Z tego artykułu dowiesz się jak administrator systemu w instytucji może wprowadzić i zarządzać danymi jednostki organizacyjnej.

Jeśli jesteś administratorem systemu w instytucji, zaloguj się i wybierz moduł Instytucje. Przejdź do zakładki „Jednostki organizacyjne”.

Możesz:

  • dodać nową jednostkę organizacyjną za pomocą przycisku „Dodaj nowa jednostkę organizacyjną” [1],
  • dodać nową jednostkę podrzędną do zarejestrowanej jednostki organizacyjnej za pomocą ikony „+” przy wprowadzonej jednostce [2].

W zależności od wybranej ścieżki – w formularzu znajdziesz odpowiednią nazwą jednostki nadrzędnej [1]. Uzupełnij formularz w zakresie danych wymaganych. Są to [2]:

  • Nazwa jednostki organizacyjnej,
  • Data założenia.

Jeśli chcesz wprowadź [3]:

  • Dane adresowe,
  • Dane kontaktowe.

Na koniec zapisz formularz za pomocą przycisku „Dodaj jednostkę organizacyjną” [4].

Dane zarejestrowanej jednostki organizacyjnej możesz: 

  • edytować (ikona ołówka) [1] lub
  • usunąć (ikona śmietnika) [2].

Po kliknięciu w ikonę ołówka możesz poprawić lub uzupełnić dane jednostki organizacyjnej. Zmiana będzie wymagała zapisu!

Po kliknięciu w ikonę śmietnika przy wybranej jednostce, będziesz musiał potwierdzić chęć usunięcia [3]. Czynność ta jest nieodwracalna.

O tym jak wprowadzić filię do modułu dowiesz się tutaj.