Skip to Content
Navigation
Strona główna
O Systemie
System
Wersje systemu
Harmonogram prac
Aktualności
Pomoc
Pomoc Systemu
Pomoc merytoryczna
Pomoc techniczna
Podstawy prawne
Ankieta jednostki
Konferencje i szkolenia
Konferencje MNiSW
Szkolenia OPI
Filmy szkoleniowe
Ogólnodostępne zestawienia
Ewidencja uczelni niepublicznych
Infrastruktura informatyczna
Infrastruktura naukowo-badawcza
Instytucje kościelne
Inwestycje
Laboratoria badawcze i aparatura
Nagrody i wyróżnienia
Nieruchomości
Ogólnopolski wykaz nauczycieli akademickich i pracowników naukowych
Ogólnopolski wykaz osób, którym nadano stopień doktora lub doktora habilitowanego
Ogólnopolski wykaz osób, którym nadano tytuł profesora
Osiągnięcia artystyczne pracowników jednostki
Patenty i prawa ochronne
Projekty naukowe
Rejestr instytucji szkolnictwa wyższego
Rejestr jednostek naukowych
Rejestr związków uczelni publicznych
Uprawnienia jednostek do nadawania stopni naukowych
Wartości niematerialne i prawne
Wdrożenia wyników badań naukowych lub prac rozwojowych przez inne podmioty
Wdrożone systemy jakości
Wykaz pracowników naukowych zatrudnionych w jednostkach naukowych przy realizacji badań naukowych lub prac rozwojowych
Wykaz zorganizowanych konferencji naukowych
Zestawienie prowadzonych studiów na kierunkach
Pomoc ORPPD
O repozytorium
Podręcznik użytkownika
Zasilanie ORPPD
Wersje systemu ORPPD
RSS
Breadcrumbs
POL-on
O Systemie
Wersje systemu
2011-10-31 wersja 1.4.1
Wersje systemu
«Powrót
2011-10-31 wersja 1.4.1
31.10.11 09:39
autor: Wojciech Kubik
Lista zmian:
[Administracja - zgłaszanie uwag] Wyświetlania kodu i nazwy instytucji po zalogowaniu użytkownika np. INST_ADM - Administrator instytucji
[Administracja - zgłaszanie uwag] Ustawienie pola nazwa użytkownika jako tylko do odczytu, jeśli użytkownik jest zalogowany
[Administracja] Poprawka błędu: jeśli użytkownik jest zalogowany, to może nie mieć kontekstu instytucji (rola SYSTEM, OPI_HELP)
[Administracja - zgłaszanie uwag] Poprawka błędu: przy wyborze problemu merytorycznego powinno być wymagane podanie Ministerstwa
[Moduł "Kierunki Studiów"] Dodanie nowej funkcjonalności: usuwanie fizycznie z bazy kierunków kształcenia (+ sprawdzanie powiązań)
Poprawa generowania dokumentu pdf raportu minimum kadrowego
Poprawa stronnicowania w zestawieniu zgłoszeń
Poprawa komunikatu i rozmieszczenia przycisków w weryfikacji uprawnień w RUN - edycja i przenoszenie kierunku wraz z uprawnieniem
Poprawa komunikatu walidatora importu danych o pracownikach
Zmiana daty zatrudnienia 'od' na datę objęcia stanowiska w zestawieniu minimum kadrowego w sprawozdaniu redaktora
Modyfikacja systemu blokowania sprawozdania rektora (blokowanie każdej sekcji oddzielnie) w celu umozliwienia równoległej pracy wielu użytkownikom
Poprzedni
Następny
O Systemie
System
Wersje systemu
Harmonogram prac