W tym artykule znajdziesz informacje o tym, jak poprawić lub zarejestrować zmianę danych osobowych w postępowaniu awansowym.

W rekordzie postpowania awansowego w zakładce „O osobie” możesz:

  • skorygować wprowadzone błędnie dane osobowe,
  • zarejestrować nową wersję danych osobowych, w przypadku ich zmiany.

Korekta danych

Jeśli dostrzeżesz błąd w danych osobowych, przejdź do szczegółów rekordu [1].

W domyślnej zakładce „O osobie” wybierz przycisk „Koryguj” [2].

Popraw błąd lub uzupełnij wybrane pola w formularzu [3]. Zapisz dane [4].

Rejestracja zmiany danych

Znajdź rekord postępowania, który wymaga aktualizacji danych osobowych za pomocą filtrów zestawienia i przejdź do jego szczegółów [1].

W domyślnej zakładce „O osobie” wybierz przycisk „Zmień aktualne dane” [2].

Wprowadź do formularza nowe dane. W przypadku nowych wersji wcześniej rejestrowanych danych wprowadź je w pola z dopiskiem „- aktualne” [1]. Zatwierdź zmianę przyciskiem „Zapisz” [2].

Dane historyczne (z wniosku o wszczęcie postępowania) są przechowywane i wykorzystywane na równi z danymi aktualnymi, dlatego

  • po zapisie zobaczysz pierwotną i aktualną wersję danych [3],
  • filtry zestawienia pozwlą ci wyszukiwać rekord po aktualnych i – domyslnie – po historycznych danych [4].