Pomoc POL-on
  • Pomoc
  • FAQ
  • Szkolenia
  • Portal POL-on
  • Zaloguj do POL-on
Szukaj w:

Przykładowe hasła: Kierunki studiów , Zatrudnienie , Pracownicy , Moduł Centralnego Logowania (MCL)
  • Centrum pomocy
  • FAQ

kształcenie na odległość

Czy w S-10, Dział 8 (Studenci studiów prowadzonych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość ) wypełniamy ten dział przy nauczaniu hybrydowym w Uczelni?

Zgodnie z objaśnieniami znajdującymi się na stronach pomocy należy wykazać wyłącznie te kierunki studiów, na których zgodnie z organizacją kształcenia prowadzone są z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość(jeśli program kształcenia to przewidywał).

Uwaga: Organizację kształcenia na odległość określa rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 IX 2018 r. w sprawie studiów (Dz. U. z 2021 r. poz. 661, z późn. zm.).

Dodatkowe wyjaśnienie:

zgodnie z § 13 ww. rozporządzenia liczba punktów ECTS, jaka może być uzyskana w ramach kształcenia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, nie może być większa niż:

  • 50% liczby punktów ECTS, o której mowa w § 3 ust. 1 pkt 1 – w przypadku studiów o profilu praktycznym;
  • 75% liczby punktów ECTS, o której mowa w § 3 ust. 1 pkt 1 – w przypadku studiów o profilu ogólnoakademickim.

Jednocześnie, zgodnie z § 13a ww. rozporządzenia w okresie od dnia ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii do końca semestru, w trakcie którego stan ten został odwołany, zajęcia na studiach mogą być prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość niezależnie od tego, czy zostało to przewidziane w programie studiów. Liczby punktów ECTS przypisanych do zajęć prowadzonych w ww. okresie z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość nie wlicza się do liczby punktów ECTS, o której mowa w § 13.

Permalink Data publikacji: 14 stycznia 2022

Kategorie

  • Administracja (8)
  • Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych (14)
  • Dane finansowe instytucji (17)
  • Doktoranci (POL-on 1) (10)
  • GUS – S-M (23)
  • GUS – sprawozdania (29)
  • Import danych (8)
  • Instytucje (2)
  • Inwestycje (25)
  • Kierunki studiów (34)
  • Moduł Centralnego Logowania (MCL) (7)
  • Ogólne (3)
  • Osiągnięcia artystyczne (11)
  • Osoby ubiegające się o stopień doktora (61)
  • Osoby upoważnione do podpisywania dokumentów (37)
  • Patenty i prawa ochronne (28)
  • Postępowania awansowe (25)
  • Pracownicy (30)
  • Pracownicy – funkcje kierownicze (5)
  • Pracownicy – inne osoby prowadzące zajęcia (29)
  • Pracownicy – nieobecności (10)
  • Pracownicy – oświadczenia (26)
  • Pracownicy – prowadzone zajęcia (14)
  • Pracownicy – stopnie i tytuły (12)
  • Pracownicy – zatrudnienie (33)
  • Projekty naukowe (88)
  • Raporty (Moduł POL-on) (4)
  • Raporty (RAD-on) (2)
  • Repozytorium pisemnych prac dyplomowych (6)
  • REST API (5)
  • Studenci (56)
  • Studenci – cudzoziemcy (13)
  • Szkoły doktorskie (12)
  • Szkoły doktorskie – ewaluacja (6)
  • Zawiadomienia (POL-on 1) (4)
  • Archiwum (10)

FAQ

  • 28 kwietnia 2025 Jakie źródło finasowania wybrać dla projektów z Horyzont Europa, Horyzont 2020?
  • 28 kwietnia 2025 Jakie źródło finasowania wybrać dla projektów z funduszy strukturalnych?
  • 1 kwietnia 2025 Jak zachować się w systemie w sytuacji zmian w Karcie Polaka (po dostosowaniu formularza i rozszerzeniu o nowe pola)?
  • 7 lutego 2025 Jak należy rozumieć podstawę przyjęcia i kształcenia cudzoziemca "umowa międzynarodowa"?
  • 11 grudnia 2024 Czy regulamin rekrutacji i inne załączniki oraz pola opisowe będą dotyczyć 5 czy 4 lat?
  • 11 grudnia 2024 Czy każdy redaktor po zakończeniu pracy musi zapisać wprowadzone dane przyciskiem "Zapisz", czy system samoczynnie zatrzyma się na ostatnich wprowadzonych informacjach?
  • 11 grudnia 2024 Czy w SED-ok w tym samym czasie może pracować kilku redaktorów pomocniczych na różnych częściach raportu, ewentualnie równocześnie na raporcie i na wstępie tj. współpraca z samorządem?
  • 11 grudnia 2024 W kwestii 14 dni na wniesienie uwag po otrzymaniu raportu wstępnego albo końcowego - czy podmiot może zrezygnować - w jaki sposób, czy wówczas musi ponownie oświadczyć?
  • 11 grudnia 2024 W zakresie oceny rekrutacji pojawia się ikonka odwołująca do zaledwie 4 lat naborów, dlaczego? Czy dlatego, że model powstał w 2023 roku a teraz jest dopisywany w systemie kolejny rok naboru 2023/2024?
  • 11 grudnia 2024 Jak wygląda droga kontaktu z kandydatami na ekspertów, żeby mogli się przygotować do całego procesu od strony szkolenia i merytorycznie?

POL-on Zintegrowany System Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym

To najbardziej obszerne repozytorium danych o polskiej nauce i szkolnictwie wyższym. Wyodrębniono w nim blisko 40 modułów. Jest największym z punktu widzenia zakresu zbieranych danych działającym systemem publicznym. Dane gromadzone w systemie służą przede wszystkim MNiSW do kształtowania polityki dotyczącej obszaru nauki i szkolnictwa opartej na faktach. Jego działanie i zakres gromadzonych danych, a także rolę w obszarze systemów informatycznych państwa, określają właściwe ustawy i rozporządzenia. Odbiorcami danych, poza MNiSW, są inne agendy rządowe, np.: Główny Urząd Statystyczny, Centralna Komisji do spraw Stopni i Tytułów, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Narodowe Centrum Nauki. Podstawowym celem systemu jest realny wpływ na efektywne wydawanie środków publicznych na naukę i kształcenie. System POL-on ułatwił uczelniom wiele obowiązków sprawozdawczych umożliwiając zdalną sprawozdawczość. Dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji system bada różnego typu naruszenia i trendy, co daje możliwość śledzenia zdarzeń i ich weryfikacji w czasie rzeczywistym w oparciu o duże zbiory danych (big data). Pewien zakres informacji zebranych w systemie udostępniany jest publicznie.

Deklaracja dostępności

© 2025 Pomoc POL-on

Zadanie jest finansowane ze środków Ministra Nauki.

Powrót do góry