W tym artykule znajdziesz informacje o tym, co znajduje się w zakładce „Dane aktualne instytucji” oraz dowiesz się jak administrator systemu w podmiocie może zaktualizować dane kontaktowe instytucji.
Dane o twojej instytucji wyświetlane są w zakładkach:
- Dane aktualne,
- Szczegóły danych,
- Jednostki organizacyjne,
- Filie,
- Związki historyczne (instytucje poprzedzające i dziedziczące).
W sekcji Dane podstawowe znajdziesz informacje wprowadzane przez pracownika ministerstwa. Są to:
- Nazwa uczelni,
- Data utworzenia,
- Organ nadzorujący,
- Rodzaj uczelni,
- Typ,
- Numer uczelni,
- Status,
- Data likwidacji (wprowadzana po zaistnieniu zdarzenia).
Informacja o osobie kierującej podmiotem, jest zaciągana do modułu Instytucje z modułu Osoby kierujące podmiotem [1].
Dane osoby kierującej podmiotem wprowadza i aktualizuje administrator system w instytucji w osobnym module.

Sekcja „Numery identyfikacyjne” zawiera numery rejestrowane przez pracownika ministerstwa:
- REGON,
- NIP,
- KRS.
Sekcja „Dane kontaktowe” zawiera:
- Adres strony www,
- Adres e-mail,
- Telefon,
- Adres skrzynki podawczej,
- Adres do doręczeń elektronicznych.

Sekcja dane adresowe obejmuje informacje o lokalizacji instytucji.

Szczegóły danych
- Jeśli klikniesz w przycisk Przejdź do szczegółów, znajdujący się w sekcji danych podstawowych [2] zostaniesz przeniesiony do zakładki Szczegóły danych [3].
- Jeśli klikniesz w przycisk Przejdź do szczegółów, znajdujący się w sekcji danych adresowych [4] zostaniesz przeniesiony od razu do jej szczegółów ww zakładki.
W zakładce Szczegóły danych możesz zapoznać się z wszystkimi wesjami danych o instytucji.


Aktualizacja danych
Administrator systemu w instytucji może zaktualizować tylko dane kontaktowe! Pozostałe dane z zakładki aktualizuje pracownik ministerstwa. Więcej o tym możesz przeczytać tutaj.
Aby zaktualizować dane kontaktowe wybierz przycisk „Edytuj” [1]. Wprowadź lub popraw informacje w formularzu. Zapisz zmiany przyciskiem zapisu [2].


Inne czynności, które (administrator systemu) możesz wykonać w zakresie danych instytucji to
Podstawy prawne:
Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2018 poz. 1668) – Art. 342 ust. 3 pkt 4; art. 346 ust. 1 pkt 1 i 3.
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie danych przetwarzanych w Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on z dnia 12 września 2024 r. – rozporządzenie ws. POL-on (Dz. U z 2024, poz. 1403) – § 5 ust. 1 pkt 1-14, ust. 2pkt 1, § 12 ust. 1 pkt 3a, ust. 2 pkt 1.