Podstawy prawne
Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
Art. 343. 1. 19) informacje o pełnionych funkcjach kierowniczych w uczelni;
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 6 marca 2019 r. (wraz z późniejszymi zmianami) w sprawie danych przetwarzanych w Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on
§ 2 ust, 8. W zakresie danych, o których mowa w art. 343 ust. 1 pkt 19 ustawy, w wykazie pracowników zamieszcza się następujące informacje:
1) nazwę uczelni;
2) nazwę pełnionej funkcji kierowniczej;
3) zakres obowiązków związanych z pełnioną funkcją kierowniczą;
4) datę rozpoczęcia pełnienia funkcji kierowniczej;
5) datę zakończenia pełnienia funkcji kierowniczej;
6) dane kontaktowe związane z pełnioną funkcją kierowniczą:
a) adres służbowej poczty elektronicznej,
b) numer telefonu służbowego
Aby dodać informacje o funkcji kierowniczej pracownikowi przejdź do jego danych, wybierz zakładkę Funkcje kierownicze, a następnie kliknij w przycisk „+ Dodaj funkcję kierowniczą”.
Uzupełnij formatkę, wprowadzając obowiązkowo:
- nazwę funkcji zgodną z zapisami statutu uczelni,
- okres pełnienia funkcji od (nie może być to data z przyszłości!)
- zakres obowiązków
- email (związany z pełnioną funkcją)
- numer telefonu (związany z pełnioną funkcją)
Zarejestrowaną funkcję kierowniczą możesz:
- edytować korzystając z przycisku „Koryguj” (ikona ołówka) lub
- usunąć za pomocą przycisku „Usuń” (ikona kosza na śmieci).