W tym artykule znajdziesz informacje o tym, jak osoba z rolą INST_KSZTALCENIE_SPEC może zarejestrować nowe kształcenie specjalistyczne lub zaktualizować wprowadzone rekordy.
Rejestracja nowego kształcenia specjalistycznego
Kliknij w przycisk „+ Dodaj nowe kształcenie” [1], a następnie uzupełnij formularz.
Formularz najlepiej uzupełniać w kolejności od góry do dołu, wpisując informację z klawiatury lub wybierając dostępną opcję z rozwijanego menu lub poprzez zaznaczenie checboxa.
Wprowadź nazwę kształcenia [2], a następnie wybierz nazwę świadectwa [3]. Do wyboru masz:
- świadectwo dyplomowanego specjalisty
- świadectwo dyplomowanego specjalisty technologa.
W kolejnym kroku wskaż właściwy status kształcenia (prowadzone/zakończone) [4].
Wybierz semestr rozpoczęcia kształcenia [5], a następnie kliknij przycisk „Zapisz” [6].
Nie zarejestrujesz dwóch kształceń specjalistycznych o takiej samej nazwie i rodzaju świadectwa. Możesz zarejestrować rekord o tej samej nazwie kształcenia specjalistycznego, ale innym rodzaju świadectwa.
Edycja/aktualizacja danych o kształceniu specjalistycznym
Jeśli uczelnia zakończy prowadzone kształcenie lub ponownie uruchomia zakończone wcześniej kształcenie, odszukaj właściwy rekord, a następnie skorzystaj z:
- ikony ołówka, po wyszukaniu rekordu [1] lub
- przycisku „Usuń kształcenie specjalistyczne” w trybie edycji rekordu [2].
W sekcji statusu zaznacz właściwy checkbox, aby odzwierciedlić stan bieżący [1]. Nie zapomnij zapisać danych [2].
W trybie edycji możesz poprawić każdą wskazaną błędnie informację dotycząca kształcenia specjalistycznego (nazwa kształcenia, nazwa świadectwa, semestr rozpoczęcia).
Usunięcie danych o kształceniu specjalistycznym
Zarejestrowany rekord możesz usunąć z wykazu za pomocą:
- ikony śmietnika po wyszukaniu rekordu [1] lub
- przycisku „Usuń kształcenie specjalistyczne” w trybie edycji rekordu [2].
System poprosi cię o potwierdzenie [3], a następnie poinformuje cię o usunięciu rekordu. Czynność ta jest nieodwracalna.