Poniżej przedstawiamy podstawowe rozwiązania tego problemu:
- Jeśli błędny adres e-mail został wprowadzony na poziomie systemu POL-on – to adres może zmienić administrator systemu lub sam użytkownik.
- Jeśli błędny adres e-mail został wprowadzony w systemie MCL – to jego poprawa może być wykonana jedynie przez samego użytkownika. Mogą tu wystąpić następujące przypadki:
- Użytkownik pamięta swoje hasło do konta MCL.
- Jeśli problem dotyczy aktywnego konta MCL, wówczas użytkownik musi jedynie zmienić adres e-mail z poziomu panelu użytkownika MCL.
- Jeśli problem dotyczy konta MCL, które jeszcze nie zostało potwierdzone, wówczas należy się skontaktować z działem Helpdesk OPI PIB.
- Użytkownik nie pamięta swojego hasła do konta MCL. W tej sytuacji użytkownik musi wysłać prośbę o pomoc do Helpdesku OPI PIB. jest to droga ostateczna i każdy przypadek będzie rozstrzygany odrębnie. Nie każdy przypadek (ze względu na bezpieczeństwo systemu) będzie rozwiązany pozytywnie.
- Użytkownik pamięta swoje hasło do konta MCL.