System udostępniania dokumentacji działalności naukowej i artystycznej (STUDNIA) jest odrębnym systemem od systemu POL-on 2.0. Na potrzeby pracy w systemie Studnia użytkownik musi mieć w systemie POL-on 2.0 przypisaną rolę INST_DZIALANOSC_NAUKOWA. Jest to konieczne, aby zalogować się do tego systemu oraz zarejestrowania w nim pliku stanowiącego dowód wpływu, który następnie będzie wykorzystany przy rejestracji opisów wpływu.
Korzystanie z systemu STUDNIA jest konieczne do prawidłowej rejestracji Opisu dowodu wpływu w systemie POL-on 2.0. Kolejność pracy w obu systemach jest dowolna, jednak wszystkie pliki, które powinny być uwzględnione w Opisie wpływu, powinny być dodane w Studni i powiązane z odpowiednim Opisem wpływu w POL-on 2.0 przed zatwierdzeniem Opisu wpływu.
Uwaga: Maksymalna dopuszczalna wielkość pliku umieszczanego w systemie STUDNIA to 500 megabajtów. Natomiast dopuszczalne formaty to: .pdf, .mp3, .mp4, .mpeg4 lub .avi.
Strona logowania do systemu STUDNIA:
STUDNIA jest dostępna pod adresem: https://studnia.opi.org.pl/login
Po zalogowaniu się do systemu STUDNIA użytkownik może przeglądać listę plików umieszczonych tam przez jego uczelnię lub instytucję naukową.
-
- System udostępnia możliwość filtrowania tej listy według:
- roku ewaluacji,
- nazwy pliku,
- daty dodania pliku,
- słów kluczowych przypisanych do pliku,
- tytułu opisu wpływu przypisanego do pliku,
- tytułu dowodu wpływu przypisanego do pliku,
- dyscypliny naukowej przypisanej do pliku,
- lub też pozwala ograniczyć tę listę wyłącznie do plików dodanych przez zalogowanego użytkownika.
- pozwala też sortować listę według nazwy pliku, daty jego dodania, tytułu opisu wpływu lub tytułu dowodu wpływu;
- pobrać wybrany plik;
- usunąć wybrany plik;
- dodać nowy plik;
- edytować metadane dodanego wcześniej pliku.
- System udostępnia możliwość filtrowania tej listy według:
Podczas dodawania nowego pliku do systemu, użytkownik ma możliwość:
- zdefiniowania dla niego do 10 słów kluczowych. Może wprowadzić nowe słowo kluczowe lub wybrać słowo kluczowe dodane wcześniej przez innego użytkownika z jego instytucji. Jest to czynność opcjonalna. Słowa kluczowe ułatwiają wyszukiwania i kategoryzację plików;
- przypisanie do pliku tytułu opisu wpływu;
- przypisanie do pliku tytułu dowodu wpływu;
- przypisanie do pliku dyscypliny naukowej.
System pozwala dodać jedynie pliki w formatach określonych w prawie (.pdf, .mp3, .mp4, .mpeg4 lub .avi.).
Po zatwierdzeniu operacji przyciskiem „Dodaj plik”, nowy plik pojawia się na liście i jest możliwy do wskazania z poziomu rejestracji opisów wpływu.