W związku z pojawiającymi się z Państwa strony pytaniami, przedstawiamy szczegółową informację związaną z planami zmian w systemie przewidzianymi na najbliższy tydzień:
Więcej informacji o zakresie zmian znajdą Państwo na stronie Wersji systemu.
-
W dniu 15.12.2014 wdrożona zostanie wersja oprogramowania o numerze 5.1 zawierająca:
-
Funkcjonalność umożliwiającą złożenie oświadczenia rektora do wykazu studentów (patrz: pomoc)
-
Mechanizm masowego uzupełniania danych osobowych na podstawie numeru PESEL
-
Pierwszą część poprawek w systemie na podstawie Państwa zgłoszeń
-
-
W dniu 15.12.2014 odświeżone zostanie również środowisko testowe POL‑on demo
-
Najpóźniej do 19.12.2014 wdrożona zostanie wersja o numerze 5.2 zawierająca:
-
Odblokowanie możliwości rejestracji informacji o stopniach naukowych dostosowanych do zmian wynikających z nowelizacji ustawy o stopniach i tytułach naukowych (moduł dr, dr hab.)
-
Odblokowanie zestawień minimum kadrowego w module pracowników
-
Poprawki pozostałych zgłoszeń (między innymi komunikatu „Brak dostępu” w imporcie masowym – opis błędu i doraźny sposób jego obsługi dostępny na stronach pomocy systemowej: Komunikat importu: brak dostępu)
-