unieważnienie

Czy w przypadku błędnego unieważnienia rekordu w module Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów (czynność nieodwracalna) należy ponownie wprowadzić rekord do wykazu z właściwym statusem (tj. aktywny)?

Jak należy postąpić, gdy osoba upoważniona do podpisywania dokumentów kończy pełnienie funkcji albo przestaje być pracownikiem jednostki? Czy należy unieważnić jej podpis?

Czy jest jakieś archiwum, w którym możemy zobaczyć osoby unieważnione?

Co należy zrobić, jeśli wprowadzimy od razu datę końca kadencji, a dana osoba wcześniej zakończy pełnienie funkcji? 

Czy w przypadku kolejnej kadencji organu, należy ponownie dodać wzór podpisu? Przy wprowadzonej „dacie do” nie ma możliwości zmiany zakresu jego ważności.

Jaka jest różnica między „unieważnieniem” (wzoru lub osoby upoważnionej) a „usunięciem”?

Czym różni się status „zakończ” od statusu „unieważnij” w rekordach w module Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów?