Wersje systemu Wersje systemu

2011-10-24 wersja 1.3.5

Lista zmian:

  • Przenoszenie uprawnień do prowadzenia kierunku (RUN i uczelnie publiczne). Dodanie okna wyboru co ma się stać z kierunkiem jeżeli jest prowadzony – czy ma być przeniesiony czy zlikwidowany. Ujednolicenie funkcji przenoszenia dla uczelni publicznych i niepublicznych
  • Możliwość wyboru jednostki organizacyjnej przy edycji uprawnień na ekranie weryfikacji uprawnień w RUN
2011-10-24 wersja 1.3.4

Lista zmian:

  • Zmiany w zestawieniu minumum kadrowego dla sprawozdania rektora
  • Dodanie wykrywania czy w przeglądarce zainstalowano flash
  • Poprawa walidatorów w imporcie
  • Poprawka czyszczenia filtrów po powrocie z historii w systemie zgłoszeń
  • Poprawka zliczania znaków w systemie zgłoszeń
  • System zglosznen - poprawka 'ruszajacych się' filtrow
  • Zglosznenia - poprawa błędu czyszczenia filtru satusu przy zmianie fitru kategorii
  • Poprawienie zapisywania minimum kadrowego dla więcej niż jednego kierunku
2011-10-20 wersja 1.3.3

Lista zmian:

  • Umożliwienie uczelniom rolniczym uzupełniania raportu rektora
  • Poprawka błędu stronnicowania / filtrowania prowadzonych kierunków
  • Zmiana sposobu wyświetlania specjalności w ankietach EN1
2011-10-18 wersja 1.3.2

Lista zmian:

  • W zestawieniu użytkowników (menu Administracja/Użytkownicy) dodanie możliwości sortowania po nazwie instytucji;
  • Poprawka filtru dla prowadzonych kierunków (zły filtr dla jednostek podrzędnych);
  • Poprawka sprawdzania czy zostały potwierdzone uprawnienia do prowadzenia kierunków przez ministerstwo w uczelniach niepublicznych podczas próby uruchomienia nowego kierunku;
  • Raport Rektora: po utworzeniu raportu pozostajemy na liście raportów;
  • Raport Rektora: dostosowanie nagłówków na stronach 0001899;
  • Raport Rektora: korekta literówki na ekranie wieloetatowości;
  • Przenoszenie i edycja uprawnień do prowadzenia kierunków na ekranie nowego/edycji wpisu w rejestrze RUN;
  • Poprawka funkcjonalności przypisania, przenoszenia i zamknięcia zgłoszeń;
  • Poprawka dostępności edycji struktury instytucji;
  • Poprawa walidatorów w imporcie danych o pracownikach;
  • Poprawa dostępu anonimowego do jednostek naukowych/rejestru szolnictwa wyższego;
  • Poprawa edycji stopni naukowych;
  • Korekta raportu "uprawnienia do nadawania stopni - pracownicy w jednostkach" - brak podziału na strony i nieprawidłowa liczba zwracanych rekordów.
Wyświetlanie 196 - 199 z 199 rezultatów.
Pozycji na stronę 5
z 40