W tym artykule znajdziesz pomocne informacje, które pozwolą ci uzyskać szybką i precyzyjną odpowiedź.
Przed zgłoszeniem uwagi sprawdź czy problem nie został opisany na stronach Pomocy lub w sekcji najczęściej zadawanych pytań (FAQ).
Logowanie
- Zanim zgłosisz uwagę zaloguj się do POL-on. Dzięki temu zostaniesz od razu zalogowany do systemu Helpdesk, a w twoim zgłoszeniu cześć danych wypełni się automatycznie.
- Jeśli masz konta w kilku kontekstach (instytucja główna, wydział), napisz zgłoszenie po zalogowaniu się we właściwym kontekście (np. jeśli twoje zgłoszenie dotyczy wydziału, zaloguj się w kontekście wydziału).
Zgłoszenie
- Wybierz właściwy charakter (techniczny lub merytoryczny) i obszar zgłoszenia. Dzięki temu twoje zgłoszenie trafi do właściwego operatora w OPI lub eksperta zewnętrznego.
- Pisz konkretnie i dokładnie. Używaj krótkich zdań. W jednym zgłoszeniu opisz jeden problem.
- Podaj informacje kogo i czego dotyczy zgłoszenie (dane osoby, nazwa/kod kierunku/jednostki, tytuł projektu, numer patentu itp.).
- Wskaż jakiego miejsca w systemie dotyczy zgłoszenie (moduł, zakładka, sekcja, pole).
- Opisz na czym polega błąd – co działa, a co nie działa. Jeśli system wyświetla komunikat, podaj jego treść.
- Opisz jakie kroki po kolei wykonałeś w systemie i jaki efekt chciałeś osiągnąć.
- Dołącz zrzut ekranu lub importowany plik. W przypadku błędu importu podaj dane osób, przy których pojawia się błąd.
- Nie wysyłaj kilka razy tego samego zgłoszenia. O przyjęciu zgłoszenia poinformujemy cię e-mailem. Ewentualną dalszą korespondencję (w tej samej sprawie) prowadź w ramach tego samego zgłoszenia.
Zapamiętaj! Nie mamy uprawnień, aby wprowadzać lub usuwać dane w podmiocie.
Nie jesteśmy w stanie pomóc, jeśli problem dotyczy systemu uczelnianego (np. USOS-a).