W tym artykule znajdziesz informacje jak zarejestrować informacje dotyczące funkcji kierowniczych pracownika uczelni.

Reguły merytoryczne

Funkcje kierownicze rejestrowane są nauczycielom akademickim, innym osobom prowadzącym zajęcia, osobom prowadzącym działalność naukową lub biorącym udział w jej prowadzeniu w uczelni.

Rejestrowane funkcje kierownicze powinny być zgodne ze statutem uczelni.

Zakres obowiązków oznacza zakres obowiązków związanych z rejestrowaną funkcją kierowniczą – powinien zwierać najważniejsze obowiązki, bez odwoływania się do konkretnych przepisów w statucie.

Reguły techniczne

Okres pełnienia funkcji kierowniczej (od-do) musi całościowo zawierać się w okresie zatrudnienia systemowego. Jeśli w zatrudnieniu występują okresy przerwy, pełniona funkcja kierownicza nie może obejmować okresu kiedy pracownik miał przerwę w zatrudnieniu.

Pola tekstowe w formularzu funkcji kierowniczych mają ograniczenie do 255 znaków ze spacjami – z wyjątkiem zakresu obowiązków, który ma wielkość 1024 znaków ze spacjami.

Aby dodać informacje o funkcji kierowniczej odnajdź pracownika w wykazie [1] i przejdź do jego danych [2].

W zakładce Funkcje kierownicze kliknij w przycisk „+ Dodaj funkcję kierowniczą” [3].

Wprowadź:

  • nazwę funkcji zgodną z zapisami statutu uczelni (pamiętając o ograniczeniach wielkości pola) [1],
  • okres pełnienia funkcji od (który nie może być datą przyszłą),
  • zakres obowiązków (pamiętając o ograniczeniach wielkości pola) [2],
  • email (związany z pełnioną funkcją),
  • numer telefonu (związany z pełnioną funkcją).

Zapisz formularz [3].

Zarejestrowaną funkcję kierowniczą możesz:

  • edytować (ikona ołówka) [1] lub
  • usunąć (ikona kosza) [2].