Z tego artykułu dowiesz się jak administrator systemu w instytucji może wprowadzić i zarządzać danymi jednostki organizacyjnej.
Rejestracja jednostki organizacyjnej/podrzędnej służy do administrowania danymi. Do wprowadzonych w module Instytucje jednostek można przypisać kierunki studiów oraz pracowników instytucji (w ramach rejestrowanego warunku zatrudnienia).
Przypisanie do jednostki podrzędnej nie zmienia prawnych podstaw prowadzenia studiów na uczelni czy zatrudnienia. Ma charakter wyłącznie organizacyjny.
Jeśli jesteś administratorem systemu w instytucji, zaloguj się i wybierz moduł Instytucje. Przejdź do zakładki „Jednostki organizacyjne”.
Możesz:
- dodać nową jednostkę organizacyjną za pomocą przycisku „Dodaj nowa jednostkę organizacyjną” [1],
- dodać nową jednostkę podrzędną do zarejestrowanej jednostki organizacyjnej za pomocą ikony „+” przy wprowadzonej jednostce [2].

W zależności od wybranej ścieżki – w formularzu znajdziesz odpowiednią nazwą jednostki nadrzędnej [1]. Uzupełnij formularz w zakresie danych wymaganych. Są to [2]:
- Nazwa jednostki organizacyjnej,
- Data założenia.

Jeśli chcesz wprowadź [3]:
- Dane adresowe,
- Dane kontaktowe.
Na koniec zapisz formularz za pomocą przycisku „Dodaj jednostkę organizacyjną” [4].

Dane zarejestrowanej jednostki organizacyjnej możesz:
- edytować (ikona ołówka) [1] lub
- usunąć (ikona śmietnika) [2].

Po kliknięciu w ikonę ołówka możesz poprawić lub uzupełnić dane jednostki organizacyjnej. Zmiana będzie wymagała zapisu!
Jeśli jednostka zakończyła swoją działalność, wprowadź datę zakończenia działalności jednostki [1]. Po zapisie status jednostki zmieni się z „Działająca” na „Zlikwidowana” [2].

Po kliknięciu w ikonę śmietnika przy wybranej jednostce, będziesz musiał potwierdzić chęć usunięcia [3]. Czynność ta jest nieodwracalna.

O tym jak wprowadzić filię do modułu dowiesz się tutaj.