8.02.2023 r. w systemie POL‑on 2.0 został udostępniony do wypełnienia Formularz danych uzupełniających na potrzeby naliczenia subwencji na rok 2023.
Formularz znajduje się:
- w module Baza dokumentów planistyczno-sprawozdawczych,
- po wybraniu w filtrze Rok sprawozdawczy wartość 2022,
- dla osób posiadających rolę INST_PR_SPR.
Należy w nim uzupełnić zakres danych dotyczący:
- współpracy międzynarodowej,
- pracowników cudzoziemców,
- projektów, na które uczelnia samodzielnie lub w ramach konsorcjum otrzymała finansowanie lub dofinansowanie w roku 2022, w ramach programu ramowego w zakresie badań naukowych i innowacji (2014-2020) „HORYZONT 2020” oraz programu ramowego w zakresie badań naukowych i innowacji (2021-2027) „HORYZONT EUROPA”.
UWAGA! W tym roku w części 1 dotyczącej współpracy międzynarodowej przywrócona została możliwość importu umów z pliku.
Do złożenia formularza zobligowane są uczelnie publiczne akademickie nadzorowane przez MEiN i 6 uczelni kościelnych, które otrzymują subwencję na zasadach uczelni publicznych musi uzupełnić część 1 i 2:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II,
- Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie,
- Papieski Wydział Teologiczny we Wrocławiu,
- Akademia Katolicka w Warszawie,
- Akademia Ignatianum w Krakowie,
- Prawosławne Seminarium Duchowne.
Ostatni arkusz (część 3) dotyczący projektów wypełnia tylko 9 uczelni IDUB:
- Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie,
- Politechnika Gdańska,
- Politechnika Śląska,
- Politechnika Warszawska,
- Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu,
- Uniwersytet Jagielloński w Krakowie,
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu,
- Uniwersytet Warszawski,
- Uniwersytet Wrocławski.
Termin przesłania sprawozdania do Ministerstwa: 28 lutego 2023 r.
Więcej informacji dotyczących wypełniania formularza w dedykowanym wpisie pomocy: https://polon.nauka.gov.pl/pomoc/knowledge-base/formularz-danych-uzupelniajacych-na-potrzeby-subwencji-na-2023-r/