawnień na jednostkę podrzędną znajdziesz tutaj.

W przypadku użytkownika, który ma już nadaną rolę na daną jednostkę w systemie kliknij w przycisk „Edytuj uprawnienia” [4].

W tabeli z uprawnieniami zaznacz checkbox przy właściwej nazwie uprawnienia [1].

Możesz wskazać datę wygaśnięcia uprawnienia, korzystając z kalendarza [2]. Jeśli nie ustawisz daty wygaśnięcia uprawnienia będzie ono trwało do zawieszenia konta użytkownika.

Po zaznaczeniu uprawnień zapisz informacje przyciskiem na dole ekranu.

W przypadku nowego użytkownika będzie to przycisk „Nadaj uprawnienia” [3].

W przypadku użytkownika, który miał już nadane role na jednostkę będzie to przycisk „Zapisz” [4].

Odebranie uprawnień

W rekordzie użytkownika wybierz zakładkę „Uprawnienia” [1]. Użyj ikony śmietnika przy wybranej roli [2], a następnie potwierdź wygaszenie uprawnienia [3].

Odebranie uprawnień możesz wykonać w trybie edycji [1]. Odznacz checkbox przy właściwej nazwie uprawnienia [2]. Zapisz zmiany przyciskiem na dole strony [3].