← Powrót

Zmiana konta lokalnego na konto centralne

Proces zmiany konta

  1. Użytkownik po zalogowaniu do POL-on otwiera panel „Moje dane” i wciska przycisk „Zmień konto”
  2. System POL-on generuje wiadomość e-mail na adres zarejestrowany w systemie POL-on w której znajduje się link
  3. System wyświetla informację iż przesłał maila
  4. Użytkownik otwiera swoją skrzynkę e-mail oraz klika w link zamieszczony w mailu z systemu POL-on
  5. Link przenosi użytkownika na stronę logowania systemu MCL
    • użytkownik może wykorzystać istniejące konto centralne MCL które uprzednio zarejestrował lub tworzy nowe konto centralne
    • zaleca się uprzednio zarejestrować konto centralne gdyż proces zmiany konta staje się krótszy (pomoc w rejestracji konta centralnego znajduje się pod tym linkiem)
  6. Użytkownik uwierzytelnia się w systemie MCL
  7. Po prawidłowym uwierzytelnieniu w systemie MCL użytkownik zostaje ponownie przekierowany do systemu POL-on
  8. W systemie POL-on użytkownik otrzymuje komunikat „Czy zmienić konto dla użytkownika X z konta Y na konto Z”
  9. Jeśli użytkownik kliknie na tak to nastąpi przełączenia konta lokalnego na konto centralne
    • w przypadku odrzucenia zmiany konta w tym kroku system anuluje cały proces
    • proces można ponowić w późniejszym terminie jednak należy ponownie przejść go od początku