Problemy i pytania techniczne, dotyczące obsługi formularza zgłaszania pracowników na szczepienia w Systemie POL-on należy zgłaszać poprzez HelpDesk OPI PIB dostępny:

Uwaga! W HelpDesku OPI PIB można zgłaszać problemy techniczne dotyczące obsługi „Wykazu pracowników instytucji zgłoszonych do szczepienia przeciwko COVID” lub innych elementów Systemu POL-on 2.0.

OPI PIB jest dostawcą narzędzia wykorzystywanego do zgłaszania pracowników na szczepienia. Nie dysponuje wiedzą na temat samej szczepionki ani organizacji szczepień w punktach szczepień.

Zachęcamy do śledzenia  aktualnych informacji dotyczących procesu szczepień publikowanych przez ministerstwo tutaj.

Jak skierować pytanie do HelpDesku?

  • Jeśli nie posiadasz konta, możesz wysłać zgłoszenie klikając w przycisk „Zaloguj przez e-mail”.
  • System prześle na podany adres e-mail link. System zapyta, czy chcesz utworzyć konto w systemie i ustanowić hasło – nie są to kroki obligatoryjne.
  • Klikając w link otworzy się formatka „Nowego zgłoszenia”. Należy wybrać:
    • System: POL-on
    • Charakter zgłoszenia: Techniczne
    • Obszar: Szczepimy się
    • Instytucja nadzorująca: OPI PIB
    • Temat: temat zgłoszenia
    • Opis: W polu tekstowym należy szczegółowo opisać problem. Można załączyć plik do zgłoszenia, np. zrzut ekranu, na którym wystąpił problem.
  • Odpowiedź na zgłoszenie będzie udzielona w systemie HelpDesk OPI PIB. Powiadomienie o tej odpowiedzi zostanie wysłane na adres e-mail użytkownika zgłaszającego.

Analogicznie uzupełnij formatkę nowego zgłoszenia, jeśli posiadasz już konto w systemie Helpdesk.

Więcej na temat kierowania pytań do HelpDesku OPI PIB przeczytasz tutaj.